Szar akksival is be kellene, hogy induljon. Igen simán kialudhat a műszerfal ha gyenge az akksi. Az is simán lehet, hogy csak annyi az ereje, hogy kattanjon egyet az önindító. Ilyenkor full hidegben nem is érdemes kínozni az önindítót ha van berugókar. Én simán raknék a gyertyához benzint és megpróbálnám, de csak berugókarral.
Azokat a válaszokat kaptam facen, hogy lehet az aksi szar, azért kapcsol ki a műszf. világítás, vagy az indítórelé. Vagy nézzem meg a vezetékeket. Azt is írták, hogy vegyem ki a gyertyát és a helyére rakjak egy kis benzint, és úgy indítsam be.
Van egy nagy problémám! Pár hete hoztam haza a szerelőtől az Aprilia sr 50r-em. Volt főtengely, henger, dugó, szimmering, tűgörgő csere.
2-3 hétig nem is volt vele semmi gond, 50-60-al mászkáltam vele, mivel még bejáratós. Kb. 2 hete volt egy kis hó, aznap este robogóval kellett haza jönnöm, kb 30-al jöttem nem is volt semmi gond vele azon az 5km-en. Másnap beakartam indítani, beindult, de rögtön le is állt. kb. 15 percet rúgdostam meg önindítóztam, de semmi. Nem foglalkoztam vele, gondoltam most úgyis rossz az idő, majd 1-2 héttel később megnézem. Természetesen kivettem belőle az aksit, bevittem, feltöltöttem. Ma délután gondoltam megnézem hátha jó lesz. Beraktam az aksit, gyújtásra raktam, behúztam a fékkart és kialudt a műszerfal világítás, elengedem visszajött, párszor még megcsináltam mindig ugyanaz, egyszer csak nem aludt ki végre a műszerfal világítás amikor behúztam a fékkart. Benyomtam az önindítót, és egy kattanást hallottam lentről, nem tudom honnan pontosan, az aksi környékéről. Utána ha próbálgattam, mindig csak egy kattanást hallok más semmi. Mi lehet a gond szerintetek? Egyébként az automata szívatóval sincs minden rendben szerintem, mert másoktól hallottam, hogy nem kellene 15-20mp-ig maxon pörögnie a motornak ha beindítom hidegben. Berúgásra se csinál semmit.
Én is a varióhűtésre gondoltam,az a köze hogy dombon felfelé a motor pörög,szembeszél nincs,a vario meg túlmelegszik,amiket én linkeltem azok variora való lapátok,nem pedig a henger hűtőlapátja.
Csak az a baj, hogy ezt vizesre nem tudod rátenni. Ez a levegősre való, a főtengely jobb oldalán a gyújtás felől van. Ott meg a vizesen a vízszivattyúd van.
Maximum a hűtőre lehetne egy elektromosat rászerkeszteni, mint a derbi sendákon van. De sok faragás kell hozzá. Egy hűtőmotor lapáttal + felfogatás + csövek + meg egy hőgomba ami a motort kapcsolja. Egyszóval elég macerás a dolog.
Ti jóra gondoltok? Mert én a varió külsò tárcsan lévő hűtò ventilátorra gondolok......
Mi köze van a dombnak a varióhoz?! Hm...... persze hogy lesz rajta,most is van, csak a müanyagban ki van kopva a csillag helye és csúszkál ide oda.......
Ezért akarom kicserélni..........
Ezért mondtam hogy el kell fogyasztani ami benne van. Mikor már csak kevés van az alján, az nagy bajt nem okozhat. Egyébként nemigen találkoztam még "csomósodással". Etanolnál persze más, de biztosan nem azzal használja.
Hát az enyém 2005.- évjárat, nem tudom a régebbi hogy ézett ki. Ránézésre az enyémben az újabbihoz való van,és még a fötebbi képen a pollinis felele meg ránézésre.
Ha rákattintasz a termékre akkor meg lehet nézni hogy melyik lapát melyikkel kompatibilis a factoryval a régi típus a kompatibilis,legalábbis a motorosbolt leírása szerint.
Van egy nagy problémám! Pár hete hoztam haza a szerelőtől az Aprilia sr 50r-em. Volt főtengely, henger, dugó, szimmering, tűgörgő csere.
2-3 hétig nem is volt vele semmi gond, 50-60-al mászkáltam vele, mivel még bejáratós. Kb. 2 hete volt egy kis hó, aznap este robogóval kellett haza jönnöm, kb 30-al jöttem nem is volt semmi gond vele azon az 5km-en. Másnap beakartam indítani, beindult, de rögtön le is állt. kb. 15 percet rúgdostam meg önindítóztam, de semmi. Nem foglalkoztam vele, gondoltam most úgyis rossz az idő, majd 1-2 héttel később megnézem. Természetesen kivettem belőle az aksit, bevittem, feltöltöttem. Ma délután gondoltam megnézem hátha jó lesz. Beraktam az aksit, gyújtásra raktam, behúztam a fékkart és kialudt a műszerfal világítás, elengedem visszajött, párszor még megcsináltam mindig ugyanaz, egyszer csak nem aludt ki végre a műszerfal világítás amikor behúztam a fékkart. Benyomtam az önindítót, és egy kattanást hallottam lentről, nem tudom honnan pontosan, az aksi környékéről. Utána ha próbálgattam, mindig csak egy kattanást hallok más semmi. Mi lehet a gond szerintetek? Egyébként az automata szívatóval sincs minden rendben szerintem, mert másoktól hallottam, hogy nem kellene 15-20mp-ig maxon pörögnie a motornak ha beindítom hidegben. Berúgásra se csinál semmit.
Maximum a hűtőre lehetne egy elektromosat rászerkeszteni, mint a derbi sendákon van. De sok faragás kell hozzá. Egy hűtőmotor lapáttal + felfogatás + csövek + meg egy hőgomba ami a motort kapcsolja. Egyszóval elég macerás a dolog.
Mi köze van a dombnak a varióhoz?! Hm...... persze hogy lesz rajta,most is van, csak a müanyagban ki van kopva a csillag helye és csúszkál ide oda.......
Ezért akarom kicserélni..........
http://www.robogoalkatresz.eu/...
Ez a régi:
http://www.robogoalkatresz.eu/...
Nézd meg a tieden melyik van,azt kell megvenni.
http://motoshop.startuzlet.hu/...