Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tűgörgő csere miért?
Elkelt már. Reggel írt a srác. Pedig jópofának tűnt. Na mindegy. Úgy néz ki kedden megyek motort nézni megnézem a két NRG-t. Meglátjtuk.
"...mi lehet a gond?..." Morini ditechről lévén szó, ez nem gond. Addig örülj, amíg indul és megy. Egy ditechtől ez is kész csoda.....
"...járó motornál gyorsan leveszem és gyorsan visszakapcsolom a gyújtást..." Ezt a marhaságot nem tudom kitől láttad, de hamar befigyel egy tűgörgő, esetleg egy ECU csere....
Szerintem nagyon szép állapotú. De azért a Leó-kkal csak óvatosan. Van pár típushiba, amit ha nem ismersz, akkor később sokba kerülhet. Igaz hogy a 250-es blokk tartósabb mint a 150-es Rotax, de azért nagyon nézd meg mit veszel.
az alapjáratit nem 3 ra kell kitekerni,hanem addig amíg nem jó az alapjárat,egyébként hogy szívatóval felpörög gáz nélkül az teljesen normális,porlasztót csak és kizárólag meleg motornál szabad hangolni.
Közben kipróbáltam:
Levegő 1,5-re ki, alapjárati 3-ra ki!
Szivatóval beindult, pörgött nagyon, szívatót visszatolva leállt.
Igazából a gázadásra is furcsán reagáll ha megy. Ha ráhúzom a gázt alacsony fordulatszámnál. akkor felpörög, és ott is marad. Sztenderen folyamatosan hajtja a kerekt, szinte leugrasztja róla.
Azt hiszem leszedem, szétszedem kifúvatom, és megpróbálom még egyszer összerakni.
A karbi alján csöppen a benzin......
a levegőt meg csavard kijjebb mert a negyed fordulat kevés lesz.
Köszi!
Holnap kipróbálom!
igen,az alapjáratit tekerd kifelé,ugyanis amikor befelé tekered akkor emeli a schubert és megnő az alapjárat.
1; amikor visszaraktam a karburátort, akkor a levegőszűrő csonkján keresztül direkt néztem, hogy visszazár-e a tű. Szépen emelkedett a gázkarra, és vissza is ment alaphelyzetbe.
2; azt mondod, hogy ha kifele tekerem az alapjárati csavart, akkor csökkenne az alapjárat?
meg az alapjárati csavar ne negyedre legyen nyitva hanem tekerd kifelé !
Nem az lehet hogy túl feszes a bowden?holtjáték van?
Sziasztok!
Az miért van, hogy, ha beindítom a motort(SR50 minarelli, gyári henger+karbi) akkor elkezd szinte full gázon pörögni. Az alapjárati, és a levegőcsavar már csak negyedre van nyitva(majdnem zárva) de még így is pörög.
A tiedben akkor az álló, levegős minarelli blokk van. A gyújtásod akkor nincs elmenve, mert ha jól emlékszem olyan 10 vagy 15 fokkal a felsőholtpont előtt kell szikrát adnia. Az az 1 cm csúszás az kb. annyi. A membránod milyen állapotban van benne? Mert a membrán miatt is csinálhatja, hogy nem indul be. Vedd ki, és fordítsd fény felé, ha nem látsz ki rajta, nem világít be a fény a lapok és a ház között akkor jó. A karbit kipucoltad már? Valamit még a 2 főtengely szimeringre is ránéznék, hogy azok milyen állapotban vannak. De ahogy Nemezis kolléga is írta elég sok minden okozhatja.
hali. hát nem tudom milyen blokk annyira nem ismerem ezt a motort ez még a hátso csiklámpás . állohengeres léghüttéses minarelli henger van rajta . de megnéztem a lendkeréken a kialakitást és feltekertem a felsö holdpontra és mintha el lenne csuszva elöre 1 cm-ert.
Üdv. Az mitől van, hogy morini ditech nem mindig pörög ki teljes fordulara induláskor, vagyis inkább úgy mondnám, hogy nem olyan dinamikusan és hamar éri el a max fordulatot. Ezt terhelésen és sztendejen is csinálja. Ekkor járó motornál gyorsan leveszem és gyorsan visszakapcsolom a gyújtást, akkor sokkal dinamikusabban veszi a fordulatot, sokkal dinamikusabban éri el a max fordulatot. Láttam erről videót is. Eddig nem hittem benne, de létező dolog. Találkozott már valaki ilyennel?, mi lehet a gond?
Lehet benne valami,de jó ez így mert 6-os görgőkkel véleményem szerint alacsonyabb sebességtartományban túlságosan pörgött fölöslegesen,most viszont szerintem optimális fordulaton megy,dombon fölfelé is húz STB,csak végre nem megy annyit,valamiért valamit,köszi a választ
Huhh,berakták,nuku hangolás és ment.Nem volt annyira vérszegény mint az 50-es.Óra szerint stabil 90.2,7-es fogyi nuku para.De drága volt.

A leó így képről rendben van.Kérdés hogy volt karbantartva.Meg kell nézni.
Végre egy jó döntés.Nem a pöcsköszörű kategória.
Hátszél, hideg, páratartalom, ebéd... sajnos az 50-es sebességét/gyorsulását sok minden befolyásolja.
Skacok,6-os görgővel ment a mocim 95-öt,most a 80 megállítja 6.5 ös görgőkkel,ez miért van?hamar vált és nem tud kipörögni?
Nem mintha nem lenne elég,csak kíváncsiságból érdeklődöm.
Én megbántam. Alig kaptam érte valamit. Mondjuk kb gsxr teljesítményét vártam +20ccm-től. Aztán csak a szopás volt. Mikor hangolta és állította szerelőm jó volt. Persze mikor reggel indultam volna hidegbe... szar volt. Mindig. Mehettem biciklivel a 350 ezres szarommal. Tudod mikor költenék még karbisra is 70-es hengert.

Nézd már légyszíves ezt a leot? LEO Lehet nem 50-eset veszek. Ezt legalább nem kellene reszelgetni, hogy jobban menjen mint egy babetta.
Mondjuk én nem bántam meg.........................de rohadtul nem volt gazdaságos amennyibe kerül a tuningkitt.
Örülj, hogy megy és keveset fogyaszt. Eszedbe ne jusson tuningolni és változtatni semmit. Nagyon megbánod.
Kinter! Erről mi a véleményed első körben? Lassan vennem kellene valamit. Minden azon gondolkozok, hogy mit. Eddig csak a két piaggio nrg van ami játszik 220 -ért. Leom még nem volt.