Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez lesz a megoldás.

Egyébként fene tudja. Nem rossz motor, meg jól néz ki, de nem ér újonnan 550-et. Valahogy a műanyagok minősége is közeledett kínához... Persze tetszik, meg pörgős, bár nem húzattam ki. Ezt vettem a kipufogó miatt is. A későbbiek során így nem kell beruháznom.
Nem lehet a bowdennek egy kis holtjátékot adni?
Ha jól gondolom akkor zárt állapotban nyitott a rugó. Mikor kioldom akkor a rugó összezár és a pöcök beugrik az ülés kinyílik. Ha gyenge lenne a rugó, akkor az lenne a baj, hogy nem nyílna ki mindig. Egyébként a rugó megvan és nem rozsdás. Kapott az is wd40-et meg a bowden is.
Nem gyengült meg (hiányzik) a rugó?
A zárnál minden olajozottan működik, be is fordul a zár, de egy apró erőhatással elérhető, hogy a befordult zár visszafele is működjön. Magyarul ha lecsukom az ülést befordul a kampó, de ha húzom az ülést akkor nyitódik és nem kell erőltetnem.
És grat az új bringához! :)
A bowdennek sem árthat egy kis olaj, könnyebben jár és szerintem vissza fog ugrani a zár nyelve.
Na meg lett az új szekér. Piaggio NRG mc4 fekete. 210 lett a vége. 2008-as. Gyári gumik 8 ezer km.

Megnéztem az akksit savas yuassa, csontra kiszáradva, de szépen indította vele. Most kapott desztillált vizet és töltődik.. Ami nem tetszik hogy ha lecsukod az ülés ki tudod nyitni. Valamiért nem záródik be. Persze mindenhova kell a wd40, mert úgy néz ki az olaszok nem ismerik ezt a terméket. A gyújtáskulcs is alig mozgott. Az ülésre van valami ötlet? Gyújtáskulcsot kell nyomni, az mozgat egy bowdent és az nyitja az ülést. Mozog minden, de nem kattan be hátul a pöcök. Mozog minden de miért nem marad úgy?
Elpárolgott a karbiból a benzin vagy leragadt az úszó. Nekem sem indult a Leó, míg a vákumos benzinpumpa volt benne. Addig kellett nyüszögtetni, mire végre elkapta volna hogy lemerült az akku. Csak ugye itt nincs berúgókar sem...
Persze,mindenképpen töltöm először, majd ha szükséges veszek egy új akksit. Igen miután járt a motor alapjáraton ~5percet utána ha kicsit gyengébben is a szokottnál, de indult önindìtòròl.
Sok minden. Indítórelé, testhiba, akár az önindító is lehet rossz (kopottak benne a szénkefék). De ha már utána indította akkor az 99%, hogy aksi baja van. Mielőtt kísérletezgetsz és szétbontod az egész motort, töltsd fel az aksi, vagy cseréld ki!
Az akksin kívül mi jöhet még számításba?
Bár én elég erősen erre gyanakszok, amióta nálam van a motor, ez az akksi van benne, és nem egy márkás csoda...
Ha berúgtad, és utána már indította, akkor valószínű, hogy az aksid le van merülve. Utána azért indította be, mert már töltött bele valamennyit. Vedd ki és töltsd fel, (de max. a kapacitásának 1 tizedével) és nézd meg utána ha jó akkor az aksi volt a ludas.
Sziasztok.. Lenne 1-2 kérdésem, amit nem értek a motorommal kapcsolatban. Sr 50 R.
Garázsban tartott moci, azt miért csinálja, h kb 2 hete mentem vele utoljára, minden hibátlan, ma csak gondoltam beindítom kicsit és önindítóval nem indult. Kivettem a kulcsot üresen rúgtam rajta 8-10et, majd gyújtás és elsőre berúgtam...járattam egy darabig, az alapjárata is hibátlan, majd leállítottam. Megpróbáltam az önindítót és nagy nehezen de beindította...És még megjegyezném h november óta max 1 liter benzin van benne...vkinek vmi vélemény?
Ok! Köszi megyek veszek egyet, úgy is mennem kell szíjért is.
"gyertya új NGK". Cseréld ki Denso-ra, mert lehet hogy hamis NGK. Szoptam ezzel eleget hogy szarjon sünt aki hamisítja....
Ok! Ma beleteszem, kíváncsi leszek, hogy mit fog csinálni vele, utána meg szíj csere.
figyeld meg hogy jó lesz
Dobd bele a 90-est.
gyári fúvókaméret 17.5-ös dellortoban:Alapjárat:34
Főfúvóka:90
A levegő csavar 1,5 fordulat + 1/8-ad körül van kitekerve, így hidegen egyből indul. Ha lefulladt, és várok vele kb. 1 percet utána szintén egyből indul. Gondolom annyi idő alatt visszább megy a szívató tüskéje annyit, hogy jó legyen. A szívató és a szívató fészek közötti távolságot mennyire szoktátok beállítani? Ezen most 3 mm.
Légszűrő kicserélve, kipufogó kiégetve, trafó jó, másik motor hibátlanul megy vele, szmeringek kicserélve, gyújtás alaplap jó, kimérve, a gyári értékeket hozza, gyertya új NGK. Gyertyaképet csak úgy tudtam nézni ha a szívatóról levettem az áramot, így elég világos volt, de csal 1-2 km-t ment. Ha a szívató működik, akkor amint elzár a szívatója gázadásra egyből fullad, a gyertyán ilyenkor nem sok minden látszik, kicsit benzines. A tűvel végigjátszottam minden helyzetet, de talán amikor legfelül van akkor a "legjobb". Az a furcsa, hogy amikor a szívató lezár, akkor megbolondul. Lehet, hogy az alapjárati fúvókája lenne kicsi? Jelenleg 34-es van benne.
ja meg az alapjárati levegő csavarral is lehet játszani,van amelyik porlasztónál sokat befolyásol.
schubert tű milyen beállítással van?mert az is megviccelheti az embert.
Légszűrő?kipufogó?gyújtástrafó?ezek rendben vannak?gyertyakép milyen?