Még ennyit eszelnék, hogy gyárilag nekem 120/80 R12, és 130/80 R12-tő van. A kérdés, hogy lehetne-e rá rakni 120/70 R12-tőt és 130/70 R-tőt. Mert abból lenne pirelli evo is...
A gyújtás le volt véve, ez alap persze, csak a kulcs maradt benne, de így is kiírta az errort. De nem lett baja szerintem.
N.S. Igen a szíjjal hajtott olajpumpa tényleg gáz, én is félek, nehogy egyszer elszakadjon, vettem is egy másikat múltkor rá, nem volt baja a réginek, csak meg volt egy kicsit nyúlva.
Ez a másodlagos szíj az olajnak nekem sem tetszik. Mondjuk ha elindulunk itthonról az is 15 rongy. (pályamatrica, gázolaj). Egyébként meg a kis rally zsír. Nincs baja.
Akkor inkább ruházzak be két új gumira? Soha nem felejtem el mikor anno a ditechen kicseréltem két pirelli evo-ra a gumikat. A fülem karcolta a betont a kanyarban. Az nagyon jó volt.
Én nem cserélnék pigire.Nem rosszak,de vannak olyan hibák,amitől nekem nem szimpatikus.(gyujtásproblem,szíjjal hajtott olaj-vízpumpa,vízpumpa felújításhoz blokk szét pff).Nameg ,ha cserélsz jöhetnek az új tartalékalkatrészek.
Igen azt már tudom, hogy nem mindegy, hogy melyik pólussal kezdjük a be ill. lekötést. Nekem ma sikerült véletlenül a negatívval kezdeni a bekötést(siettem), kiírt valami hibát, error talán, és felment a km óra mutatója, de még időbe leszedtem, remélem nem lett baja, mert úgy tudom zárlatot kaphat tőle...
Ha van kocsid ott is csináld meg. Télen minden elektronra szükség van. Én most csináltam meg. Nem volt fehér por, de jobb ha jó a kontakt. MIndjárt jobban tekert.
Bammeg... Ez alap. Először negatív saru le, majd a pozitív, drótkefe elő, mindent megtakarít, hogy fehér narkó ne legyen rajta, és fordított sorrendbe vissza, és csavar meghúz.
Hát igen több változat is lehet. Nekem az aksit mondták, hogy szar, de a saru is elég koszos, rárakódott minden, holnap letakarítom. A relére is gondoltam én is. Megnézem akkor azt is, ahogy mondtad, megkopogtatom. Szerintem is kifogtál egy rosszart, mert én az SKF-ről csak jókat hallottam. Díjat is kaptak... :)
Akkumulátor saru kontakthiba, kontkathibás vagy végleg beszart önindító relé, beszart önindító, hibás akku. Indítás közben kopogtasd meg az önindító relét, meg az önindítót.
Ahogy számoltam lehet egy ismerősöm megvenné tőlem a rallyt 120 körül, és Piaggio NRG ezt néztem mondjuk helyette.
Kicsit öregek gumika rallyn és csúszkálnak. Ahogy néztem 30 rongy lenne a csere. (postástól, gumistól, felrakásostól) És csak öreg motorom lenne. Így meg a motorcsere 120-ból kijönne. A baj az, hogy tengernyi minarellis alkatrészem van. Főtengely, variátorok szíjak, görgők, hátsó kuplung vagy 2-tő, új malossi kuplungharang, olajpumpa, membrán stb...Így azokat is el kellene adnom.
Igen nekem is behalt, de azért sokáig húzta. A csapágyat azt kicseréltettem egy SKF márkájú csapágyra, remélem ez bírni fogja. 7200ft volt a csapágy- és szimmering szett.
Nem 2011-es, 2007-es, csak azóta az enyém. Egyébként tűgörgőt cseréltettem benne a szerelővel, mert a régi széttört, és akkor már úgy voltam vele kicserélek egy pár alkatrészt, hengerre már ráfért 25e km volt benne, még a gyári volt benne. A főtengelyt meg azért, mert az előző tulaj belecsiszolt flexel a menetbe... :)
Miért kellett egy 2011-es motorban komplett generált csinálni? Mi történt vele?
Esténként gondolkozok, lecseréljem a jól bevált problémamentes vizes minás gépemet egy újabb szekérre. Piaggio nrg 2007 -től vagy egy aprilia sr 2007 -től, (persze nem ditech)
N.S. Igen a szíjjal hajtott olajpumpa tényleg gáz, én is félek, nehogy egyszer elszakadjon, vettem is egy másikat múltkor rá, nem volt baja a réginek, csak meg volt egy kicsit nyúlva.
Az enyémen is pont ilyen van, én meg azt hittem, hogy valami rárakódott a szabadból :)
http://www.skf.com/hu/index.ht...
Ahogy számoltam lehet egy ismerősöm megvenné tőlem a rallyt 120 körül, és Piaggio NRG ezt néztem mondjuk helyette.
Kicsit öregek gumika rallyn és csúszkálnak. Ahogy néztem 30 rongy lenne a csere. (postástól, gumistól, felrakásostól) És csak öreg motorom lenne. Így meg a motorcsere 120-ból kijönne. A baj az, hogy tengernyi minarellis alkatrészem van. Főtengely, variátorok szíjak, görgők, hátsó kuplung vagy 2-tő, új malossi kuplungharang, olajpumpa, membrán stb...Így azokat is el kellene adnom.
Mi lenne a vélemény?
Esténként gondolkozok, lecseréljem a jól bevált problémamentes vizes minás gépemet egy újabb szekérre. Piaggio nrg 2007 -től vagy egy aprilia sr 2007 -től, (persze nem ditech)