Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

50 4T-vel 2,5-3 liter között jó vagy. Nem egy drag racer, de ha kellően türelmes vagy, elérheted vele a 60-65-öt.
Van egy 6 km-es szakasz ahol nincs város és eltaposnak.És rendszeresen elalszom így sietni kell.
8-9 perc 11 km-re a limitidő.4-5 piroslámpával.
Ezt úgy tudom teljesíteni hogy ahol lehet 150-170.Ami a csövön kifér.
A rallyt sem azért adtam el mert nem voltam megelégedve a teljesítménnyel. Ez egy kis város ahol lakom. Van nagy motorom is. Csak krúzolgatok, nem érdekel a sebbesség. A 4t csak a fogyasztás miatt érdekelne. Bár lehet az 50-es sem lenne meg életem végéig...
Bár lehet, hogy most kellene valami 125-ös nagykerekű 4t-re váltani, de ennyiért csak szart lehet kapni. + az átírás, vagy forgalombahelyezés...
50-es.
Néztem én is. Még fel sem nagyítottam a képet, de elég kopottnak tűnik. Ezt is néztem. Ez újszerűnek tűnik. Most várom a képeket róla. Első tulaj, mo-i, leo vince zx-el...
NRG-ből többet találtam ami tetszik. Egyébként mindegy lenne. Állapot lenne a lényeg.
tudom, hogy kicsit off lesz, de ha a pigi blokkoson gondolkodol, akkor esetleg egy fiatalabb runner nem lenne jó? Kényelmes, nagytestű, viszonylag fürge a gyári 50-es is belőle.
Alakul. A 200-as Sportcity is már szedheti a lábát.
Vagy egy gsxr 1000 k5.
Legyen.
200-as sportcity.
Néztem piaggio beverlyt ami tetszik, de át kell íratni, meg 240-260 körül csak szart kapok. Akkor már inkább egy gyári 50-es. Bár most nézem a netet, hogy mi kellene helyette.
Vmi sótlanabb motort nem tudtál volna ajánlani? Ennél talán már csak a Honda Innova rosszabb. Igaz, hogy eljár vele 2-3 literből, de bugi=0. Az SR-ben, meg a Rally-ban legalább volt valami lélekmelegítő.
Szerezz egy PCX 125-öt.
Azért jól járt vele a srác ki elvitte. Kicsit sajnálom, de a jövőbe nézek.
1 napig árultam a rallyt. Ma már el is vitték. Mostmár tényleg nézhetem az új szekeret.
Köszönöm.
Valóban kékest írtam először, de msss jobban megfigyelve inkább fehéres. A kiput még nem vettem le, de az fog következni. A forgattyús házban ha volt is olaj, már nincs szerintem, mert mostmár jól indul. Pöcc-röff. Még azt fogom megpróbálni, hogy mellé tesztem a sajátot, amivel nap mint nap járok, és átpakolok egy pár dolgot, megpróbálom így kizárni a hibát.
Először azt írtad hogy kékes a füst,. Most már fehér. Nem lehet hogy a sok indítózgatástól csurig van olajjal/benzinnel a forgattyúsház? Esetleg régen volt beindítva és a kipufogó van tele vízzel/párával? De persze én nem látok oda.
Kompresszor magában mérve min. 7 bar. Levettem az injektor házat úgy, hogy a levegő injektor a hengergejben maradt. Így többszöri gyújtásra sem engedi át az üzemanyagot. Amúgy szépen könnyen indul.
Kompresszor mennyit nyom?Nyomáshatároló tuti nem szakadt át?
Hát sajna ez nem jött be. Leengedtem a vizet, kicseréltem a hengerfej tömítést. Víz nélkül próbáltam, de ugyan az, annyi különbséggel, hogy most inkább kormolja a gyertyát, mint beköpi. Jobban megfigyelve a füstöt, inkább fehéresnek mondnám. Rámelegítettem a hőmérséklet jeladóra addig, míg üzemit nem mutatott, de semmi nem változott. Most vagyok csak nagyon tanácstalan. :-(. Nem rossz technika ez. Ezt a motort eladásra szánom. Van egy saját is, ugyan ez, de én nagyon szeretem. Sajna ilyen vagyok. :-)
Mindkettőtöknek a gilerra runner purejet-re való szíj kell.(hyper2-es pigi blokk)18,4x811+-néhány mm,gyártótól függően.
De kár, hogy az SR-R pont nincs kitöltve :( Ennek mi a szíj mérete ?