Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A vezérlőnek semmi baja. Egy másik motoromból vettem ki és tettem bele ebbe. A másik motorban semmi ilyet nem csinál, abban kifogástalanul működik.
Rossz a vezérlőelektronika.
Csapágylehúzóval próbáltam a két lyukon át!
Oda való 3-as spéci lehúzóval próbáltad? Tuti nem. Mással csak összeba.....od. Ha azzal sem enged, akkor WD-40-el befújod a tengelyt és egy éjszakán át állni hagyod, megfeszítve a lehúzóval együtt. Másnap húzol még rajta, esetleg picit megkopogtatod és lejön.
Üdv mindenkinek!
Problémám a lendkerék!
A második képig jutottam,de nem tudom levenni lehúzóval sem.
Tudna ebben segíteni valaki? Válaszát nagyon köszönöm
Hát ez kizárt dolog, mert nem tudom.
Üdv Urak. Csináltam videót a gondomról. Elsőre a motor nehezen veszi a fordulatot, és a max fordulatszámot is nehezen éri el. Menet közbeni gyújtás le ill. visszaadásra a motor sokkal jobban reagál a gázadásra, hamarabb eléri a max fordulatot, és a max fordulatszám is magasabb. Ez a tünet menet közben is fenn áll.
Az első módban menet közben épp hogy elindul, a második módban pedig egyből megindul, és szépen egyenletesen jól pörög.
Valaki esetleg találkozott már ilyennel?

http://youtu.be/W4gR3L9aGDc
Ilyen időben minden "füstöl".
Csak gonoszkodtam.
Úgy érzem, lesz még bőven olvasnivalónk a "soft-tuninggal" kapcsolatban.
Ha Ditech volna nem füstölne,de akkor inkább füstöljön ugye -6 + szivató
Azért zavar, mert tudom, hogy jobban is tud menni a motor viszont még se megy és ezért. + lehet ezen múlik, hogy ki tudok kerülni 1-2 vakegeret ha elém vágnak.
Szép. Nade miért füstöl? Engem zavar a füst...
A 4 km/h zavar? Ajajajajajjjjjaaajjj. Nem mondok semmit, mert harag lesz belőle.
Üdv uraim!
Mitsuboshi-t rendeltem, az lesz rátéve!
Nem létkérdés, de azért engem zavar.
Egyébként a Mitsuboshi a legjobb. Bár mi mást teszel rá, csak szarabb lehet. A kínai meg a kevlár szíjakat meg felejtsd el. Hamar szakad, nincs tapadása vagy megeszi a variót.
"4km/h" Most mi lesz?! 0.00051 mp-vel később érsz be a munkahelyedre. Ne szórakozzatok már....
Oké, köszi! De az nem baj, hogy 3 mm-el rövidebb?
Pont az a bajom az Athena szíjjal, hogy nem tapad úgy és levett 4 km/h-t a végsebességből! + ez a gyári mérete.
Simán.Malossi egyik szíjja(xspec vagy kevlár csak )780.
Sziasztok!

Szerintetek fel lehet tenni a Mitsuboshi 18,4 x 785 gyári méret helyett a 18,4 x 782 méretű szíjat? Morinis SR-re kellene.
Kszi,megnéztem,ha kell valami szólok.
Elküldtem az alkatrészeket.
csikin@freestart.hu