Nem akarlak elszomorítani,de eleve a legrosszabb kombináció,nem elég hogy moríni,még injektoros is,ha a tied akkor azt tanácsolom sürgősen add el,és vagy minarellit,vagy pigi blokkosat vegyél,de mindenképpen porlasztósat,a morínit meg felejtsd el,olvasgass itt a fórumon mi a vélemény róla
Kormos akkor lenne ha hosszú távon használnád és felmelegedne rendesen,mivel nem is tud teljesen felmelegedni így a benzin nem párolog úgy és mondjuk úgy hogy leöblíti a gyertyát,nincs ideje bekormolódni,a légszűrőt is nézd meg,és a kipufogót is,de szerintem ha minden új benne akkor csak az érzékelő lehet a ludas,vagy szerelési hiba,STB.
Nem szívató nélkül ment rendesen, hanem szívatóval. Az elektromos csatlakozót húztam szét, így nem kapott áramot, és tudott lezárni az automata szívató. Ezért gondolom, hogy kevés neki a 66-os főfúvóka. De ettől még lehet szimeringes is, de az csak jövőhét végén derül majd ki. De alaposabb szétszedés után derültek ki turpisságok. A gyertyakábel + gyertyapipa kuka, a kábel végig ki van repedezve, a pipa megrepedve. Amúgy a gyertyaképe fehér volt, tehát keveset kap. A tű a zéger legalul van többet már nem tudok neki adni. Tehát a fúvókacsere az biztos, a többi meg majd kiderül.
De amennyire én értek hozzá, akkor a gyertyának kormosnak kellene lennie. A másik érdekes dolog a füst. A ditech egyáltalán nem füstöl, ez meg okádja a füstöt, és nem az az igazi olajfüst.
Nem nagyon értek a di tec-hez,de a leírásod alapján úgy tűnik hogy a hőszenzor a ludas,ami szabályozza azt hogy milyen hőfokon mennyi naftát toljon az injektor,azt sem tudom hol található,de az biztos hogy van,és valami miatt az injektorod folyamatosan annyi benzint nyom mint hideg állapotban.
Ha lazán ment szívató nélkül is hidegen akkor az inkább arra utal hogy sokat kap,de lehet rossz a meglátásom,egyébként ha melegen durrog szimeringes is lehet,majd kiderül.
Valószínű, hogy az lesz a baj, mert hagytam lehűlni, utána a szívatóját kikötöttem (az áramot le vettem róla) és így ment simán. Úgyhogy holnap megyek fúvókát venni. Csak még azon gondolkodok, hogy mekkorát. de szerintem olyan 80 - 85-el jónak kellene lennie.
Még nem régen van meg. Egyenlőre csak jóformán csak szerelési tapasztalat van. Javítani a minát jóval könnyebb, egyszerűbb. Azzal tisztában voltam mikor megvettem, hogy lesz mit csinálni rajta, de valamihez is hozzáférni egy rémálom rajta.
Pl. a mai nap az önindítóval játszottam, mert nem működöt. Kezdésnek a közép sztender le, mert ha fent van nem férsz hozzá. Az okosok a blokk aljára tették az önindítót, persze, hogy minden mocskot ráver. Ezen a gumi tömítése volt szétmenve, mikor szétszedtem az önindító, majdnem sírva fakadtam. Állt benne a rozsdás lé. A minánál legalább fent volt. A bovdenes szabályzású, szíjas olajpumpával sem nagyon vagyok kibékülve, a blokk belsejében lévő vízpumpával meg főleg. De ha készen lesz kíváncsi leszek a mentetulajdonágára is, ahhoz képest, hogy milyen állapotban volt elég jól megy, de még a gyújtásán kicsit játszanom kell, mert melegen durrog a gép. Megy egy nagyobb főfúvókát is tennem kell bele, mert jelenleg 66-s van benne.
Az meg kevés neki.
Üdv Urak. Egy szakmai kérdés.
Ditech morini javítása közepén vagyok. Üzemanyag pumpa csere után cseréltem még a nyomásszabályzó szelepet is. Jelenleg ott tartok, hogy a motor beindul, de erőteljesen füstöl A füst kékes, de világos, és nem mondanám olajos füstnek. Van némi olaj szaga, de a füst mennyiségéhez képest nagyon is "szagtalan". Először felpörög, majd cső gáznál csökken a fordulat, majd leáll. Ilyenkor a gyertya nedves, így a motor nem indul. Ha kiégetem a gyertyát akkor minden kezdődik előlről. A nyomásszabályzó szelep nem enged át.
Érdekesség, hogy mielőtt a benzin szivattyút kicseréltem, akkor gyertya nélkül indítózásnál a gyertya helyéről feketés folyadék távozott, de nem benzin, mert ugyen szivattyú már egy ideje nem ment, sőt akkor rajta sem volt. Esetleg átengedne a hengerfejtömítés. Találkozott már ilyennel valaki? Köszönöm a segítséget előre is.
Szerintem direkt eltérő cuccokat csináltak,üzletpolitika,nehogy tudja az ember használni a meglévő jól bevált cuccokat,de lehet hogy tévedek,esztergáltasd meg a menetet
Sziasztok. Tudna valaki segíteni abban,hogy hány mm.-es a ditech benzincső belső átmérője? Én 6 mm-est vettem. Ez jó? Az injektortól a vissza mennő volt repedezett.
Üdv: Attila.
Pl. a mai nap az önindítóval játszottam, mert nem működöt. Kezdésnek a közép sztender le, mert ha fent van nem férsz hozzá. Az okosok a blokk aljára tették az önindítót, persze, hogy minden mocskot ráver. Ezen a gumi tömítése volt szétmenve, mikor szétszedtem az önindító, majdnem sírva fakadtam. Állt benne a rozsdás lé. A minánál legalább fent volt. A bovdenes szabályzású, szíjas olajpumpával sem nagyon vagyok kibékülve, a blokk belsejében lévő vízpumpával meg főleg. De ha készen lesz kíváncsi leszek a mentetulajdonágára is, ahhoz képest, hogy milyen állapotban volt elég jól megy, de még a gyújtásán kicsit játszanom kell, mert melegen durrog a gép. Megy egy nagyobb főfúvókát is tennem kell bele, mert jelenleg 66-s van benne.
Az meg kevés neki.
Ennyire nem vagy megelégedve a mina után a pigivel?
Ditech morini javítása közepén vagyok. Üzemanyag pumpa csere után cseréltem még a nyomásszabályzó szelepet is. Jelenleg ott tartok, hogy a motor beindul, de erőteljesen füstöl A füst kékes, de világos, és nem mondanám olajos füstnek. Van némi olaj szaga, de a füst mennyiségéhez képest nagyon is "szagtalan". Először felpörög, majd cső gáznál csökken a fordulat, majd leáll. Ilyenkor a gyertya nedves, így a motor nem indul. Ha kiégetem a gyertyát akkor minden kezdődik előlről. A nyomásszabályzó szelep nem enged át.
Érdekesség, hogy mielőtt a benzin szivattyút kicseréltem, akkor gyertya nélkül indítózásnál a gyertya helyéről feketés folyadék távozott, de nem benzin, mert ugyen szivattyú már egy ideje nem ment, sőt akkor rajta sem volt. Esetleg átengedne a hengerfejtömítés. Találkozott már ilyennel valaki? Köszönöm a segítséget előre is.
Majd meglátom,még nem volt időm kicserélni.....
Remélem jó lesz.......
Üdv: Attila.