Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sehogy.
No senkinek nem kell egy kipu?
Sziaztok , egy ditech sr 50(2007) motort ,hogy lenne értelme tuningolni ?Milyen hátrányokkal jár ,hogy nem karburátoros stb.
Elado szeretett motorom ! Müszaki lejárt ,törzskönyvel rendelkezik ,Rendszámos ! Dellorto 34 es karbi ,sachs rs hátso teló,sötétített plexi,jolly moto kipufogó rendszer,erős motor (rotax123),1 éves aksi ! Csak jó minőségű olajl van használva ! A hátsó fékcsövet cserélni kell s egy fényezés nem ártana neki ! Adok hozzá egy teljes idomgarniturát lámpákkal ! 165000 ft ÁR alkuképes ! Csere érdekel aprilia sr 50ccm robogó, használható enduró vagy cross 125ccm től E mail : kufu1984@freemail.hu a telefont nem mindig tudom felvenni !
Amit leírtál, annak nagy részén már túl vagyok, gyertya, kábel, pipa, trafó, membrán, szimering. Ezekkel kezdtem mert eleve úgy vettem meg a motort, hogy tudtam, hogy baja van. Jelenleg még mindig a főfúvóka méretével játszom. Ahogy növelem úgy javul, csak eddig nemvolt 76-nál nagyobb fúvókám, holnapra jön meg a 85-s meg a 90-s. Ha a szívatónak nem adok áramot akkor hibátlanul megy. Tehát a keverék szegényedik el, most jön a türelemjáték, hogy mekkora fúvóka is kell bele ami jó lesz. Illetve még hétvégén vár rá egy kipufogó kiégetés is, már a "leo zx" nem nagyon szokott bedugulni.
Melegen erőtlen lesz a motor,durrog,leáll STB,lehet szegény keverék,túl kis hőértékű gyertya,dugult kipufogó,vagy épp túl nyitott,de leginkább főtengely szimering,vagy akár membrán,ezeket a dolgokat ajánlatos átnézni,de lehet túl dús keverék miatt is,van hogy pl a gyújtástrafó probléma is csak melegen jön elő,sr a nagy fordulat miatt adhat csalóka gyertyaképet,az enyém pl szívatóval is őz barnára égeti a gyertyát,viszont nem pörög annyira és rengeteget eszik....
Milyen blokk van az Sr-ben? Még azt nézd meg, hogy kiveszed a gyertyát, és felső holtpontra forgatod a motort. Akkor a jeladónak, meg a lendkeréken lévő kialakításnak kb. egy vonalba kell esnie. Jó tudom, hogy a szikrát a holtpont előtt kell adnia, de stroboszkóp nélkül a legkönnyebben így tudod megnézni, hogy jó helyre adja-e a szikrát.
hali . lendkerék ok. megcsiszoltam a jelado végét de igy sem indul
Azt nézd meg, hogy a lendkeréknél az éket nem-e nyírta el. Nem gyakori de már volt rá példa. Valamint még a jeladód is szórakozhat, ami a lendkeréknél van, nézd meg azt is, illetve csiszoló papírral a tetejét takarítsd meg, lehet, hogy csak azon van sok oxid.
Jelenleg én ilyen problémával küzdök a pigi blokkossal. Bár, hogy most nagyobb fúvókát tettem bele, már javul, tovább bírja, de még mindig nem az igazi, még mindig bedurrog, és elmegy az ereje. Én is végigzongoráztam rajta mindent. Elektronika, gyertyakábel, gyertya, stb.
Gyertyaképed milyen? Lehet, hogy neked is kicsi bele a főfúvóka.
Az a baj,hogy egy robogós boltban sem tartanak,ha meg megrendelem több a posta mint a csavar......
Én talpasat vennék.
Szia. Hagyományos csavar is megfelel ebben a méretben,vagy kimondott talpas csavar a jó? Sima anya rugós alátéttre gondolok helyette......
helo. van egy aprilia sr 50-esem olyan problémája van hogy mentem vele full gázon de csak 55-öt ment és közben mint ha kihgyott volna aztán leált és azota be sem indul. megnéztem a hengert széthuztam ott minden ok a gyürükkel is öszeraktam karbi kipucolva szikra van kompresszio 8.5 öninditoval rugdosva 11 befujtam neki féktisztitoval ,nyomtam be benzint de nem akar beindulni ,gyujtáson lehet álittani vagy valakinek valami ötlete hogy mi lehet baj?
Kielégítő válasz, köszönöm szépen. Éppen erre gondoltam. Biztos hogy igazad van, mert álló helyben olyan 3/4 gázon is megvolt a maximális fordulat, onnantól kezdve nem reagált tovább a gázra.
Szerintem 10*1.25. De nem tudom, csak tippelek.
Nagyon valószínű.
Pl. a Leó-nál már van 'terhelésfigyelő' a karbiban. Ez a membrán. Az 50-esekben ilyen nincs.
Bár már régen javítottam ditech-et, de úgy emlékszem, hogy nem tudja a terhelést figyelni. De nem is kell neki. Ha álló helyzetben pörgeted a motort, akkor viszont lehet hogy elég neki ~10% gázt húzni ahhoz, hogy meglegyen a adott fordulat, Ha ugyanezt már rajta ülve csinálod, akkor valószínűleg ott már ~40-50% gáz fog neki kelleni hogy meglegyen az adott fordulat (főleg kis ccm-nél). Gondolom hidegen próbáltad, azért kapott több üzemanyagot. Ráadásul ha csak üresben pörgeted (ami egyébként nem célszerű), akkor a motor kevesebb munkát végez, így kevésbé is melegszik fel, ezért a gyertya sem fog kiégni. Ilyenkor csak annyi munkát végez a motor, ami a saját pöfögéséhez kell. Na ezt jól leírtam, lehet hogy nem is azt amit kérdeztél.
Gyári mocihoz pedig kellenek a fojtások,akkor tuti az a hiba.
Srácok. Tudja valaki a főtengely anya méretét a varióhoz? Gyári sr factory ditech pigi blokkos. Jól tudom, hogy 12x1,25- ös?
Kôszi a segítséget!
meg hallotam ojat is hogy lehet a suzuki kipufogoba nincs annyi fojtas amennyi kellene
oke koszi
Igen,lehet az is,ugyanis a kipufogót direkt egy bizonyos motorra tervezik,tisztítsd ki a gyárit és rakd vissza,enyém is kokszos volt,kiégettem,lefújtam hőálló festékkel és tökéletes,mintha új lenne.
udv. van egy szep kis sr em az osszel vettem ra uj hengert dugot gyurut, szepen bejarattam es ki kellet csereljem a kipufogot mert a regi tele volt koxal tettem ra valami suzuki scooterol egy kipufogot es azota nincs benne semmi ero, ez vajon a kipufogotol van?