Értem,köszi,ebből is látszik hogy amatőr vagyok,az én porlasztómból indultam ki ugye ami dellorto,elnézést,ezért is jó hogy van itt olyan is aki ért hozzá.
Az indításnak,alapjáraton pötyögtetésnek semmi köze a főfúvókának.Mintahogy a phbn,phva rendszerű karbiknál az alapjárati rendszer(levegőcsavar) nem szól bele a keverékképzésbe 1/4gáz fölött.Az alapjárati rendszer csak olyan karbiknál befolyásol 1/4gázállás fölött ahol nem levegőcsavar hanem alapjárati keverék mennyiségállító csavar van(pl dellorto phbg rendszerű karbijai).
az enyémet sem kell,szemléltetésnek írtam,hiába csinálok vele akármit is,ma is járattam indítgattam,teszteltem az önindítót STB,de olyan még nem volt hogy beköpte a gyertyát,olyan viszont igen hogy szarrá szívta magát,de akkor is beindult az első rúgásra,na de az enyémben nincs indokolatlanul nagy fúvóka,ezért nem is köpi be a gyertyát,akkor sem ha szívatóval bőgetem,lehet nekem ilyen csodamotorom van,csak egyszer el ne tűnjön
Ezt a legutóbbit visszavonom,átsiklottam a gyorsítórendszer fölött... mondjuk nem illik nem beindulni,a gyertyaégetés nem motornak való, bocsi a fekete humorért.
ha ezt csinálja akkor nézd át,mert ez nem normális jelenség jól beállított porlasztónál,én elkezdem rugdalni a motoromat gyújtás nélkül szívatóval,utána is első rúgásra indul,csak kicsi gázt kell húzni,mert az alapjárat megszűnik
Figyeld meg,mindent kicseréltél már minden frankó lesz,és pont az marad utoljára ami az egész kalamajkát okozza de legalább minden király lesz,azaz a főfuvi,ha meg nem akkor tévedtem,na nem ez lenne az első tévedésem életemben
Nem tippelgetek,a helyesírás sem érdekel,de azért köszi hogy kijavítottál,kizárólag azért írok hogy segítsek egy motoros komán,ami az alapjárati levegőt illeti,minden fajta gázállásnál befojásolja a motor működését minimálisan,ergo ha szarul van beállítva rohadtul megszívja magát alapjáraton,vagy éppen húzol egy tőgázt azt lefullad a faxba,ugyanis amit beállítunk alapjáraton az ad egy keveréket pluszba,attól függően hogy hogyan állítjuk,vagy többlet levegőt kap majd a motor,vagy többlet benzint,ha jól van beállítva akkor mindkettőből optimálisan,ez a schubert-nek az úgynevezett finomhangolása,tehát ha lejjebb rakom a tűt akkor valószínű azt beljebb kell tekerni,ha feljebb akkor pedig kijjebb,szerintem
Hát izé. Melegszik: valamit csinál. Vagy nem. Ki kéne venni és megtáplálni 12 V-ról és nézni, hogy kimegy-e belőle rendesen a tüske, ami lezárja a hidegindítós likat.
Pontos értéket sajnos nem tudok, hogy mennyire kéne kimenni a tűnek. De kb. 1 perc alatt mozdulnia kéne, észrevehetően.
---
Szerintem ne foglalkozz vele, használd. (De most van ez az indítási probléma. Eddig legalább jól ment, igaz, hogy kicsit iszákos volt, de indult.)
Ennyiért már karburátort is kapok!
Pontos értéket sajnos nem tudok, hogy mennyire kéne kimenni a tűnek. De kb. 1 perc alatt mozdulnia kéne, észrevehetően.
---
Szerintem ne foglalkozz vele, használd. (De most van ez az indítási probléma. Eddig legalább jól ment, igaz, hogy kicsit iszákos volt, de indult.)
tel: 30/426-01-32
bekecs2t@gmail.com