Ma kerültem egy a szekérrel. Már lassan megvan 3 hete és nem mentem vele egy métert. Csaptam bele mindjárt 6l benyát, majd mentem egy kört. (15km) Max 78-ig húzattam. Kicsit olyan mintha a digit óra nem csalna annyit mint a minás óra. Az utcai mérő szerint viszont ez is csal...
Hát azért ez nem ennyire plug and play, hogy összedugod és működik. Kell egyedi hűtőborda és alaposan meg kell nyirbálni az eredeti lámpád házát is. Ezután jön a fókusz belövés, ezt próbálgatni kell. Majd ha megvan a fasza fókuszpont, akkor ragasztóval is rögzíteni kell a bordát a házhoz. Talán amit én csináltam, arról még megvannak a képek. De nem biztos....
Ma kipróbáltam egy 3. motorvezérlővel és folytószeleppel, de semmi javulás. Ugyan az, hogy nem pörög ki, de ha leveszem és visszaadom a gyújtást, akkor minden ok.
Szakadáskeresővel néztem a folytószelep 4 vezetékét, azokban nincs gond, nem szakadtak. Következő az lesz, hogy átteszek egy komplett gyújtást.
Power ledhez mi kell még? Vagy csak úgy bekötöm? Nem vagyok villanyászatból egy zseni, otthon is áram alatt kezdtem villanyt szerelni aztán csodálkoztam, hogy megb....sz.
sziasztok.a következő problémám van, szerintem nem vagyok vele egyedül. egy 2001es Aprilia SR50 ditechet hajtok. nem vagyok elégedett a világításával.szeretném jobb teljesítményűre cserélni.nagyon régóta bújom a külföldi és itthoni fórumokat is,de konkrét megoldást nem találtam rá hogyan is lehetne.egyszerűen a p26s foglalatú izzó sehol nincs nagyobb teljesítményben.láttam utólagosan más foglalatú izzót raktak bele, de én nem tudom hogyan. esetleg ha valaki tudna segíteni ez ügyben nagyon megköszönném!Üdv
Sziasztok. MA végre tudtam egy kicsit motorozni. feltöltöttem az akksit..és hibátlanul szépen indul önindítóról is :)
Viszont egy érdekes dolog történt velem. Motoroztam 2-3 km-t...majd megálltam de a motor járt. Álltam vele 2-3 percig majd miután végre elakartam indulni..húztam a gázt..de olyan volt mint amikor kifogy az üzemanyag nem akart indulni és leállt. Beindítottam..majd ment rendesen mintha mi sem történt volna...Alapjárat nagyon szép, gyorsul dinamikusan ahogy kell...Mi lehetett a probléma?
ki áztattam benzinbe egy teljes éjszakát benzinbe volt a csap.
visszaraktam megszivtam a vákumcsövet és még most se termeli fel a benzincsövet a membrán szarrá mehetett benne gyári csap még.
ez cserés lett veszek is újat.
Szakadáskeresővel néztem a folytószelep 4 vezetékét, azokban nincs gond, nem szakadtak. Következő az lesz, hogy átteszek egy komplett gyújtást.
Viszont egy érdekes dolog történt velem. Motoroztam 2-3 km-t...majd megálltam de a motor járt. Álltam vele 2-3 percig majd miután végre elakartam indulni..húztam a gázt..de olyan volt mint amikor kifogy az üzemanyag nem akart indulni és leállt. Beindítottam..majd ment rendesen mintha mi sem történt volna...Alapjárat nagyon szép, gyorsul dinamikusan ahogy kell...Mi lehetett a probléma?
Nekem aprilia rally-ba 4,5 ah-s jár.
visszaraktam megszivtam a vákumcsövet és még most se termeli fel a benzincsövet a membrán szarrá mehetett benne gyári csap még.
ez cserés lett veszek is újat.
http://www.easyparts.nl/showdr...