Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezen én is elcsodálkoztam mikor lehúztam róla. Sőt még hidegen így is ment majdnem 70-et a motor. Nem baj, megfúratom a hengert, és egy darabig nem lesz vele gond remélem. Már lassan minden kicserélődött benne. De ha már szétszedtem akkor már a vízpumpáját is felújítom .
http://www.motor-akku.hu/motor...

http://www.mdsbattery.co.uk/sh...


YTX5L-BS

Több helyen is ezt írják.
Ha jobb minőséget akarsz, akkor Yuasa vagy Varta.
Szerintem abba 4Ah kell.
A 7 bar már az utolsó lehelet. Szép a henger és a dugó. Csoda hogy még tudott nyomni 7-et...
Vagy belefagyott a víz...
Ok. De a tipus az jó? Vagy hol tudhatnám meg?
650-es motorba kell 9AH-s. Kizárt.
Érdeklődnék hogy a sr factory ditek akksi tipusa cb9b-u? És gyárilak ( 9Ah) ?
Tegnap ismét elkezdte a hülyeségét a motor! Mivel már szinte minden ki lett benne cserélve, melegen mértem nála egy kompressziót, és nagy meglepetésemre már nem volt venne csak 7 bar. Na henger le, hát nem volt szép látvány. Csoda, hogy még ment egyáltalán vele. Vihetem fúratni a hengert.

Ha valakinek lenne pigi blokkra való négyszög alakú (az utolsó képen látszik) 70-es hengerszettje eladó az jelezze. Előre is köszönöm.
Mire ezt megfúrják kb. egy hét.
2hetet nem használtam a motort, most inditottam volna de nem indult be.
A vákumcsövet lehúztam a karbiról megszivtam és nem tölti fel a benzincsövet a csap.
Szerintem lehet a csap membránja ragadt le.
Leszedtem a csapot a szűrő nincs eldugulva.
Valamivel ki lehet szerintetek áztatni hogy a membrán megmozduljon benne?
Ez is előfordulhat, de télen nem szokott nagy gondot okozni ha több üzemanyagot kap, pl mert felakad a szívató. Meg akkor inkább melegen nem menne. Itt meg hidegen van gond. Az főleg benzinhiány.
Vagy a dadogás az a sok benzin miatt van,amit az elektromos szívató okoz?Ami ráadásul be is van lassulva.
Tekerd bentébb egy negyed vagy fél fordulattal a keverékszabályzó csavart. Télen amúgy sem árt. Így picivel több üzemanyagot kap.
Köszi,és hogy adjak neki többet? Vagy várjam meg,hogy jobb idő legyen :) ? Még várom ám az átalakítandó sr-t
Kevesli az ételt.
Sziasztok urak! Lenne egy kérdésem,van egy vizes morini blokkos karbis sr-em,hidegen nagyon dadog,és dadogva megy. Melegen jó,csak az a baj,hogy amire meleg lesz addigra sokat kell várni. Miért dadog ennyire? Köszönöm
Az a gyertyakép megfelelő.
Ma cseréltem folytószelepet is, de semmi javulás. Vissza került a bele való motorvezérlő, de még rosszabb lett, mondjuk azon nem a "sport" program van. Most az a felállás, hogy éppen hogy csak elindul a motor. Ekkor gyújtás le vissza, és akkor meglódul mint állat, de kb. egy km után lassulni kezd, és kezd előjönni a elinduláskori állapot. Ekkor gyújtás megint le vissza, és egy darabig megint megy. Ha valamiért közben meg kell állni, akkor is ez a helyzet. Nem-e lehetséges, hogy a folytószelep valamelyik vezetéke a ludas.
Próbáltam azt is, hogy a folytószelepról levettem a csatit, és rádugtam egy másikra csak úgy szabadon. A szűrőnél lévő folytószelepet, amin ugye ekkor nem volt csati, egy picit nyitva tartottam, majd amelyiken a csati volt, azon adtam a gázt. Ekkor némelyest jobb volt. Gyertyakép az a mellékelt kép szerinti. Eléggé tanácstalan vagyok.
Aprilia sr factory ditech akumulátor tipusa érdekelne + a mérete és az (Ah) köszönöm.
Sziasztok. Tudnátok segíteni,hogy hol tudnék venni sr factory ülés alatt található gumi perem ami rácsukódik a sisaktartó peremére?
Folytószelepet még nem cseréltem
Folytószelepcsere?
Gyertyát is áttettem, tettem bele új gyertyát is, de ugyan az
Gyertyát is áttetted a másikból?
Hőgombát cserélted? Mérted?