Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Simán jó a pigi.
Vízpumpa szimeringet meg már cserélnek blokkszéthúzás nélkül is felénk.
A szíj meg nem szakad olyan könnyen.
Nemcsak a gumi miatt. 2 éve megvan, már régóta szeretnék egy újszerű robogót. Ha most ráköltöm a gumit 10 alatt ugye nincs gumi mire lehozatod, rárakatod, karcolja a 30-at. Úgy még nagyobbat buknék rajta. Meglátjuk mi lesz.
Én a képek alapján a legelsőre szavaznék,mondjuk véleményezni akkor lehetne ha mind a hármat kipróbálná az ember STB.
Nem kell a legmárkásabb gumikat megvenni,ellenben ha eladod biztos a másikra is kell majd költened,mert majd előjönnek a hibák,ami most van legalább tudod hogy a gumikon kívül minden faja rajta,én is sokat költöttem már az enyémre,Variováltó,ékszíj,gumi,gyújtástrafó,STB,ennyiből vehettem volna egy olyat amire nem kell egyből pénzt fordítani,de kis idővel azon is jöttek volna hibák,és bár később de arra is költeni kellett volna,én biztos nem cserélném le a minarelli blokkosat.
Felhívtam egy régi cimborám lehet megveszi a rallyt.
Két motort néztem: NRG1 és NRG2 esetleg ez : Sr

Megköszönném, ha véleményeznétek.
Köszönöm a választ.

Este kínomban végignéztem a bikepics képeket felnagyítottam és sok rallyt láttam 70-es gumival. Egyenlőre azon gondolkozok, hogy marad-e vagy megy. 30 rongy lenne a gumicsere.
Hivatalosan az a jó, ha rövid járatás után elindulsz. De mivel a robogók nem tudnak igazán finoman elindulni, ezért nemtom. Az sem jó, ha jéghideg alkatrészekkel odavered neki, ez biztos. Hamarabb törik valami. De az is biztos hogy más egy 2 és egy 4T motor.
én a 60-as helyett 70-es et raktam az SR-re,nem nagyon változott semmi,csak végsebre picivel többet megy.
Rá lehet tenni,de a végsebesség lehet minimálisan csökkenni fog,meg a km óra is mást fog mutatni.
:-))

Kicsit elcsúszva most estem neki a "B" kategóriának. De mivel nem volt rá eddig igényem, így nem késtem le semmiről:-)

No itt is látszik, mennyit ér a nagy kresz tanfolyam.

Ott feketén-fehéren le van írva, így vizsgakérdés is, hogy a gumi részekről le e kell törölni a rá került olajokat, zsírokat?
Igen
Nem
Igen, mert károsítja a gumit.....


Ezek szerint sokan vannak úgy, hogy csak lerakták, de nem értették:-)))



Ugyan ilyen kérdés, hogy hogyan indulunk el?
- alapjáraton felmelegítjük a motort, miközben fokozatosan toljuk vissza a szívatót
- rövid alapjárat, majd inkább lassabb menettel melegítünk
- indítás, nyélgáz....

Persze a b verzió.... Ezért vigyorgom, mikor valaki 10-15 percig melegíti alapjáraton a motort......és esküszik rá, hogy az így jó.
Na ezt se tanulta meg rendesen:-)
Ilyen a háztáji praktikák és a modern tekknika találkozása. Az utóbbi nem biztos, hogy díjazza.
Ezen még a kábelek is be voltak kenve, biztos ami biztos. Csuklott is a paraszt mikor pucoltam lefelé a felesleges cuccot. De attól mégjobban kiakadt, mikor mondtam neki hogy bocs, de a régi akkunak sincs semmi baja. "Hát de ők műszerrel mérték." Na persze. Mivel, tolómérővel?.....
Enyémen nincs,leszedte valami barom...
Ahhoz már egy fél bödön zsírt rá kell kenni. Hogy eltűnjön a saru is.
szóval akkor ezek jók a nyomáshatároló meg a kompresszor fenn van a motoron akkor holnap megnézem.. én is a kompresszorra gondoltam amúgy.. amúgy se a henger se a gyűrű nincs elkopva.. sőt.. nagyon jó állapotba van :) köszönöm a segítséget! ha elakadok írok :)
Előfordulhat,hogy a zöld megy tönkre,de nem jellemző.Legtöbb esetben a kompresszor nem nyom eleget,illetve a nyomáshatároló membránja szakad át.
A kék porlasztja benzint az égéstérbe.
maga a fej az a zöld az tönkre szokott menni? és a zöld cucc az injektor fej a kék az akkor mi?
A nyomásszabályzón nincs teflongyűrű.Annak a teflongyűrűnek semmi baja.A nyomáshatároló az injektor alján levő csésze leszedése után(3db torx csavar),érhető el.Ennek a membránja szokott átszakadni,így indítózás után leszedve benzin van a csészében(nem lehetbenne),sőtvan amikor a kompresszor csövét leszedve,onnan is folyik a benzin.
hali! kb 2 hónapja kérdeztem itt sr50 ditech ről, ment a motor és 1x csak megállt azóta se kép se hang.. valószínű az injektor résznél van a gond de pontosan nem tudom hol, kaptam már itt segítséget h a nyomásszabályzó lehet a rossz vagy az injektor fej, vagy a nyomásszabályzón a teflon tömítés.. azt h lehet kicserélni? meg vannak ezen ilyen O gyűrűk is azokat lehet cserélni vagy az nem lehet hiba?
Max nem megy át az áram és keresed hogy hol a hiba. Volt már rá példa hogy emiatt cseréltek akkut. Annyira bezsírozta a csávó az akkut, hogy csak lestem. De van aki zsírral keni a gumi fékcsöveket is, merthogy úgy puhább marad. Van olyan mókár, aki még a zsírra vásznat is teker, mert akkor tuti nem szedi össze a zsír a port. Ez szép és jó, csakhogy alatta elrohad a gumi, mert a zsír megeszi. Na mindegy, ez nem ide tartozik... Szóval ha ésszerűen használod a zsírt, akkor csak jót teszel. Csak tudni kell az ésszerűség határait.
Szilikonzsírt v. spéci akku zsírt javasolnak asszem. Amúgy ha a pólus és a saru közé is jut, mi baj lehet?
Egyébként a WD40 is jó erre. Kiszorítja a nedvességet, megelőzi a korróziót, stb-stb...
Igen.
Mármint a pólus és a saru közé?
Akkor az már ősrégi gumi. ~5 év után eldobandó egy motorgumi, ha kopott, ha nem. Mikor megvettem a Leó-t, egy furcsa gumi volt elől, a közepén púpos. Nagyon régi is ráadásul, de azt hittem hogy ennek gyárilag ilyen a futója. Szerencsétlen motorral majdnem elestem. Alig lehetett kanyarodni vele. Középen oké volt, de mikor egy kicsit megmozdítottam a kormányt, mintha valami erő elkezdte volna mégjobban abba az irányba húzni, de eszeveszettül. Hát mindenre gondoltam, mivel hogy estek is a motorral. Na mondom, vettem egy szarkupacot. De beruháztam egy új gumira. Hátha. Ég és föld lett a különbség, de még valami mindig nem volt jó. Hát kiderült hogy túl lett fújva a gumi. 2.2-ről visszaengedtem 1.8-ra. Áááá, de fasza lett. Azóta úgy fogja az utat hogy az beszarás. Szóval megéri a gumicsere, még egy pici robogón is. Szerintem.