valószínűleg a schubert kb olyan szinten jegesedik mint egy szifonpatron,mert megállok várok egy picit és magától visszamegy a gáz,gondolom a mínusz fokos levegő felgyorsult állapotban még hidegebb,de lehet most nagy baromságot írtam,de másra tippelni nem tudok.
Nekem tavaly volt hasonló élményem.
Lejtőn lefelé....gáz elenged, de a motor megy tovább....
ON-OFF-ON-OFF........jópárszor, mire elengedte.
Mivel párás volt az idő, és repkedtek a mínuszok, Én is arra gyanakszom, hogy a melóhelyen lefagyott, és a kis jégdarab ekkora esett le....
Azóta se volt ilyen, pedig most is mocival járok.
Egy rugócsere biztos csak jó lehet
Harmadáron....olyan 3000-re gondoltam elsőre.
Egy új meghajtó ~ 7200tól indul, a spirál is ~2500 környéke.
Ennek annyi a gondja, hogy a spirál holanderre nagyobb, mint a meghajtó menete, így zsugorcsővel van rögzítve lent.
Mivel a tuning Aprilián volt, így a meghajtóban, spirálban olyan ~1500km van, tehát még nem kopott agyon.
Igazán nincs mit,mi egyszer szétkaptunk egy mocit 125-ös gilera,összeraktuk,beindítottuk,egy ideig szépen járt majd felbőgött és leállt.értetlenkedve néztünk mi lehet a gáz,pár perc múlva eszünkbe jutott hogy benzintank is kellene rá
Kösz az ötletet. Holnap szétszedem és azzal rakom össze. Megint a legalapvetőbb megoldás nem jutott az eszembe, pedig van is itthon menetrögzítőm. Még egyszer köszi.
Skacok,kellene egy kis segítség,gyári 17.5 ös dellorto porlasztóba melyik lehet a jó? http://www.egumotors.hu/4352-p...
Az enyémnek az egyik oldala meg van csiszolva,csak nem tudom melyiket vegyem meg a 6 közül...
A jó idő és a vérem nem hagyott nyugodni, így elő a gépet és gyí.
Egyébként is olajat akartam cserélni a végáttételben. De jött a feketeleves. A gépet kitolva kegyetlen ropogás, morgás a hátsó kerék felől . Fék megnéz, levesz, tologat, de csak morog. Hurrá csapágy, megmozgatom a hátsókereket, hát lötyögött rendesen. Kezdtem beletörődni, hogy ma javítok és nem motorozok, de jött a kellemes meglepetés. Csak a kerékanya volt fellazulva, de annyira, hogy kézzel tudtam tekerni, kellően meghúz, próba, és a morgás megszűnt . Azt viszont nem értem, hogy hogy a fenébe lazulhatott fel? Nembaj ennyi legyen a legnagyobb baja. Végre az óráját is sikerült elég jól belőni, óra szerint 60, GPS szerint 59,4. Már megérte ma felkelni.
Köszi a segítséget,ami a tönkremenetelt illeti a Motoforce szerintem odafigyel a dolgokra,a többi cuccukból kiindulva.
Az enyémen egy gagyi kínai trafó van ami valószínűleg 16000 V-nál nem tud többet,ha gyári lenne akkor eszembe sem jutna lecserélni,illetve zárt pipát adnak hozzá STB,remélem nem lesz igazad és nem lesz vele gondom,de azért majd magamnál hordom tartaléknak a másikat.
Könnyebben indul, jobb a gázreakció, párás időben hamarabb áthúz ott, ahol nem kéne, és valószínűleg hamarabb megy tönkre mint a sima trafó, mert jobban át tud húzni a házon belül.
Ellenben ha kell akkor ne vegyél KM meghajtót meg spirált.....
Nekem tervben van, hogy a fekete sr-em is megkopasztom, így azon is bringás (VALÓS ÓRAÁLLÁS) óra lesz, így az megy fel a polcra vagy jó áron bárkinek.
Ha érdekel írj vissza erre...
Illetve így lesz 2db fejidom órákkal, és az egyikben kapcsolókkal....
Az is eladó
A karbit sikerült patentül belőni,így szerencsére hidegen melegen pöccre indul indítóval is(a levegő csavaron kellett kitekerni majdnem két egész fordulatot,sok volt neki a nafta),a schúbert az még mindig felakad néha,viszont ahhoz is rendeltem rúgót remélem azzal már jó lesz,lassan már minden új lesz rajta,nem értem hogy a gáz miért akad fel,szétszedtem cseppet sem szorul semmi,de nagy hidegben néha mégis fent akad,ezt valahogy nem értem
Lehetséges hogy fagyás?vagy a hőtágulás végett szorul meg a nagy hidegben?
Skacok,a 31000 voltos gyújtótrafó mivel lesz jobb mint a 16000 voltos?
Mivel az enyém felbosszantott,dühből ilyet rendeltem http://www.egumotors.hu/160-el...
remélem jó lesz...
Jó lenne mert sehol sem találok,és így a hátsókerék az összes dzsuvát a blokkra küldi,a múltkor már ez miatt meg is állt alattam a vas,pont a munkahelyem és a házunk között,az a szerencse hogy volt ott egy benzinkút és figyelt rá a srác,így ott tudtam hagyni.
Lejtőn lefelé....gáz elenged, de a motor megy tovább....
ON-OFF-ON-OFF........jópárszor, mire elengedte.
Mivel párás volt az idő, és repkedtek a mínuszok, Én is arra gyanakszom, hogy a melóhelyen lefagyott, és a kis jégdarab ekkora esett le....
Azóta se volt ilyen, pedig most is mocival járok.
Egy rugócsere biztos csak jó lehet
Egy új meghajtó ~ 7200tól indul, a spirál is ~2500 környéke.
Ennek annyi a gondja, hogy a spirál holanderre nagyobb, mint a meghajtó menete, így zsugorcsővel van rögzítve lent.
Mivel a tuning Aprilián volt, így a meghajtóban, spirálban olyan ~1500km van, tehát még nem kopott agyon.
http://www.egumotors.hu/4352-p...
Az enyémnek az egyik oldala meg van csiszolva,csak nem tudom melyiket vegyem meg a 6 közül...
Egyébként is olajat akartam cserélni a végáttételben. De jött a feketeleves. A gépet kitolva kegyetlen ropogás, morgás a hátsó kerék felől . Fék megnéz, levesz, tologat, de csak morog. Hurrá csapágy, megmozgatom a hátsókereket, hát lötyögött rendesen. Kezdtem beletörődni, hogy ma javítok és nem motorozok, de jött a kellemes meglepetés. Csak a kerékanya volt fellazulva, de annyira, hogy kézzel tudtam tekerni, kellően meghúz, próba, és a morgás megszűnt . Azt viszont nem értem, hogy hogy a fenébe lazulhatott fel? Nembaj ennyi legyen a legnagyobb baja. Végre az óráját is sikerült elég jól belőni, óra szerint 60, GPS szerint 59,4. Már megérte ma felkelni.
Az enyémen egy gagyi kínai trafó van ami valószínűleg 16000 V-nál nem tud többet,ha gyári lenne akkor eszembe sem jutna lecserélni,illetve zárt pipát adnak hozzá STB,remélem nem lesz igazad és nem lesz vele gondom,de azért majd magamnál hordom tartaléknak a másikat.
Ellenben ha kell akkor ne vegyél KM meghajtót meg spirált.....
Nekem tervben van, hogy a fekete sr-em is megkopasztom, így azon is bringás (VALÓS ÓRAÁLLÁS) óra lesz, így az megy fel a polcra vagy jó áron bárkinek.
Ha érdekel írj vissza erre...
Illetve így lesz 2db fejidom órákkal, és az egyikben kapcsolókkal....
Az is eladó
Legalábbis a képek alapján szinte csak az eleje tűnt el.
Ott meg nem sok minden van....bár ez a vízes SR....nekem levegős.
Elől csak a kábelköteg megy fel a kormánykapcsolókig...
http://www.motorinfo.hu/magazin/2013/12/23/kigyulladt_menet
_kozben/
Lehetséges hogy fagyás?vagy a hőtágulás végett szorul meg a nagy hidegben?
Mivel az enyém felbosszantott,dühből ilyet rendeltem
http://www.egumotors.hu/160-el...
remélem jó lesz...