Köszönöm a kielégítő választ. Akkor elteszem későbbre, úgy is terveztem egykoron 70-es hengert a gépre. A gyári főtengely el tudja viselni a 70-es hengert?
Ez a szett a 70-es polini szetthez jár.Azt a szerepet játsza ,mint karbisnál a nagyobb fúvóka.A gyári nyomásszabájzó csésze helyett felrakod ezt,a kis műanyag pöcök vékonyabb része bemegy a nyomásszabályzóba.A vastagabb beül a rugóba,így nagyobb lesz a benzinnyomás(mivel a nyomásszabályzó szelepben is rugó van,és ez azt támasztja meg),és mivel a benzininjektor mágnesszelepe fix ideig van nyitva,így nagyobb nyomáson több benya jut a keverőtérbe,majd a hengerbe.A kis hézagolók a csésze aljába,a rugó alá valók,ezzel tovább emelve a nyomást,ergo a benzinmennyiséget.
50-es hengerhez felejtős.Esetleg nyitott sportszűrő,és erősebb kipuff kombóhoz.(bár nálam ekkor sem kellett)
Üdv. Erről tud valaki valamit? Hogyan kell beépíteni, a rugóhoz kötegelt kis hézagolóknak mi a szerepe. Csak azért kérdezem, mert egy korábban bontott motoromon ilyen van. http://italmondo.hu/shop/27-mo...
Ha leszívja vmi az akksit (vagy csak magától lemerül), akkor igen. Ha már mész vele pár karikát, lehet, hogy tölt rá valamit, és a meleg motort sokkal könnyebb indítani, mint a hideget.
Szia! Első körben mérd meg, hogy van-e töltés. Ha igen, hány volt? 14,2-14,6 V körül kellene lennie. Ha nem így van, akkor töltésprobléma lesz, ezen belül a legesélyesebb a feszszabályozó. Látatlanban kb. ennyi.
hali!
Erre tudnátok valami tanácsot adni? Nekem van egy sr 50 Ditech-em Piaggio blokkos 2004-es és az a baj vele hogy nehezen indul be sokat kell erőltetni az önindítót de ha felmelegszik a motor (15 perc motorzás után) akkor tök könnyen beindul és az akkumulátrot folyamatosan leszívja és nem tölti vissza (hetente kell töltenem) egyébként a hangja az szép jól is megy semmi más csak ez valaki tudna segíteni?
Ha hétvégén lesz időm még egyszer szétszedem. Az a baj, hogy annyira sok benzin ömlik bele, hogy a gyertya nemhogy kormos, hanem csöpög róla a benzin. Mondjuk ma még mielőtt szétszedem megnézem, hogy a 80-as fúvókával levegőszűrő nélkül mit csinál. Illetve ami furcsa, hogy melegen hiába fullad, az alapjárati illetve a levegőcsavarra reagál. Neked gyári légszűrőd van a motoron, vagy esetleg egy direkt szűrőt használsz? Mert ilyenkor a direkt/sport légszűrők jobban hajlamosak a jegesedésre.
Igen,velem is fordult már elő hogy szétcsesztem a szimeringet,leugrott róla a rúgó STB,ha sokat kapna a moci akkor is fel kellene pörögnie szerintem,nem a porlasztóval lesz a gáz,nekem szívatóval melegen is felpörög,pedig akkor igazán sokat kap a masina,valahol valami falsot szív melegen.
Ebben teljesen igazad van, de a szimeringeket is kicseréltem újra. Meg is szenvedtem rendesen a lendkerékkel. Alig tudtam hozzá szerezni 26-os lendkerék lehúzót. Jó, hogy eddig a mina blokkra voltam berendezkedve. Bár hétvégén lehet,hogy visszabontom,és ránézek még egyszer. Volt már rá példa, hogy az új sem volt 100%-os, meg én is hibázhatok.
Legfőképpen az a baja, hogy az előző tulaj mindent elállítgatott rajta, mert azt hitte, hogy hallott már olyan emberről aki látott robogót, és ezért ő már profi szerelő lett. Tehát nem győzöm helyrerakni a hülyeségeit. Pl. a karbiban a fúvókákat, a gyertyát, gyertyakábel kirepedezve, ami valami ragasztóval körbetekerve, de nem szigetelő szalaggal, meg még sorolhatnám a különböző kókányolásokat. Szinte már mindent sikerült visszaállítani gyárira, kivétel a karbit, az még mindig szívat, de előbb utóbb megoldódik valahogyan. Remélem.
Azzal kezdem az egészet. 8,5-9 között van benne. Gáz nélkül 8-8,5 teljes gázt húzva kb. 8,8-9. Annak még elégnek kellene lennie ahhoz, hogy be lehessen állítani, sőt ennyivel még vígan mennie is kell. Amúgy hidegen önindítóval is pöccre indul.
Nagyon bízok benne én is. Mondjuk még egyedül a levegőszűrőjével nem játszottam el egy pár napot. De majd kiderül, lehet, hogy ott lesz valami baj. Holnap ha lesz időm megnézem, hogy mit csinál levegőszűrő nélkül. Röhögném, ha anélkül meg jó lenne, de volt már rá példa, hogy a gyári levegőszűrő nem volt jó a motoron.
A motor már teljesen kikészít. A 90-es főfúvókával sem lett jobb. Sőt! Ezzel meg tisztán látszik, hogy sokat kap. Hidegen is füstöl mint az állat, Melegen nem bírja felvenni a fordulatot, szinte csak alapjáraton bír ketyegni. a tű is legfelső helyen van. Leállítás után a gyertya tocsog a benzinben. Most jön a további próbálgatás, 85 - 80 vagy ki tudja.Lassan elérem azt a szintet, hogy veszek egy csomag gyufát és felgyújtom, ha már teletankoltam. Legalább melegszem mellette egy kicsit.
Sziasztok.
Van egy 2007-es Aprilia sr factorym, km órája nem működik, beindítom a motort se kép, se világítás semmi, kicsit be is van párásodva mert elvileg előző tulajnál beázott.
Most kinéztem egy másik órát hozzá, de hallottam olyat is hogy nem elég az órát cserélni, hanem kulcsot is kell meg nemtudom pontosan. Valaki tudja hogy működik ez? Elég ha kicserélem az órát és működik minden rendesen? Köszi előre is.
Sziasztok!
Nekem van egy sr 50 Ditech-em Piaggio blokkos 2004-es és az a baj vele hogy nehezen indul be sokat kell erőltetni az önindítót de ha felmelegszik a motor (15 perc motorzás után) akkor tök könnyen beindul és az akkumulátrot folyamatosan leszívja és nem tölti vissza (hetente kell töltenem) egyébként a hangja az szép jól is megy semmi más csak ez valaki tudna segíteni?
50-es hengerhez felejtős.Esetleg nyitott sportszűrő,és erősebb kipuff kombóhoz.(bár nálam ekkor sem kellett)
http://italmondo.hu/shop/27-mo...
Erre tudnátok valami tanácsot adni? Nekem van egy sr 50 Ditech-em Piaggio blokkos 2004-es és az a baj vele hogy nehezen indul be sokat kell erőltetni az önindítót de ha felmelegszik a motor (15 perc motorzás után) akkor tök könnyen beindul és az akkumulátrot folyamatosan leszívja és nem tölti vissza (hetente kell töltenem) egyébként a hangja az szép jól is megy semmi más csak ez valaki tudna segíteni?
Van egy 2007-es Aprilia sr factorym, km órája nem működik, beindítom a motort se kép, se világítás semmi, kicsit be is van párásodva mert elvileg előző tulajnál beázott.
Most kinéztem egy másik órát hozzá, de hallottam olyat is hogy nem elég az órát cserélni, hanem kulcsot is kell meg nemtudom pontosan. Valaki tudja hogy működik ez? Elég ha kicserélem az órát és működik minden rendesen? Köszi előre is.
Nekem van egy sr 50 Ditech-em Piaggio blokkos 2004-es és az a baj vele hogy nehezen indul be sokat kell erőltetni az önindítót de ha felmelegszik a motor (15 perc motorzás után) akkor tök könnyen beindul és az akkumulátrot folyamatosan leszívja és nem tölti vissza (hetente kell töltenem) egyébként a hangja az szép jól is megy semmi más csak ez valaki tudna segíteni?