Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

valószínűleg a schubert kb olyan szinten jegesedik mint egy szifonpatron,mert megállok várok egy picit és magától visszamegy a gáz,gondolom a mínusz fokos levegő felgyorsult állapotban még hidegebb,de lehet most nagy baromságot írtam,de másra tippelni nem tudok.
Megnyugtató hogy nem ment el az eszem ezek szerint jól tippeltem,jég van a dologban.
Nekem tavaly volt hasonló élményem.
Lejtőn lefelé....gáz elenged, de a motor megy tovább....
ON-OFF-ON-OFF........jópárszor, mire elengedte.
Mivel párás volt az idő, és repkedtek a mínuszok, Én is arra gyanakszom, hogy a melóhelyen lefagyott, és a kis jégdarab ekkora esett le....

Azóta se volt ilyen, pedig most is mocival járok.
Egy rugócsere biztos csak jó lehet
Harmadáron....olyan 3000-re gondoltam elsőre.
Egy új meghajtó ~ 7200tól indul, a spirál is ~2500 környéke.

Ennek annyi a gondja, hogy a spirál holanderre nagyobb, mint a meghajtó menete, így zsugorcsővel van rögzítve lent.
Mivel a tuning Aprilián volt, így a meghajtóban, spirálban olyan ~1500km van, tehát még nem kopott agyon.
Az sem rossz! Ezek a fránya motorok még mindig nem hajlandóak benzin nélkül menni. Pedig néha jó lenne.
Igazán nincs mit,mi egyszer szétkaptunk egy mocit 125-ös gilera,összeraktuk,beindítottuk,egy ideig szépen járt majd felbőgött és leállt.értetlenkedve néztünk mi lehet a gáz,pár perc múlva eszünkbe jutott hogy benzintank is kellene rá
Kösz az ötletet. Holnap szétszedem és azzal rakom össze. Megint a legalapvetőbb megoldás nem jutott az eszembe, pedig van is itthon menetrögzítőm. Még egyszer köszi.
3 vagy a 4 re tippelnék de marhára fogalmam sincs.
Skacok,kellene egy kis segítség,gyári 17.5 ös dellorto porlasztóba melyik lehet a jó?
http://www.egumotors.hu/4352-p...
Az enyémnek az egyik oldala meg van csiszolva,csak nem tudom melyiket vegyem meg a 6 közül...
Kis menetrögzítőt tegyél rá és jól húzd meg,így nem érhet meglepetés.
A jó idő és a vérem nem hagyott nyugodni, így elő a gépet és gyí.
Egyébként is olajat akartam cserélni a végáttételben. De jött a feketeleves. A gépet kitolva kegyetlen ropogás, morgás a hátsó kerék felől . Fék megnéz, levesz, tologat, de csak morog. Hurrá csapágy, megmozgatom a hátsókereket, hát lötyögött rendesen. Kezdtem beletörődni, hogy ma javítok és nem motorozok, de jött a kellemes meglepetés. Csak a kerékanya volt fellazulva, de annyira, hogy kézzel tudtam tekerni, kellően meghúz, próba, és a morgás megszűnt . Azt viszont nem értem, hogy hogy a fenébe lazulhatott fel? Nembaj ennyi legyen a legnagyobb baja. Végre az óráját is sikerült elég jól belőni, óra szerint 60, GPS szerint 59,4. Már megérte ma felkelni.
Lehet,de semmi nyom sincs rajta,és a schubert könnyen mozog a házban,remélem az új rúgó megoldja a problémát,mert elég idegesítő.
Köszi a segítséget,ami a tönkremenetelt illeti a Motoforce szerintem odafigyel a dolgokra,a többi cuccukból kiindulva.
Az enyémen egy gagyi kínai trafó van ami valószínűleg 16000 V-nál nem tud többet,ha gyári lenne akkor eszembe sem jutna lecserélni,illetve zárt pipát adnak hozzá STB,remélem nem lesz igazad és nem lesz vele gondom,de azért majd magamnál hordom tartaléknak a másikat.
Lehet hogy valaki valamikor túlhúzta vagy leejtette a karbit és elvetemedett.
Meg persze a mai robogó gyújtások lazán tudják a 25-30 ezer voltot alapból is.
Könnyebben indul, jobb a gázreakció, párás időben hamarabb áthúz ott, ahol nem kéne, és valószínűleg hamarabb megy tönkre mint a sima trafó, mert jobban át tud húzni a házon belül.
én nem is kp ért adnám inkább cserélném endurora vagy nagyon jó állapotú simson endrora , menyibe adnád ?
Sok sikert:-) Az enyémet 70-ért nem viszik el:-))

Ellenben ha kell akkor ne vegyél KM meghajtót meg spirált.....
Nekem tervben van, hogy a fekete sr-em is megkopasztom, így azon is bringás (VALÓS ÓRAÁLLÁS) óra lesz, így az megy fel a polcra vagy jó áron bárkinek.

Ha érdekel írj vissza erre...



Illetve így lesz 2db fejidom órákkal, és az egyikben kapcsolókkal....
Az is eladó
Én csak azt nem értem, hogy mi kaphatott elől lángra?
Legalábbis a képek alapján szinte csak az eleje tűnt el.

Ott meg nem sok minden van....bár ez a vízes SR....nekem levegős.
Elől csak a kábelköteg megy fel a kormánykapcsolókig...
Csak nehogy úgy járj a túl-árammal, mint ezt az SR tulaj:-)

http://www.motorinfo.hu/magazin/2013/12/23/kigyulladt_menet
_kozben/
A karbit sikerült patentül belőni,így szerencsére hidegen melegen pöccre indul indítóval is(a levegő csavaron kellett kitekerni majdnem két egész fordulatot,sok volt neki a nafta),a schúbert az még mindig felakad néha,viszont ahhoz is rendeltem rúgót remélem azzal már jó lesz,lassan már minden új lesz rajta,nem értem hogy a gáz miért akad fel,szétszedtem cseppet sem szorul semmi,de nagy hidegben néha mégis fent akad,ezt valahogy nem értem
Lehetséges hogy fagyás?vagy a hőtágulás végett szorul meg a nagy hidegben?
Skacok,a 31000 voltos gyújtótrafó mivel lesz jobb mint a 16000 voltos?
Mivel az enyém felbosszantott,dühből ilyet rendeltem
http://www.egumotors.hu/160-el...
remélem jó lesz...
Motoroztam! Végre. Annyira jólesett.
Jó lenne mert sehol sem találok,és így a hátsókerék az összes dzsuvát a blokkra küldi,a múltkor már ez miatt meg is állt alattam a vas,pont a munkahelyem és a házunk között,az a szerencse hogy volt ott egy benzinkút és figyelt rá a srác,így ott tudtam hagyni.
Ha már sárvédő: én meg Aprilia Leonardóhoz (150) keresek hátsó sárvédő toldatot. Hátha... :)