Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyertyakép alapján sokat kap,vagy egyáltalán nem mejegszik fel a motor és azért tocsog a benzinben,a videó alapján valami motorikusan nem klappol,én megpróbálnám kisebb hőértékű gyertyával,és a csörgés miatt mindenképp mérnék egy kompressziót,lehet nem sok van benne,szerintem a dugattyú csörög,legalábbis a hangja alapján eléggé erőtlennek tűnik.
Ilyennek kell kb lennie.
Rengeteg benzint kap,egyértelmű,vagy a szívató a rosz vagy nagy a főfuvi,abban is biztos vagyok hogy télen jól ment hidegen melegen,legalábbis jobban mint most a jóidőben,ugyanis télen jó a több benya,de melegben megfullasztja a motort.
Videót raktam fel az előbb,a profilomban van,nézd meg. A gyertyáról mindjárt csinálok képet...
Hopsz ez véletlen volt
nem is a legalsóban,rosszúl írtam. Hanem nekem 5 nút van,és a harmadikban van alúlról. Mondjuk felűlről is nyílván :)
Amikor eléri az üzemhőt akkor keveset megy a moci,vagy sokat kap és azért vagy elzár a szívató és keveset kap és ezért,fotót nem tudsz feldobni a gyertyáról?vagy a mociról amikor melegen jár?
nem is a legalsóban,rosszúl írtam. Hanem nekem 5 nút van,és a harmadikban van alúlról. Mondjuk felűlről is nyílván :)
néztem már és nem fehér a gyertyakép. Viszont a tűt most nézem,és nekem a legalsóban van a "zéger"
ha túl sok benzint kap akkor megfojtja a benzin azért nem pörög ki,ha keveset akkor pedig nincs amitől kipörögjön,a gyertyaképből lehetne megmondani hogy keveset vagy sokat kap e
melegen használva milyen a gyertyakép?szerintem fehér lesz,valószínűleg az előbb tévedtem,nem sokat hanem keveset kap,egy gyertyakép sokat segítene,hidegen azért megy jól mert a szívató nem zár el teljesen csak amikor frankón meleg a moci,amikor viszont elzár akkor már keveset kap a moci.
lehet látni hogy van e ott olaj vagy nincs,ha van akkor szar a szimering.
A dadogást lehet,hogy magyarázná a karbi rossz beállítása,de ha nem dadog már mert meleg,akkor miért esik vissza a sebessége 40-re? Sok benzin miatt nem hiszem,hogy ez történne nem? Néztem az automata szívatóját,az szerintem jó lehet,mert hidegen indítva magassabb a ford.szám egy ideig,aztán visszaesik. Bár abban nem vagyok biztos hogy ennyire pörögnie kéne meg füstölni hidegen amennyire.
Szia! Keihin PWS 12-es
szasztok!ha leveszem a variátort meglátom a szimering állapotát?
valami el van barmolva a karbinál,milyen porlasztó van rajta?mekkora a főfuvi?Az tuti hogy nekem a keverékszabályzó csavar 3 és fél fordulatra van kitekerve,és a tűn legfelül van a seeger,az enyém így jó.
Ha hidegen jól megy a mocid,de melegen nem akkor nyílván sokat kap,lehet ahogy már írták is rosz a szívató,azaz nem zár el,lehet nincs holtjáték ha manuális,illetve ha automata akkor lehet hogy tönkrement,át kell nézni a karbit mert ott lesz a gebasz.
Nem rég volt henger csere. Állítólag,ezt azért hozzáteszem :)
Nem akarlak elkeseríteni, de az enyém is így kezdte, és hengercsere, lett belőle. Nekem is hidegen ment, de melegen nem bírt menni, fulladozott, durrogott. Én is mindent kipróbáltam, de hiába.
A szimeringeket nézted benne? Lehet, hogy ott szív csak falsot.
Köszönöm! Megnézem. Szívatónak esetlegesen mi baja lehet? Máskor írtad,hogy nagyon füstöl,most melegebb van,és még mindig nagyon füstől :)
Gyertyacsere, szívató ellenőrzése, karbi beállítása. A karbin a keverékszabályzót teljesen becsavarod, majd másfél fordulat ki. Ez általános beállítás. Ezzel mennie kell, de majd finomítani kell. A finomítás melege motornál plusz-minusz fél fordulat. A kuplung miatt nem dadog. A vízhőfok mérő csak egy plusz opció, hibát nem okoz, de nem ártana ha működne, mielőtt megfőzöd az egész motort.
"Csontig be, majd másfél fordulat kifelé."
Jó reggelt! A múltkor írtam,hogy hidegen dadog a motor nagyon gyorsuláskor,ez a problem a karburátor csavarok tekergetésével sem oldódott meg,nem tudom mi a baja. Gyári karbi beállítást tudna valaki? Hidegen 70-et megy,amikor bemelegszik akkor már nem dadog,viszont 30-40-nél többet nem akar menni nyélgázon,és nagyon erőtlen. Ez lehet kuplung probléma? Most szétszedem a kuplungot is és a karbit is,valami tanács uraim,hogy mit nézzek meg? A vízhőfok mérőm nem működik,ez nem lehet oka semminek ugye? Köszönöm az esetleges segítségeket!
Köszi! Akkor elvileg nem lehet olyan rossz, némileg megnyugtattál. Holnap kiderül, hogy mit tudnak adni, de már nagyom nem bánnám, ha működne a motor. Ideje lenne már motorozni is vele, nem csak szerelni.
Nem tudom. Annyit tudok hogy a motorforce hengerszettet és az RMS szíjakat kerülöm mint giliszta a nyári napsütést.