Üdv Urak. Ditech üzemanyag ellátása, vagyis az adott fordulathoz adott adott üzemanyag mennyisége függ-e a terheléstől, jelen esetben attól, hogy a motor mozog-e vagyis van-e terhelés, vagy sztedejen áll-e.
Ezt azért kérdezem, mert ma az álló helyzetben pörgettem a motort rendesen egy jó ideig, és kormolta a gyertyát. Kipucoltam a gyertyát, vissza a motorba, de megint ugyan az. Kivittem utcára, nyüstöltem mint állat, cső gáz minden felé, és a gyertya szépen kiégett. Lehetséges az, hogy az álló helyzeti terhelés mentes üzemhez sok volt az üzemanyag?
Nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki nekem is megoldódik a durrogási problémám. Úgy néz ki, hogy 76-os fúvókával, csak ezt találtam már nem durrog. Még egy karbi finomhangolás mondjuk még hátra van, de mát "látványosan" azaz hallhatóan jobb lett. De majd a gyertyakép megmondja, bár minta még ez is kicsit kevés lenne neki.
Köszi srácok a segítséget, átnéztem és fasza volt minden de az utolsó pillanatban megtaláltam a bűnös gubacsot éppen akkora volt ,hogy nem fért át a bejövő benzinfúvókán ami az úszóházban engedi a benzint. Ezért volt csak alapjáraton szép egyenletes járás de amikor az ember ráhúzta a gázt több nafta kellett, de ez nem jött össze mert nem tudta olyan gyorsan feltölteni a benzinszintet az úszóházban mint amennyit fogyasztott a motor, ezért terhelésen egy idő után leállt mivel nem volt meg a megfelelő üzemanyag ellátás hogy megmaradjon a szint! Még egyszer köszönök mindent!
Nekem akkor csinált hasonló dolgokat, amikor a vákuumcső el volt rajta öregedve, repedezve. Alapjáraton járt, de fordulatom mér nem tudta a csapot nyitva tartani. De ahogy a többiek is mondták nézd át rendesen, mert elég sok minden lehet vele.
Köszi de most lett feltöltve az olajtartály és a benzintank is!
Amúgy ha a motort beindítom és leveszem a karbiról a benzincsövet amíg ki nem fogy az úszóházból a benzin faszán van nyomás visszafelé a karbiból a tankba. Amúgy meg egér kizárva mert patika a motor és ha beindul órákig járna alapjáraton sztenderre rakva, tehát a tanknál nem lehet dugulás, legalább azt kiszűrtem!
Valaki panaszkodott itt hogy instabil a moci,mintha csúszkálna a fara STB,nekem is előjött ez a probléma,napok óta néha mintha jégen mennék,ma ahogy leszedtem a kipufogót gondoltam megrángatom a kereket,akkor vettem észre hogy a kerékanya már majdnem teljesen letekeredett,én barom 80-nal járkáltam így vele,csak azért írom le hogy erre figyeljetek oda,persze most menetrögzítőt és rúgós alátétet is tettem alá,remélem már nem lesz ilyen probléma,de amúgy is légkulcsal lett meghúzva,alig hittem el hogy magától lelazult
Eldugult tank, karbi, tank szellőztetése, belerohadt a benzin. Ha a benzinhez is volt olaj adva, akkor kicsapódott és leülepedett a tank aljára, egér költözött a levegőszűrőbe, stb.
Van egy 1989 léghűtéses APRILIA SR50-es robogóm és olyan hiba jelentkezett, ha beindítom pöcc-röff indúl és szépen pöfög álló helyzetben de ha megyek vele, rövid idő múlva úgy tesz mintha kifogyna a nafta és leáll, aztán tolhatom haza. Amúgy szívatón újból elindul de hamar le is áll. Azt hozzáteszem ,hogy már pár hónapja csak állt, néha beindítottam de csak azért hogy alapjáraton mennyen egy kicsit, nem mentem vele ezért csak most derült ki hogy van valami gebasz mert ma elővettem a jó idő miatt! Egyáltalán nem lett piszkálva, olaj benzin van bent!
Ennek álló helyzetben a hangján is hallani lehet, hogy nem úgy pörög, ahogyan kellene, a fordulatot sem úgy veszi, de ugye ma volt olyan, hogy nagyon jól vette a fordulatot, de aztán leállítom, és vissza ált a régi állapot.
Megvan a hiba. Üzemanyag /zöld/ injektor volt a ludas. A másik motoromból áttettem, és láss csodát, nagyon jól indul, nem dadog, egyenletes az alapjárat, a gyertya szép őz barna. A füst a kipuban lévő olaj miatt volt, feltehetőleg az előző gazdi sokat kinlódott vele, nem boldogult és ezért adta el. Ami viszont érdekesség, hogy eléggé könnyű görgők lehetnek benne, mert magas fordulaton indul el.
A motor általában nem éri el a maximális fordulatot, éppen ezért nehezen indul meg. Álló helyben sem veszi olyan jól a fordulatot, ahogyan kellene neki. Egyszer viszont észhez tért, és csak úgy vette a lapot mint az állat, ugrott is rendesen. Ekkor leállítottam, és megint lomha lett. Másik motoromból áttettem a vezérlőt, és azzal szuper. Ami kijött belőle vezérlő, azt viszont a másikba tettem bele. Megy is vele, de olyan 75-nél nem megy többet. Lehetséges, hogy valami miatt nem éri el a max fordulatot, aztán egyszer csak mégis? Már csak ez az egy kérdés maradt, ami megmondom őszintén nagyon foglalkoztat.
Laza intézkedéssel KB 2 délelőtt.Ha jól szervezed le nem megszakadva ugyanez lezavarható 1 nap alatt csak le kell szervezni hogy mindenhova nyitvatartási időben menj.
És csak a műszakira kell vinni a motort máshova nem.
Tény hogy NKH vizgaálomásra.Ahol csinálnak egyedi forgalomba helyezést.
Bejelented reggel.Korán viszed.Adatlapra vizsgázik.Ha szerencsés vagy 10-re megvagy.Irány a VPOP bázis.Tudja fene hol van szerintem szeged mindkettő.Ott papírtöltögetés 2-3 óra és délután 2-kor beesel egy közeli kisforgalmú okmányba.Biztosítást online kötsz vagy előre vázszámra.4-re kezedben a rendszám.Ha szerencséd van 2-re lezavarod.
Aggodalomra semmi ok.
Ezt azért kérdezem, mert ma az álló helyzetben pörgettem a motort rendesen egy jó ideig, és kormolta a gyertyát. Kipucoltam a gyertyát, vissza a motorba, de megint ugyan az. Kivittem utcára, nyüstöltem mint állat, cső gáz minden felé, és a gyertya szépen kiégett. Lehetséges az, hogy az álló helyzeti terhelés mentes üzemhez sok volt az üzemanyag?
Nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki nekem is megoldódik a durrogási problémám. Úgy néz ki, hogy 76-os fúvókával, csak ezt találtam már nem durrog. Még egy karbi finomhangolás mondjuk még hátra van, de mát "látványosan" azaz hallhatóan jobb lett. De majd a gyertyakép megmondja, bár minta még ez is kicsit kevés lenne neki.
Amúgy ha a motort beindítom és leveszem a karbiról a benzincsövet amíg ki nem fogy az úszóházból a benzin faszán van nyomás visszafelé a karbiból a tankba. Amúgy meg egér kizárva mert patika a motor és ha beindul órákig járna alapjáraton sztenderre rakva, tehát a tanknál nem lehet dugulás, legalább azt kiszűrtem!
Tudna valaki segíteni!
Van egy 1989 léghűtéses APRILIA SR50-es robogóm és olyan hiba jelentkezett, ha beindítom pöcc-röff indúl és szépen pöfög álló helyzetben de ha megyek vele, rövid idő múlva úgy tesz mintha kifogyna a nafta és leáll, aztán tolhatom haza. Amúgy szívatón újból elindul de hamar le is áll. Azt hozzáteszem ,hogy már pár hónapja csak állt, néha beindítottam de csak azért hogy alapjáraton mennyen egy kicsit, nem mentem vele ezért csak most derült ki hogy van valami gebasz mert ma elővettem a jó idő miatt! Egyáltalán nem lett piszkálva, olaj benzin van bent!
A motor általában nem éri el a maximális fordulatot, éppen ezért nehezen indul meg. Álló helyben sem veszi olyan jól a fordulatot, ahogyan kellene neki. Egyszer viszont észhez tért, és csak úgy vette a lapot mint az állat, ugrott is rendesen. Ekkor leállítottam, és megint lomha lett. Másik motoromból áttettem a vezérlőt, és azzal szuper. Ami kijött belőle vezérlő, azt viszont a másikba tettem bele. Megy is vele, de olyan 75-nél nem megy többet. Lehetséges, hogy valami miatt nem éri el a max fordulatot, aztán egyszer csak mégis? Már csak ez az egy kérdés maradt, ami megmondom őszintén nagyon foglalkoztat.
És csak a műszakira kell vinni a motort máshova nem.
Tény hogy NKH vizgaálomásra.Ahol csinálnak egyedi forgalomba helyezést.
Bejelented reggel.Korán viszed.Adatlapra vizsgázik.Ha szerencsés vagy 10-re megvagy.Irány a VPOP bázis.Tudja fene hol van szerintem szeged mindkettő.Ott papírtöltögetés 2-3 óra és délután 2-kor beesel egy közeli kisforgalmú okmányba.Biztosítást online kötsz vagy előre vázszámra.4-re kezedben a rendszám.Ha szerencséd van 2-re lezavarod.