Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok,hátsó sárvédőre lenne szükségem 96-os SR hez,ha valakinek van eladó légy szíves szóljon,előre is köszi
sziasztok van egy eladó sr 50 em http://aprod.hu/hirdetes/csere... de leginkább cserélném
Boldog Karácsonyt
Csatlakozva az előttem hozzászólókhoz, én is:
Kellemes karácsonyt kívánok mindenkinek!
boldog karácsonyt Mindenkinek!
Én is kívánok kellemes karácsonyt és boldog új évet mindenkinek. Örökké működő, hibamentes robogókat-motorokat, olcsó benzint, jó utakat, kevés rendőri ba..ogatást, meg minden jót, amit ilyenkor szoktak.
Békés, boldog Karácsonyi ünnepeket minden kedves robogós, motoros sorstársamnak és egy boldogabb, egészségben, szeretetben, jól működő motorokban, kipufogógázban gazdag, traffipaxtól mentes új évet kívánok!

yapci
Akkor vagy a szivató vagy a tű.
Főfúvóka alapjáraton?Köze sincs hozzá.
Az is lehet, vagy a 85-ös főfúvóka is.
Az ömlő karbi sztem hibás tűszelepre utal.
Semmi különös, csak ömlik bele a benzin! Valószínű ősszel jobban zárt a szivató, most meg, hogy hidegebb van szerintem nyitva marad.
Szegény robogó megint mit vétett? Vagy egy szerelő adja a tippeket?
Keihin 12-es karburátoron az automata szivatót át lehet alakítani bowdenesre vagy manuális karosra?
Vagy ésszerűbb komplett az egészet cserélni? Gondolom a manuális jóval olcsóbb!?
Ez elég egyértelmű magyarázat,köszi
Top TPR 70 es alu henger szett vizes : 33.000ft
Malossi MHR 85 mmes hajtókar 12 es csap : 28.000ft
Simonini 80mm es hajtókar 10es csap: 28.000ft
Polini EVO 2 LC: 40.000ft
Polini EVO 1-2-3 hoz Dede 2T Racing henger fejjek 8.000/db
Malossi Variátor Új! 19.500ft
Álló Minarelli nagy szívó csonk: 4.000ft
Malossi Overrange : 25.000ft
Hebo állítható kuplung: 8.500ft
Malossi Fly Kuplung 107es Új! : 11.000ft
Malossi Fly Kuplung 107es:8.500ft
Polini Sport henger szett Új! : 36.000ft
Leo Vince ZX: 17.000ft
Arrow Titán dobbal: 18.000ft
Toperformance Kipufogó: 18.000.
Polini For race : 40.000ft
Dede 2T racing csövek drag és vissza fordítot kivitelbe: 45.000ft
Érdeklődni itt:derbi32@gmail.com
írj és küldök képet mindenről!
KarbuLátor témához olvasnivaló: http://billz.hostei.com/Simson...
köszi a tanácsot,lehet más lesz a hiba,ugyanis pontosan WD40-nel úsztattam meg az egészet,az ötlet az jó,csak sajna nem oldotta meg a problémát,na majd szétkapom,lehet a műanyag sapiba szorul meg,majd kiderül.
Egy kis olajat pöttyints a gázbowden végéhez v. a schoberttűhöz . Ha úgy érzed, h ott ragad. WD40, az mindenre jó.
Hát azért ez reggel 5-kor eléggé idegesítő,meg este 9-kor is,de tuti hogy jég mert amikor kiakad utána megint jó egy darabig,totál könnyen mozog a gázkar STB,(lehet kicsit gyengécske a rúgó) és egyszer csak megint beakad,gyújtás le stb,ojankor meg is szívja magát rendesen,ott a szívótoroknál marha hideg lehet,nem tudom hogy oldjam meg,mondjuk ez nem a moci hibája,gondolom nem mínuszokra tervezték.
Szezonális tempomat?
nem csoda hogy ilyen jól megy,viszont mostanában felakad a gáz,akkor jellemző ha több kilómétert megyek ebben a hidegben,és nem tudok rájönni hogy mi a gebasz,a schubert akad fel nem a bovden,én már arra is gondoltam hogy jegesedik,vagy fent akad fel a műanyag kupakba,nem tudom hogy egy erősebb rúgó megoldaná e,de így elég veszélyes mert kiszámíthatatlan hogy mikor akad fel.(amikor felakad és nagy nehezen sikerül visszaugrasztani utána megint nem akad fel egy darabig,nem értem)
http://www.egumotors.hu/4275-p...
ilyen van rajta...nem is férek hozzá se az alapjárati sem a levegőhöz,elég necces állítani.
emlékezetem szerint 16.5-ös dellorto,hogy milyen rendszerű azt sajna nem tudom,de ezek szerint nem gyári,köszi a segítséget
Ha a tiéden a gyári karbi van az vagy dell 12-es phbn(kéziszívató),vagy phva(automata).Ennél alapjárati levegőcsavar van,ergo 1/4 gáz fölött nem játszik szerepet a keverékképzésben.