Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

OK, de mint írtam ahhoz menni is kell.

Ha beindítom a Banditát, kocsit - akkor ahhoz hogy "meleg" legyen a cső (amiben a fagyálló van) legalább 10-15 perc kell.
A banditánál az alu blokk is vagy 8 perc után kezd melegedni.
(sor4, 656ccm, 16 szelep)


Szóval ha az ember kicsiket megy (mint ÉN - napi 4-4km), akkor értelmét veszti az egész motorozás, hiszen ha befelé menet a céghez járatnám 10-15 percig - meg hazafelé is, akkor járhatnék busszal is - és bár bukok 30-40 percet (havonta összesen ~16 órát), de beljebb vagyok havonta 5000ft benzinnel.
No nekem az idő fontosabb....és szerencsére jobb az óradíjam, mint ez a 16ó/5000ft = 312,5ft/ó


Tudtommal a víznek is fel kell melegednie. Ekkor nyit a termosztát (ezt ugye különféle hőfokban lehet vásárolni) - ez ~ 80-85 fok.
A rendszer csak akkor kezd el pörögni, ha a termosztát már kinyitott vagyis a karbi sem fog addig meleget kapni.
Ha nincs termosztát, akkor a jéghideg fagyálló ugye folyamatosan pörög, vagyis a motor a büdös életben nem melegszik fel rendesen.
(Így a kollégám járt pár hete az Audijával....)



NEM TUDOM! Ez csak magán tipp, hiszen nincs vizes robogóm!
Csak nekem ez van a fejemben logikaként.


Nekem a levegős SR-em a mai napig kint áll a ház előtt.
Annyit érzek különbségben, hogy 10 foknál könnyen indul önindítozva....10 fok alatt már rúgni kell
De a múlt héten is 1 rúgás volt (-4 fok) és ma reggel is (+6 fok)
(sajnos Én melóval kezdtem az évet)

Anno a kis MINT-emmel volt szenvedés, de ott nem volt szívató....mert a kis dob belerohadt a karbiba. Azt ha kint hagytam, akkor lehetett rugdalni vagy 10 percig is....
Mindegy mert nem kell légteleníteni,felül kidolgozza.
A levegő kijön, de addig a lehúzott csövön meg újra levegőt szív. A lényeg a lényeg: Boldog új évet mindenkinek!
Boldog Új Évet
mondjuk ha valaki ragaszkodik a légtelenítéshez lekapja egy pillanatra az egyik kivezetésről a csövet és ennyi.
Az enyémen is csak egy légtelenítő csavar van,ami teljesen fölösleges,mert ha alapjáraton járatod és úgy töltöd fel akkor kb 1 perc alatt kidolgozza a levegőt,én nem szoktam kicsavarni,teljesen fölösleges,a fűtést majd úgy oldom meg hogy a légtelenítő helyére teszek egy csövet,egy másik csövet pedig kivezetek valahonnan a hűtőből,ezért nem fogok hengerfejet venni.
nyáron meg ki is lehet kötni akkor nem sok értelme van!
De ezen a naraku hengerfejen nincs légtelenitö ezeket nem kell légteleniteni mikor fel van öntve fagyállóval?
Újonnan se olyan drága jó minöségü taiwani 5900ft most de pénzem most nincs rá meg rá is ér majd veszek egyet nyáron nincs kedvem szerelni télen
naraku 5900ft
Ez a bontós nyiregyházán van korrekt árak is jók .
"De amúgy egy karbit minek fűteni?" Jobb a porlasztás ha melegebb a karbi. Igazán csak akkor van értelme, ha gyakran használják a masinát mínusz fokokban.
Látom az adatlapodon, hogy te is hajdú-bihari vagy. Ha gondolod megkérdezem neked, hogy tud-e vég a haverom szerezni, nem újat hozott, olyan 7500 Ft körül volt. De nézz szét, hogy a bontott mennyibe kerül, szerintem olcsóbb lesz.
Nekem Aprilia Rally LC fekvö vizes minarelli a motor úgy képzeld el a
karbin rajta van a 2 csonk a karbi fütés bekötéshez.
De a hengerfejen nincs csatlakozás csak a légtelenitő van rajta.
Pedig ténleg nagyon hasznos mert télen sokat jelent
majd szerzek egyet bontottan hengerfejet csak olcsóbb.
Pontosan ahogy Nemezis kolléga írta. Röviden ennyi a lényege. Mondjuk a KTM-n annyiba volt jobban megoldva, hogy annál csak 8 fok alatt kapcsolt be, így nyáron feleslegesen nem ment. Hidd el érezhető volt nála különbség. Próba ként arról is lekötöttem télen kíváncsiságból, egyből bedadogott ha jobban pörgettem. Igaz az is 2 T volt.

A köd az tényleg elég szemét dolog, nálunk most is elég nagy köd van, pedig menni kellene a masinával.
Eleve külön olajzásnál jobb ha meleg a karbi,mert a benzin és olaj már eleve ott keveredik,és ha a benzin és az olaj melegebb akkor jobban keveredik,jobb lesz a motor kenése STB,nem véletlenül fűtik a karbit,nem hülye aki ezt kitalálta.
Nem azért fagy be a schubert mert vizes a benzin,hanem azért mert mínusz fokos párás levegőt szív be a karbi,amiből a pára lecsapódik a schubertre és a házra egyaránt,ezért megtapad,valamint jobb a motornak ha nem jég hideg benzint szív be,jobb a porlasztás is,egyszerűen ha nem mínusz fokos a karbi akkor jobban működik.
Használtan vettem a hengert és igy használták biztos csapvizzel.
van 2 hengerem ki mosom mind kettöt megtisztitva el rakom majd meg lesz fúrva egyszer :))
köszönöm a segitséget!
De amúgy egy karbit minek fűteni?

Ha jegesedés játszik be, akkor ott víz van.
Ha víz van, akkor elsőre is arra a kútra többet nem megyek
De egyszerűbb megoldás, ha - mint a régi motorok benzincsapján - valahogy bedobsz egy vízzsákot a benzincső egy pontjára - így ha a benzinben van a víz, az a zsákban megszorul, hiszen lemegy a tartály aljára (mivel ugye nehezebb)... így a karbiba csak benzin mehet......

Nekem egyik mocimon se volt fűtött a karbi, injektor....és -10 fokig rohadt bátor vagyok:-))) Egyedül a ködöt nem szeretem. 2 napja este 12-vel tudtam jönni, mert max ha 2métert láttam előre.
Szerintem is,egy 80-és 90 közt lenne szerintem is a jó,szerintem kell egy 85-ös és egy 90-es,a kettő közül valamelyik jó lesz.
Elsőre is!
Mi a rákot keres ott vízkő? Az se mostanában volt akkor cserélve, és valaki simán csak feltöltötte/utánaöntögetett vizet? (még nem is deszt vizet - hiszen épp ezért nem használunk motorba, vasalóba...stb csapvízet)
A rendszerbe fagyállót szokás tölteni (kocsinál-motornál), mert nem csak hűt, hanem a fagyállóba lévő adalék ken is.
Durva lenne ha a 650-es vízes Banditám vízköves lenne bárhol...pedig ebbe aztán megy rendesen vagy 2L. Csupán előírás szerint 3 évente lecserélem, hiszen az is "öregszik"


Amúgy a vízkő....
Természetesen vízkőoldóval. De az is csak addig jó amíg pezseg. Mikor már nem pezseg, akkor ugye telítődött (sima kémia). Ekkor ki kell mosni, és újra önteni.

Ha van citromsav az is jó

Sósavval Én nem mennék neki semminek, hiszen ott már higítási arányra is figyelni kell, ha nem akarod megetetni vele a blokkot ...
A hideg zsíroldó meg ugye..... ZSÍROLDÓ....tehát zsírokat, olajokat (CH láncokat old....) a vízkő meg ugye Mg (magnézium), vagy Ca (Kalcium) só

Hivatalosan:
http://hu.wikipedia.org/wiki/V...



De mikor kész vagy, akkor csak fagyállót tegyél bele (benzinkúton van készre kevert is....Én -35fokost használok a banditnál)
Találtam még darabonként DEllorto fúvókákat.
85 ; 88; 90-est lehet elég lenne enyit meg vennem.
felesleges ki adni 4ezret
Korrekt az Spd-is sok mindent vettem már onnan gyorsak is.
darabonként nem is veszek nem éri meg.
78-as is kevés volt az biztos hogy 80-90 közti lesz a megfelelö.
És ahogy elnézem a szállítási költség is kedvezőbb.
http://www.egumotors.hu/4379-p...

http://www.egumotors.hu/4258-p...


Inkább innen szemezgetnék,korrekt üzlet bennük még nem csalódtam,az első linkben szereplő szettben tutira megtalálod a megfelelőt,igaz hogy drága de legalább biztosra veheted hogy benne van ami neked kell,a megfelelőt úgyis csak próbálgatással találod el.
Ezeket találtam de ez elég drága ebbe benne van 80-tól főfúvóka.
ez az