Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az oldalon két fajta van,az egyik új piaggio a másik pedig a régihez,a tiednek megfelelőt válaszd.
A full szintetikus keveredik az ásványival?csak azért kérdezem mert állítólag megcsomósodik vagy mi a fene,amúgy én úgy szoktam ahogy te írtad,eddig nem volt gáz
Ne engedd le. Etesd meg vele. Ha jelzi hogy kifogyóban van, akkor önts rá az általad kiválasztott fajtából.
Köszönöm.
Lehúzod a csövet az olajpumpáról.
Sr factory ditech-ből a legegyszerűbben hol tudom az olajat leengedni? Ugyan is nem tudom hogy milyen van benne.
Üdv: Attila.
Köszönöm szépen!
Írtam.Megkaptad?
emzsolt@gmail.com
Sziasztok. Érdeklődnék hogy az Spd scooter oldalán rendelhető Rms variátorhűtő ventilátor (új piaggio) jó az aprilia sr factoryhoz pigi blokkos......
Üdv: Attila.
Szia.Küldj email címet.Üdv.
"...sok helyen csak olyanokat olvasok, hogy a "termosztát beszart...kikötöttem".
A termosztát alaphelyzetben zárt állapotban van, azaz elzárja a hűtőfolyadék tartály felé vezető csöveket. Ha tönkremegy, akkor 90 %-ban bezárt állapotra áll be, ami miatt gyorsan felforr a hűtővíz. E miatt szokták kikötni, hogy legalább a szervizbe/haza el lehessen menni vele.

Amúgy nem célszerű kikötve hagyni, hiszen így a motor csak ritkán működik az üzemi hőfokon, és e miatt hamarabb tönkremegy, illetve nem tudja leadni a max. teljesítményt sem. Normálisan télen-nyáron 1-3 km után el kell érni az üzemi hőfokot, és ezt tartania kell egy jól működő, jól méretezett hűtés-rendszernek.
Zárójelben jegyzem meg, hogy akinek nincs bekötve a termosztát, az ne a hajtás, meg a karburátor buherálásával kezdje a tuningot, hanem a motor hűtés/fűtés rendszerével - az illesztések az optimális hőmérsékletre vannak méretezve, az üzemi hőfokon illeszkednek a mozgó alkatrészek a legjobban, így ott adják le a legnagyobb teljesítményt.
Szevasztok!
Vásároltam egy 2007-es di-tech Factoryt.
Amiben segítséget kérek, hogy megnézném mennyi olaj van benne, de nem tudom, hogy hol kell lebontani a burkolatot, hogy megleljem a tartályt.
Vágom:-))

Azért értetlenkedtem, mert sok helyen csak olyanokat olvasok, hogy a "termosztát beszart...kikötöttem".
Én el se tudnám így képzelni az életem:-))) Azért ami kell, az kell. Nem egy olajzó, amit kikerülnék Én is. (bár amint van rá mód megcsinálom, vagy veszek egy újat)

De ahogy mondod....kókányolás.
Az meg nem az Én világom ilyen szinten már.
Olvasd el ezt a hsz-t.
A robogó a kis kerekek miatt kissé instabilabbnak tűnik,nekem volt már olyan (élményem)mintha defektet kapott volna hátul ment jobbra balra a fara,a kormánynál van egy kontra csavar a szpojler alatt,azt is nézd meg hogy meg van e húzva mert ha nincs akkor van egy holtjáték ami igen csak meg tud tréfálni,meg meg kell nézni nincsenek e kikopva a teleszkópszárak,előre hátra meg kell rángatni a kereket,ha kottyan akkor baj van,de szerintem nincs semmi csak még nem szoktad meg a vasat,nekem is nagyon fura volt eleinte.
Köszi ! akkor majd tesztelgetek csak jó lett volna valami támpont h mégis kb mennyi a gyári mennyiség kicsit keményebre szeretném mindenféleképp megcsinálni majd :) mert elég kosza néha az eleje mikor kanyarodok vagy h ha az ut hullámosabb. vagy gyárilag is ilyen ?Nálad is tapasztalható ? Honda cr-hez vagyok szokva rég robogóztam és igy ezt elég furának érzem
Villaolaj,teleszkóp olaj,mindegy hogy kéred a boltban,valószínűleg hidraulika olaj,mivel hidraulikus teleszkópnak is nevezik.
10W vagy 15 W a 10-essel puhább a 15W-ssel keményebb lesz,a menyiséget sajnos nem tudom,próbálgatni kell neked mikor lesz jó.
Az a lényeg - fokban jobb ha nem hideg a karbi,mondjuk gondolkoztam sokat hogy oldjam meg a gáz befagyását STB,és a legkönnyebb megoldást választottam,azaz elspájzoltam a motort majd tavasszal előveszem,pár majdnem esés után döntöttem így,marad télen a busz,mondjuk így este másfél órát kell várnom a buszra,meg reggel 5 helyett kelhetek négykor,de akkor is jobb ez így nekem is meg a motornak is,így nagyobb eséllyel érek haza,most télen legalább teljesen rendbe vágom a paripát
Levegősben ritkán találkoztam ilyennel, igaz az egyikben láttam egy gyári elektromos fűtőpatronos karbit. Persze nem volt bekötve. Talán valami régi ktm lehetett, nem tudom.
Az úgy van megoldva, hogy a karbifűtés a termosztát előtt van, tehát közvetlen a hengerfejből kap vizet, a motor indítása után azonnal. Ezért ez a pici kör melegszik fel először, ilyenkor a hűtőrendszer többi része még jócskán hideg. Persze ez a gyári állapot. Ha kiherélt a rendszer és termoszát nélkül üzemel, akkor ez nem működik. De ugye nem ez az alapeset. Ez utóbbi már a kókány kezek ténykedése. Én annyit vettem észre a karbifűtésből, hogy hidegen, azonnal elindulva nem annyira erősen fulladozik a motor, és az első pár km-en az erre való hajlam is hamarabb elmúlik.
Sziasztok ! valaki tudna nekem mondani egy kis infót sr 50 első telókról? ( Mennyi ? És milyen olaj kell bele ? ) Köszi várom válaszokat ! cápa sr-ről lenne szó 95 körüli :)
A levegősben is van,csak az elektromosan fűtött,ez a vizes karbi fűtés megkerüli tudtommal a termoszt,nem hűti le a rendszert mert minimális mennyiségű vizet keringet a karbiban,így ha -10 fokban a moci már +10 fokra melegedett akkor is jótékony hatással van.
De tény.... volt már pár külön olajzású mocim, és egyiknek se volt fűtött a karbija....és régebben nem volt 7 fok szilveszterkor:-)

TZR125F (vízes), Futura125 (vízes), Mint (levegős), SR (levegős)
A mérnökök se hülyék:-))) Hiszen akkor a levegős mocikba miért nem tettek....


MI VAGYOK A HÜLYÉK, hogy ilyen hidegben is motorozni akarunk:-)))))