Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma kerültem egy a szekérrel. Már lassan megvan 3 hete és nem mentem vele egy métert. Csaptam bele mindjárt 6l benyát, majd mentem egy kört. (15km) Max 78-ig húzattam. Kicsit olyan mintha a digit óra nem csalna annyit mint a minás óra. Az utcai mérő szerint viszont ez is csal...
Aprilia Sr teljes körű bontás
Cserélgetni kell az alkatrészeket,ez a legjobb megoldás,bár szerintem valami elektronikus alkatrész lesz a ludas.
Ha hazaérek, megpróbálom előkeríteni a képeket.
Epekedve várok minden nemű segítséget
Hát azért ez nem ennyire plug and play, hogy összedugod és működik. Kell egyedi hűtőborda és alaposan meg kell nyirbálni az eredeti lámpád házát is. Ezután jön a fókusz belövés, ezt próbálgatni kell. Majd ha megvan a fasza fókuszpont, akkor ragasztóval is rögzíteni kell a bordát a házhoz. Talán amit én csináltam, arról még megvannak a képek. De nem biztos....
Ma kipróbáltam egy 3. motorvezérlővel és folytószeleppel, de semmi javulás. Ugyan az, hogy nem pörög ki, de ha leveszem és visszaadom a gyújtást, akkor minden ok.
Szakadáskeresővel néztem a folytószelep 4 vezetékét, azokban nincs gond, nem szakadtak. Következő az lesz, hogy átteszek egy komplett gyújtást.
Linket tudnátok adni a szükséges hozzávalókról? Köszönöm
Köszönöm a segítséget! :)
Icipici dugulás,valamit odaszippantott a főfuvihoz,amokor leállt akkor kiszabadult a piszok a fúvóka vonzáskörzetéből ilyen anomáliák előfordulhatnak.
Egy vezérlő(led driver)+hütés.Én old sr-en megcsináltam jól is világított csak mivel sima foncsoros nagyon vakította a szembejövőket.
Power ledhez mi kell még? Vagy csak úgy bekötöm? Nem vagyok villanyászatból egy zseni, otthon is áram alatt kezdtem villanyt szerelni aztán csodálkoztam, hogy megb....sz.
2*10W power led.
sziasztok.a következő problémám van, szerintem nem vagyok vele egyedül. egy 2001es Aprilia SR50 ditechet hajtok. nem vagyok elégedett a világításával.szeretném jobb teljesítményűre cserélni.nagyon régóta bújom a külföldi és itthoni fórumokat is,de konkrét megoldást nem találtam rá hogyan is lehetne.egyszerűen a p26s foglalatú izzó sehol nincs nagyobb teljesítményben.láttam utólagosan más foglalatú izzót raktak bele, de én nem tudom hogyan. esetleg ha valaki tudna segíteni ez ügyben nagyon megköszönném!Üdv
Sziasztok. MA végre tudtam egy kicsit motorozni. feltöltöttem az akksit..és hibátlanul szépen indul önindítóról is :)
Viszont egy érdekes dolog történt velem. Motoroztam 2-3 km-t...majd megálltam de a motor járt. Álltam vele 2-3 percig majd miután végre elakartam indulni..húztam a gázt..de olyan volt mint amikor kifogy az üzemanyag nem akart indulni és leállt. Beindítottam..majd ment rendesen mintha mi sem történt volna...Alapjárat nagyon szép, gyorsul dinamikusan ahogy kell...Mi lehetett a probléma?
Tényleg lehet, hogy belevaló. Ha belefér és stimmel a pólus akkor megvenném. Mérd le a mostanit és nézd meg a pólus kiosztást.
Jó rendben akkor kiveszem a csapot és bele fujok.
Jó nagy kell bele de az easy parts oldalon is 9ah-t irnak neked ez bele való.
Nekem aprilia rally-ba 4,5 ah-s jár.
Most hívott egy ismim. Haverjának gyári szalon ditech factory tip van 9Ah van benne.
Próbálj meg alulról belefújni a tankba. Ha buborékol, akkor nem dugulás.
Jah, hogy ez factory. Ezen az apró tényen átsiklottam.... Nade minek abba akkora akku?
ki áztattam benzinbe egy teljes éjszakát benzinbe volt a csap.
visszaraktam megszivtam a vákumcsövet és még most se termeli fel a benzincsövet a membrán szarrá mehetett benne gyári csap még.
ez cserés lett veszek is újat.
köszönöm. Abban biztos voltam,hogy (9 Ah) kell bele,de most már itt a tipus is.
Igen, Piaggio blokknál érdemes a vízpumpára is figyelni, ha már szét van túrva.