A gyertyakép alapján sokat kap,vagy egyáltalán nem mejegszik fel a motor és azért tocsog a benzinben,a videó alapján valami motorikusan nem klappol,én megpróbálnám kisebb hőértékű gyertyával,és a csörgés miatt mindenképp mérnék egy kompressziót,lehet nem sok van benne,szerintem a dugattyú csörög,legalábbis a hangja alapján eléggé erőtlennek tűnik.
Rengeteg benzint kap,egyértelmű,vagy a szívató a rosz vagy nagy a főfuvi,abban is biztos vagyok hogy télen jól ment hidegen melegen,legalábbis jobban mint most a jóidőben,ugyanis télen jó a több benya,de melegben megfullasztja a motort.
Amikor eléri az üzemhőt akkor keveset megy a moci,vagy sokat kap és azért vagy elzár a szívató és keveset kap és ezért,fotót nem tudsz feldobni a gyertyáról?vagy a mociról amikor melegen jár?
ha túl sok benzint kap akkor megfojtja a benzin azért nem pörög ki,ha keveset akkor pedig nincs amitől kipörögjön,a gyertyaképből lehetne megmondani hogy keveset vagy sokat kap e
melegen használva milyen a gyertyakép?szerintem fehér lesz,valószínűleg az előbb tévedtem,nem sokat hanem keveset kap,egy gyertyakép sokat segítene,hidegen azért megy jól mert a szívató nem zár el teljesen csak amikor frankón meleg a moci,amikor viszont elzár akkor már keveset kap a moci.
A dadogást lehet,hogy magyarázná a karbi rossz beállítása,de ha nem dadog már mert meleg,akkor miért esik vissza a sebessége 40-re? Sok benzin miatt nem hiszem,hogy ez történne nem? Néztem az automata szívatóját,az szerintem jó lehet,mert hidegen indítva magassabb a ford.szám egy ideig,aztán visszaesik. Bár abban nem vagyok biztos hogy ennyire pörögnie kéne meg füstölni hidegen amennyire.
valami el van barmolva a karbinál,milyen porlasztó van rajta?mekkora a főfuvi?Az tuti hogy nekem a keverékszabályzó csavar 3 és fél fordulatra van kitekerve,és a tűn legfelül van a seeger,az enyém így jó.
Ha hidegen jól megy a mocid,de melegen nem akkor nyílván sokat kap,lehet ahogy már írták is rosz a szívató,azaz nem zár el,lehet nincs holtjáték ha manuális,illetve ha automata akkor lehet hogy tönkrement,át kell nézni a karbit mert ott lesz a gebasz.
Nem akarlak elkeseríteni, de az enyém is így kezdte, és hengercsere, lett belőle. Nekem is hidegen ment, de melegen nem bírt menni, fulladozott, durrogott. Én is mindent kipróbáltam, de hiába.
A szimeringeket nézted benne? Lehet, hogy ott szív csak falsot.
Gyertyacsere, szívató ellenőrzése, karbi beállítása. A karbin a keverékszabályzót teljesen becsavarod, majd másfél fordulat ki. Ez általános beállítás. Ezzel mennie kell, de majd finomítani kell. A finomítás melege motornál plusz-minusz fél fordulat. A kuplung miatt nem dadog. A vízhőfok mérő csak egy plusz opció, hibát nem okoz, de nem ártana ha működne, mielőtt megfőzöd az egész motort.
Jó reggelt! A múltkor írtam,hogy hidegen dadog a motor nagyon gyorsuláskor,ez a problem a karburátor csavarok tekergetésével sem oldódott meg,nem tudom mi a baja. Gyári karbi beállítást tudna valaki? Hidegen 70-et megy,amikor bemelegszik akkor már nem dadog,viszont 30-40-nél többet nem akar menni nyélgázon,és nagyon erőtlen. Ez lehet kuplung probléma? Most szétszedem a kuplungot is és a karbit is,valami tanács uraim,hogy mit nézzek meg? A vízhőfok mérőm nem működik,ez nem lehet oka semminek ugye? Köszönöm az esetleges segítségeket!
Köszi! Akkor elvileg nem lehet olyan rossz, némileg megnyugtattál. Holnap kiderül, hogy mit tudnak adni, de már nagyom nem bánnám, ha működne a motor. Ideje lenne már motorozni is vele, nem csak szerelni.
Ha hidegen jól megy a mocid,de melegen nem akkor nyílván sokat kap,lehet ahogy már írták is rosz a szívató,azaz nem zár el,lehet nincs holtjáték ha manuális,illetve ha automata akkor lehet hogy tönkrement,át kell nézni a karbit mert ott lesz a gebasz.
A szimeringeket nézted benne? Lehet, hogy ott szív csak falsot.