Teljesen igazad van. Három napja cseréltem le a jó kis mina Sr-t egy pigi blokkosra, de már is hiányzik a jó kis "öreg" szekerem. Nem tudom, hogy csak nekem tűnik úgy, de a mina blokkos sokkal könnyebben melegedett, jobban ment mint ez. Meg ennek a blokkát szerelni egy rémálom. A ilyenkor szokásos kötelező szervizelés is elvitt egy fél napot.
Minarellihez nekem is van egy tartalékom. Az sajnos nem jó bele. Azt már próbáltam, nem kapott bele. A minának 10-es a menete a pigisé valamivel kisebb. Lehet,hogy csak ennek a hengerfején barmoltak el valamit?
Az a szép, hogy igy már szedi a lábát, nem dadog. Eddig 2Km után tért észhez, most 100m kell neki.. Most már a gyertya is sokkal szebb az alsó tartományban.
Ha gyári a gép 17,5-es dell phva karbi van rajta.Az elektromos szivatónak kell 2-3perc mire elzár,ezért füstöl darál hidegen.Egyébként is ebben a hidegben a 2T mociknál a benzin kicsapódik a forgattyúsház falára,kell 1-2 nagyobb gázfröccs,hogy kitisztúljon.Előfordulhat,hogy a szivatód van belassulva,vedd ki picit polírpapírral húzd meg a kis dugattyúját,hogy kizárd a szorulást.
Visítás meg valszeg a szíj miatt van,megcsúszik,ha kopott,öreg,kikeményedett.Mérd meg a szélességét,és ha 1mm-nél több a kopás csere(gyári 18,4mm).
Vízpumpameghajtószíj nem csúszhat,mert fogasszíj.
Gyertya új, gyári előírás szerinti. Hőérték 3 értékkel lejjebbig próbálva, u.a. OldSR-em és Mala Centro-m van még, minával elbírok, de ez még nekem friss, idegen... Van elképzelésem, mi lehet, viszont minden ötletet, tanácsot szivesen meghallgatok ! Mellesleg, ha vki meg tudná mondani, mi a főfúvóka mérete ebben a karbis verzióban, jól jönne..............
Lehet hülyeséget írok,de szerintem gyári mocihoz nem nagyon klaffol ez a sportkipu,véleményem szerint egy gyári kipu megoldaná a problémát,vagy hozzá kellene hangolni a karbit,jó lenne tudni honnan jön a visító hang,lehet picit el is van dugulva a kipu,légszűrő STB,át kellene nézni vagy nézetni,a visító hang jöhet olyan helyről is ahol rossz a tömítés,de meleg állapotban viszont passzolnak a felületek,sok minden lehet.
Mikor nekem magyarázta régebben, akkor azt mesélte megfúrja ezt a pici dugattyút és csináltat bele újat. Így nem lesz hordós. Biztosan nagyon figyel egyébként, hogy szar ne menjen ki a keze közül.
Sajna ez csak ideiglenes megoldás.Próbáltam többször is,de pár száz km után ugyanúgy lecsökkent a nyomás,mint előtte.Az emulziótermelés is visszatért.Az a baj,hogy oválisra,hordósra kopik a kompresszor hengere.Hs elvileg csinál teljes felújítást,bár nemtudom mennyire hatékony.(nyomáshatároló felújításával elégedett vagyok,már 3-mat is csináltattam vele)
Ez már rég nem így van....
legalábbis adtam/vettem már párszor motort.
Robogó tekintetében szinte mindegy.
Nagyobb motornál se.
Robogó tekintetében szinte semmi....hiszen az télen/nyáron megy.
Nagyobb mociknál talán.
De a válság óta simán belefér 10-20% alku. Ha valaki el akarja adni az eleve úgy lövi be az árat, és ha lealkudtad, akkor Te örülsz neki, de hidd el Ő is örül neki:-))
Kisebb mociknál meg eleve buktás a téma.
Én a tunning SR-t 80-ért vettem.
Az oldalon lehet látni-olvasni mit vettem bele, mennyit tököltem vele. Ha mindent egybe veszek akkor az olyan 220 környékén menne. 150-ért volt fent a neten, a telefon meg se csörrent....
A fekete is ~ 120-ba van simán, 75-ért 1 ember jelentkezett, igért fűt-fát....de el nem jött még megnézni se.
Szóval inkább a terület befolyásol. Én se mennék el Pécsre (180km) azért, mert ott 20.000-rel olcsóbb.
Számít a szerencse!
Az egyik ismerős eladta a mociját 2 hét alatt, a másik 4 hónapja nem tudja - pedig olcsóbban árulja.
Télen max a ruházat olcsóbb. Így vettem Én is a bőrkabátom 50 helyet 37-ért áprilisban.
Öreségemre (46) megvesztem, vettem egy Aprilia SR R, Piaggio blokkos, karbis jószágot, használtan. Ha igaz, az egyetlen tuning rajta a Leo Vince TT és a hozzá adott görgők, rúgók. Bajom vele: - hidegen csak füstöl, dadogva indul, blokkból rövid ideig visító hang hallik. Mindez melegen nem jelentkezik. Tudnak rá mondani pár okos tippet ? Köszönöm..
Azért én sem az elsőt veszem. De ahhoz képest, hogy mondod mennyit költöttél rá egy 1 motornál a 15 ezres bukta nem sok. Persze a munkádat nem számolva... Én általában minden évben vettem motort az utolsó 5-6 évben.
Ha valakinek lenne olcsón eladó hőgombája a pigi karbis blokkhoz az legyen szíves és szóljon. Előre is köszönöm.
Visítás meg valszeg a szíj miatt van,megcsúszik,ha kopott,öreg,kikeményedett.Mérd meg a szélességét,és ha 1mm-nél több a kopás csere(gyári 18,4mm).
Vízpumpameghajtószíj nem csúszhat,mert fogasszíj.
legalábbis adtam/vettem már párszor motort.
Robogó tekintetében szinte mindegy.
Nagyobb motornál se.
Robogó tekintetében szinte semmi....hiszen az télen/nyáron megy.
Nagyobb mociknál talán.
De a válság óta simán belefér 10-20% alku. Ha valaki el akarja adni az eleve úgy lövi be az árat, és ha lealkudtad, akkor Te örülsz neki, de hidd el Ő is örül neki:-))
Kisebb mociknál meg eleve buktás a téma.
Én a tunning SR-t 80-ért vettem.
Az oldalon lehet látni-olvasni mit vettem bele, mennyit tököltem vele. Ha mindent egybe veszek akkor az olyan 220 környékén menne. 150-ért volt fent a neten, a telefon meg se csörrent....
A fekete is ~ 120-ba van simán, 75-ért 1 ember jelentkezett, igért fűt-fát....de el nem jött még megnézni se.
Szóval inkább a terület befolyásol. Én se mennék el Pécsre (180km) azért, mert ott 20.000-rel olcsóbb.
Számít a szerencse!
Az egyik ismerős eladta a mociját 2 hét alatt, a másik 4 hónapja nem tudja - pedig olcsóbban árulja.
Télen max a ruházat olcsóbb. Így vettem Én is a bőrkabátom 50 helyet 37-ért áprilisban.
Öreségemre (46) megvesztem, vettem egy Aprilia SR R, Piaggio blokkos, karbis jószágot, használtan. Ha igaz, az egyetlen tuning rajta a Leo Vince TT és a hozzá adott görgők, rúgók. Bajom vele: - hidegen csak füstöl, dadogva indul, blokkból rövid ideig visító hang hallik. Mindez melegen nem jelentkezik. Tudnak rá mondani pár okos tippet ? Köszönöm..
Piaggio,Aprilia robogók botásával foglalkozunk.
Tel:06-703207334
bonto.hu