Épp most raktam be egy W-standard dugót és gyűrűit egy Piaggio gyári hengerébe. A dugó szépen kidolgozott darab, a gyűrűk meg úgy néznek ki, mintha egy fényes kopásálló réteg lenne rajtuk. Ezelőtt is ilyen volt benne, most 10e km után semmi kopás sehol, de a tűgörgő az darabokra ment. Így összegyűrte a dugót, meg a gyűrűket is. Viszont a tűgörgő gyártmányát nem tudom megmondani. Az tuti hogy a w-standard az alsó kategória, de s kidolgozására nem lehet panasz. Nagyobb márkák sem adnak arra, hogy lesorjázzanak egy hengert vagy dugót, de a w-standard erre is figyelt. Ennyit tudok elmondani, kérem kaccsolja ki. :)
Lehet szarok a hengerei,de ez szerintem a kategóriától is függ,én a variátorban nem csalódtam,hengerhez még nem volt szerencsém,az a gáz hogy a többi kategória megfizethetetlen.
Vagy még ma feldobott egy olyan lehetőséget a bolt, hogy lehet nem tud RMS-t hozni, mit szólnék egy W-standard vagy mi a fene hengerszetthez? Erről még annyit se tudok mint az RMS-ről. Gondolom valami keleti csoda lehet, de lehet, hogy tévedek.
Erről a w-standardról mi a véleményed?
Jah, ezért lett a robogó fele olyan erős mint volt, mikor motorforce hengerszett került rá. A motorforce alsó kategória, a megmunkálásán is látszik. Az RMS meg még ehhez képest is sokkal szarabb.
Nálunk, 3500 Ft a hengerfúrás, + a dugattyú ára, az attól függ, hogy milyet akarsz belerakni. Egy egész friss adat, múltheti: 70-es RMS öntöttvas henger fúrása: 3500 Ft, Dugattyú gyűrűvel: 6000-7000 Ft, a középkategória, tömítés készlet: 1200 Ft, felső tűgörgő: 1800 Ft. Tehát ez mondjuk ez olyan 13500 Ft lett volna. Ez pigi blokkra értendő árak.
De ha top henger van rajta az alu henger. Azt nem fúrják, ha a henger nem sérült akkor csak dugó, gyűrű, tömítéskészlet csere. Igaz az alu hengerhez a dugattyúszett elég drága, olyan 10-13000 Ft között van a jobb.
Amúgy milyen blokk volt a motorodban?
Köszi! Megfogadom a tanácsod! Az a gond , hogy hely nincs az összerakáshoz! :-( Meg persze nem szakbarbárt szeretnék szerelőnek ha nem olyat aki ért hozzá rendesen! :-)
Azért mert szétugrott a ménes, felesleges bele új blokkot rakni. Nincs olyan a közeledben, aki tudna segíteni az összerakásban? Megveszed bele a cuccokat és megy. Ha ragaszkodsz a másik blokkhoz, akkor a neten van sok bontó, de ugye senki nem lát bele, lehet hogy rosszabbat veszel mint a régi volt. Én maradnék a felújításnál.
Szevasztok! Segítséget szeretnék kérni. Tavaly meg adta magát a gép kb 110 környékén egyszer csak megállt. Én akkor még nagy robogó szerelőnek hittem magam és neki is estem, apró darabokra szedtem. :-) Na , okosabb nem lettem csak annyiban , hogy rá jöttem , hogy nulla az az NULLA a tudásom robogó szerelésből. :-) Szóval azóta is szét van szedve és most jött el az idő a felújításnak. Azt hiszem új blokk kéne bele. Hol tudok olcson jó blokkot venni? És persze milyet? 70.-est tennék rá. Előre is köszi a segítséget. Ja igen meg valami olcsó szervizt is keresnék! :-))))))
A henger egy RMS blue line henger volt. De szerintem a boltban kevertek vele valamit. A négyszög hengert kértem tőlük, a henger az is lett, de a hengerfej tömítés már az ötszög alakúhoz való volt benne. Szóval valószínű, hogy igazad van, valamit jól elkevertek.
Az rendben van, de a 7 bar az szerintem kevés. Anno a másik motornak amikor fúrták a hengerét az frissen is tudott olyan 8-9 bar körül. Ráadásul ahogy körbeforgattam a motort akkor amikor a dugattyú alsó holtponton van, nem nyitja ki teljesen az átömlő csatornákat, meg a kipufogó nyílást. Kb. 1-2 mm-t belóg a dugattyú a nyílásokba. A régi hengernél nem volt ilyen gond. ott teljesen kinyitott.
Hát az új hengerszettel jól megjártam. Összerakom vele a motort, mondom próba ként mérek nála kompressziót hajtott a kíváncsiság. Jött a döbbenet 7 bar. Henger lehúz vissza átnéz, jött a meglepi, a benzin simám átfolyt a hengerfal és a dugó között. Hívtam a boltot, rendelnek másikat vigyem vissza. Hurrá ez hiányzott a boldogságomhoz.
Üdv urak. Nem-e lenne valakinek Morinire való kuka kipuja. Nekem csak a könyök kellene róla. Olcsó pénzért szert tettem egy leo vince zz kipura, de piaggio blokkra való, és alakítani kellene.
http://www.egumotors.hu/4034-m...
Mindkettő motoforce,de a különbség már a megmunkálásban is jól látszik,a motoforce is gyárt jót csak az természetesen drágább is.
50-esbe is gyárt a Naraku én ilyet vettem Taiwani gyártmány
közép minöség akcióba 12ezerbe vettem Spd-röl.
Erről a w-standardról mi a véleményed?
Szerintetek ér ez valamit?
De ha top henger van rajta az alu henger. Azt nem fúrják, ha a henger nem sérült akkor csak dugó, gyűrű, tömítéskészlet csere. Igaz az alu hengerhez a dugattyúszett elég drága, olyan 10-13000 Ft között van a jobb.
Amúgy milyen blokk volt a motorodban?