Hát a 15 ezres bukta az nagyon karcsú. Nekem csak annyiba fog kerülni, hogy elmegyek a másik gépért. Nekem felújítani se időm se türelmem. Minden percem be van osztva, ha van egy kis időm akkor nem szerelni, hanem motorozni akarok.
Én anno a ditechen buktam olyan 150-et. Ha nem viszi el a cimbi a rallyt, lehet majd kap egy új gumit és pá.
Jól teszed,ha van rá zsé miért ne vehetnél egy újabbat ami tettszik,én azért döntöttem a régi sr mellett mert szeretem ha olyan mocim van amin mindent én teszek rendbe,meg túl sok melóm van már benne hogy eladjam,valamint a moci árát és a rá fordított pénzt és munkát úgy sem fizetnék meg,max 70-ért tudnám eladni,eddig 85-ezerben van a gép,már csak burkolati elemek kellenek valahonnan és teljesen makulátlan lesz,a felújításnak is megvan a maga varázsa,nagyon sajnálnám eladni,kinter biztos tudja miről beszélek.
Az a trutyi a kondenzvíz+olajból kialakult emulzió.Arra utal,hogy már nem 100-as a kompresszor,de még elmegy.Előbb-utóbb kompresszorfelújításra számíts.
Ha a nyomáshatároló membránja szakad át benzin lesz a csészébe.
Szia. A nyomásszabályzó csészéjében az egyémnek volt egy nagyon minimális barnás fehéres folyadék. Az minek a jele,mert van aki azt mondja hogy egy minimális az természetes.
Üdv: Attila.
Ez a nyomáshatároló.2. képen az a hengeres a nyomáshatároló szelep,azt ki tudod húzni a fejből.Ha összerakod,índítózol,és nem indul vagy leáll,utána nézd meg a csészében van e benzin.Nem lehet,ha van a szelep membránja szakadt át.A mutatóujjadnál levő O gyűrűre vigyázz,összerakásnál hajlamos kiesni,elcsúszni.
Kompresszort,ahogy kinter is írta egy nyomásmérővel tudod mérni.Vedd ki a gyertyát,és így indítózz.Kb 10sec alatt íllő olyan 5bart nyomnia.
nem nemvolt benne semmi igazából azért szedek szét mindent h kitakarítsam.. de minden tip-top belül.. csak régi a benzin és az a büdös.. amúgy még jó illata is lenne a kinézetén kívül :P akkor sztem itt a kompresszor lesz a gond..
Amikor az injectort szédszedted akkor a hengerfejen vagy a nyomásszabályzó szelep csészéjében láttál barnás-fehéres habot? Mert ha nem akkor nem a fejjel van a probléma.
Én már többször megbántam hogy eladtam az SR-t. Amire nekem kellett, arra hibátlan volt. Meg is nézték sokfelé a színe miatt. Először azt hittem hogy majd jól kiröhögnek vele, de nem. Mindenkinek bejött a piros-fekete-fehér kombináció. Én tudom hogy miket cseréltem rajta, ismertem minden porcikáját. Meg a Leó azért kicsit másabb. Az igazi az lett volna, ha a régi SR-em köntösében egy 250-es 4T blokk dobogott volna. Azóta is sajnálom azt a kis gépet. Kitudja hol van és mit művelek már vele. Lehet hogy te is ezt fogod érezni....
Egyébként amit tudok, hogy van, Új szíj, új variátor, görgők,új malossi külső harang, főtengely, membrán, szívócsonk, olajpumpa, kuplung vagy 2, (komplett sárga rugóval) stb...
Én a feketére mondanám hogy király,látszik hogy nincs agyonhasználva,és nincs lelakva,látszik hogy jól karbantartott,de így képek alapján mindhárom jónak tűnik.
Én anno a ditechen buktam olyan 150-et. Ha nem viszi el a cimbi a rallyt, lehet majd kap egy új gumit és pá.
Ha a nyomáshatároló membránja szakad át benzin lesz a csészébe.
http://www.hstuning.hu/content...
Üdv: Attila.
Kompresszort,ahogy kinter is írta egy nyomásmérővel tudod mérni.Vedd ki a gyertyát,és így indítózz.Kb 10sec alatt íllő olyan 5bart nyomnia.