De azért azt tegyük hozzá, hogy ha nem lesz a motorral hatalmas zűr (hajtókar törés, szelep törés, a jó olajat is megkapja, nem csontszáraz benzin-levegő keverékkel van járatva és néha kipucolják a levegőszűrőt is), akkor a nicasil örök élet +1 nap. Ez csak kis odafigyelés, semmi több. Nálam ez az odafigyelés megvan. Persze ez a karbantartás minden masinának kell. Aki elmulasztja, az meg ne sírjon hogy szétkopott, széttört a gépe.
Egyébként ha jól tudom, a leokat és scarákat fúrni sem lehet, mert nicasilos felület van. Igaz ez? Gondolom a leoban és a scarában ugyanolyan blokk van...
Kíváncsi lennék, hogy a korábbi CNG-s (LPG-s?) debreceni buszok lecserélése ezekre az új dízelekre mennyit javított (rontott) a helyzeten. Pár évvel a bevezetésük után már nem egy, nem kettő kormolt, mint egy régi Ikarus.
Aprilia Leonardo 250. Számomra elérhető áron és találni néha (elvétve) hibátlan állapotút is. Én pl. erre várok és már ár is repülök. Igaz nem új gépek, de ha nincs széthajtva, akkor évekig elmegy. A kinézete pedig nagyon ott van. Szerintem.
240 az alsó ára. Egy újszerű motort szeretnék. Csodák nincsenek ezt megtanultam. Hiába szeretnék 100-ért ilyen motort. Nem kapok. Ebben elvileg 3 ezer km van, szerintem sokat nem kellene költeni rá... Mennyivel vagyok előrébb ha hulladékot veszek? Ráköltök egy valag pénzt és csak idős/nem esztétikus motorom van. Én is vennék 4t 250-et, bár elég lenne 125-ös is. Viszont te se én sem adnék ki annyi pénzt rá. Szar, szarrá szerelt, lego, öreg trágya, töbször volt vízszintesben motor nem kell. Nyilván ha újszerűt szeretnék annak ára van. Elvileg csak 550 ennek új ára. Tudom tényleg beteg aki ennyiért vesz egy újat, elég nagy az amortizáció.
Te mit vennél a helyemben? 250 körül, minél fiatalabbat, városba (csak város) és közel gyári állapot legyen. Persze nem kell, hogy új legyen, de gyári festés legyen és ne egy fakult szar legyen, meg szemre ne kelljen rátolni a vétel után 1K-t.
Ha nem zabálja a 4T az olajat, valamivel csak jobb a károsanyag kibocsátása, mint egy 2T-nek. Nem? A 2T eleve kiköpi az olajat (jó, különolajzás stb.), de akkor is egy része elégetlenül megy az éterbe.
Lenyomtam kb. 7000 km-t egy 50-es négyüteművel, így van összehasonlítási alapom. Egy elég nagyvárosban is lehet vele közlekedni, de követel némi kompromisszumkészséget. Fogyasztásban verhetetlen, de kb. ennyi minden előnye. Még talán a zöld voltát lehetne kiemelni, hogy kevésbé környezetszennyező (de ez inkább maszlag ). Az SR megváltás volt hozzá képest, mind dinamikában, mind élményben. Gyorsul, harap, pöfög-röfög... na és jól néz ki.
Az 50-es 4t-ket felejtsétek el. Ez olyan mintha fűnyíróval mennél dolgozni. Erő semmi. Haver is vett ilyet, aztán a nagymamánál kötött ki a gép. Neki a Babetta helyett jó, mert ezt nem kell berúgni. A Penny-be meg ez is elvisz...
Pont ezt mondtam,ha rossz a hőszenzor hiába melegszik be,mert nem fog visszavenni a benyából,ha viszont bemelegszik akkor kormolja a gyertyát és nem beköpi.
Ha itt elkezded tolni a végire elég jól begyorsulsz.
Egészen az M31-es körforgóig simán lehet előzni mindenkit.
Mondjuk ott volt hogy mindkét kereket arrébtette egy olajfolt de sak egy kis ijedség majd kilősz a körforgó végéből és már lehet landolni gödöllőn.
A Ganznál szigorú 50 mert rendszeresen mérnek.
Kíváncsi lennék, hogy a korábbi CNG-s (LPG-s?) debreceni buszok lecserélése ezekre az új dízelekre mennyit javított (rontott) a helyzeten. Pár évvel a bevezetésük után már nem egy, nem kettő kormolt, mint egy régi Ikarus.
Te mit vennél a helyemben? 250 körül, minél fiatalabbat, városba (csak város) és közel gyári állapot legyen. Persze nem kell, hogy új legyen, de gyári festés legyen és ne egy fakult szar legyen, meg szemre ne kelljen rátolni a vétel után 1K-t.
Ha nem zabálja a 4T az olajat, valamivel csak jobb a károsanyag kibocsátása, mint egy 2T-nek. Nem? A 2T eleve kiköpi az olajat (jó, különolajzás stb.), de akkor is egy része elégetlenül megy az éterbe.
Egészen az M31-es körforgóig simán lehet előzni mindenkit.
Mondjuk ott volt hogy mindkét kereket arrébtette egy olajfolt de sak egy kis ijedség majd kilősz a körforgó végéből és már lehet landolni gödöllőn.
A Ganznál szigorú 50 mert rendszeresen mérnek.
Fel is ment a fogyasztás 7 literre.