Oda való 3-as spéci lehúzóval próbáltad? Tuti nem. Mással csak összeba.....od. Ha azzal sem enged, akkor WD-40-el befújod a tengelyt és egy éjszakán át állni hagyod, megfeszítve a lehúzóval együtt. Másnap húzol még rajta, esetleg picit megkopogtatod és lejön.
Üdv mindenkinek!
Problémám a lendkerék!
A második képig jutottam,de nem tudom levenni lehúzóval sem.
Tudna ebben segíteni valaki? Válaszát nagyon köszönöm
Üdv Urak. Csináltam videót a gondomról. Elsőre a motor nehezen veszi a fordulatot, és a max fordulatszámot is nehezen éri el. Menet közbeni gyújtás le ill. visszaadásra a motor sokkal jobban reagál a gázadásra, hamarabb eléri a max fordulatot, és a max fordulatszám is magasabb. Ez a tünet menet közben is fenn áll.
Az első módban menet közben épp hogy elindul, a második módban pedig egyből megindul, és szépen egyenletesen jól pörög.
Valaki esetleg találkozott már ilyennel?
Azért zavar, mert tudom, hogy jobban is tud menni a motor viszont még se megy és ezért. + lehet ezen múlik, hogy ki tudok kerülni 1-2 vakegeret ha elém vágnak.
Egyébként a Mitsuboshi a legjobb. Bár mi mást teszel rá, csak szarabb lehet. A kínai meg a kevlár szíjakat meg felejtsd el. Hamar szakad, nincs tapadása vagy megeszi a variót.
Oké, köszi! De az nem baj, hogy 3 mm-el rövidebb?
Pont az a bajom az Athena szíjjal, hogy nem tapad úgy és levett 4 km/h-t a végsebességből! + ez a gyári mérete.
Problémám a lendkerék!
A második képig jutottam,de nem tudom levenni lehúzóval sem.
Tudna ebben segíteni valaki? Válaszát nagyon köszönöm
Az első módban menet közben épp hogy elindul, a második módban pedig egyből megindul, és szépen egyenletesen jól pörög.
Valaki esetleg találkozott már ilyennel?
http://youtu.be/W4gR3L9aGDc
Pont az a bajom az Athena szíjjal, hogy nem tapad úgy és levett 4 km/h-t a végsebességből! + ez a gyári mérete.
Szerintetek fel lehet tenni a Mitsuboshi 18,4 x 785 gyári méret helyett a 18,4 x 782 méretű szíjat? Morinis SR-re kellene.