Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kezdek megőrülni! Kezd a hócipőm kilenni a pigi blokkal. Mért kellett nekem a jó minát eladnom? Rendesen szívat a gép. Mondjuk a durrogás melegen már megszűnt, de melegen továbbra sem akar rendesen menni. Ha bemelegszik, húzom neki a gáz és fullad, nem veszi fel a fordulatot. Ha ilyenkor gyorsan sztenderre teszem, és csutka gázt húzok neki, akkor néha nagy nehezen kipörög, akkor tartja a fordulatot. De ha visszaengedem alapjáratra, akkor megint nehezen pörög ki. Ha ilyenkor leállítom, akkor ha gázt húzok neki beindul, de gáz nélkül nem mindig. A főfúvókat már sorra próbáltam, 74, 76, 80, 85, mondjuk még egy 90-es van. Amúgy a motoron egy 17,5-s dellorto van.
helo . kivettem a membránt az egyik lapkánál kilátok egy picit .majd hétvégén kicserélem és ha nem jo akkor irok vagy keresek valakit aki eljön és megcsinálja. azért köszönöm a segitséget.
Ezért jó a fórum,mert mindenre van helyes válasz,amúgy meg mindenki tévedhet
Srácok, sorry, tévedtem, a légszűrővel kapcsolatban ez nekem is új infó volt.
Na az nem papír.Meleg mosószeres vízben ki lehet mosni.Megszárítani,és mehet rá a légszűrőspray.
Nem biztos, hogy papír. A porszívók porzsákjaihoz tudnám hasonlítani leginkább.
Biztos,hogy papír a másik oldal?Nem sűrű szövet?Gyári házba is lehet kapni malossi redfiltert,az is szivacs+szövet.1000km-enként illik kimosni,és befújni légszűtőspray-val.
Köszi,megnyugtattál
Normális, mert a tartós alapjáraton pöfögés nem üzemszerű körülmény. Ha mész vele, terheled, eléri a gyertya az öntisztulási hőmérsékletet és lám, őzbarna lesz.
Az enyémbe félig szivacs, félig fehér hártyás valami van.
Ugyanolyan mint a mellékelt képen.
Skacok,az normális hogy ha már meleg a motor és kb 10 percig járatom alapjáraton (picit kormos is lesz a gyertya) egy picit megszívja magát?
Üzemszerű használat mellett őzbarna.
igen,én a full szivacsra gondoltam természetesen,de amúgy is igazad van,jobb azt kicserélni,mert egyszer csak szétmegy és gebasz van.
Az új SR-ben ilyen félig szivacs, félig papír szűrő van - legalábbis én ilyen Malossit kaptam -, a papíros része nem tudom, mennyire díjazná a mosást.
Ha nagyon poros a környezet hamarabb is ki lehet tisztítani,kimosni,megszárítani,beolajozni,és kész,én akkor szoktam kicserélni ha az elérésnek bármilyen nyomát tapasztalom rajta,persze nem ez az előírás,szerintem jól tudod,de szerintem a megtett km-ektől nem használódik el,csak koszolódik ami könnyen orvosolható.
Köszönöm szépen!
A gyári szűrőt nem kell pucolni, hanem cserélni. Attól is függ, milyen körülmények között használod. Általában 4-5000 km között szokták előírni a cserét. (Nyugodtan javítsatok ki, ha rosszul tudom! )
Köszönöm szépen! Pont ezért kérdeztem, ne hogy elbarmoljam!
A gyári szűrőt mennyi km után kell tisztítani?

Sajnos még nem volt fúvóka csere, február végére érkezik.
A motor kicsit szarabbul megy mint régebben, köszönhetően az Athena szíjnak és a súbertű lejjebb állításának. Most valós 65 km/h a vége.
Ha szét akarod cseszni a hengert, hajrá. Alig szűr valamit, a teljesítményen nem dob (ha csak hozzá nem hangolod a karbit, variót stb.), cserébe pár 1-2000 km után mosni, olajozni kell... Egy szó mint száz, szerintem nem utcai használatra való.

Ha egy high end tuning masinát akarsz, aminél tényleg fontos minden lóerő és versenykörülmények között használod, lehet értelme. A gyári szűrőt szerintem nem érdemes lecserélni.

Most hogy megy a robogód? Találtatok bele jó fúvókát? Kevesebbet eszik?
Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy van-e valakinek tapasztalata piros Malossi sportlégszűrővel kapcsolatban? Érdemes használni vagy nincs jelentősége?
+ ha a 85-ös főfúvókát kicseréljük 80-ra, mire lehet számítani?
Köszi előre is!
Ez tetszik! Mi a francért adják el, ha olyan kúrva jó lett a bejáratás, felújítás, stb...?
Rakd feljebb a seegert,jó lesz az,így több levegőt fog kapni az égéshez.
most a legalsóba van a zéger. és induláskor szaggat sok neki a kaja
Jó lesz az 85-össel,csak a tűn a seegert tedd feljebb,sőt inkább fentről kezd a hangolást legfelülre ragd a seegert,nekem így tökéletes a moci,ha nem fullad teljes gázra akkor jó,ha igen akkor a seeger eggyel lejjebb és így tovább.
Végre még egy ember aki így gondolja.
Nekem ennyibe volt. Én nem mondtam, hogy szakszerű volt az átalakítás, de saját részre megfelelő volt. Ha csinálnék is ilyet másnak, csak is úgy hogy tudja azt, hogy mi fog következni. Nem vernék át senkit, a becsület, és a jó hír nekem annyit nem ér meg.