Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mielőtt valaki beszólna, tudom hogy az SR karbiban nincsen gyorsító rendszer. A Leó-ban viszont van.
"... csöpögött benzin a kipuffból..." Garantáltan csak kondenzvíz volt. Vagy meg tudtad gyújtani talán? A Szuzi indításakor legalább 2 deci víz távozik a kipufogóból. A Leó is szeret köpködni ilyen hidegben. De az nem benzin.
"Egy jól beállított karbi majdnem minden fordulaton közel azonos mennyiségű, minőségű keveréket állít elő." Ott a pont. Üveggyertyával nézve, hirtelen gázadásnál elmászhat a keverék (mivel ilyenkor a gyorsítórendszerrel rendelkező karbi plusz üzemanyagot lő be), de ez csak pár mp-ig tart. Persze jól beállított karbinál!
"...csak egy helyben járatod, nem melegszik be és azért köpi be a gyertyát..." A Leó pont ezt csinálja. Kétszer beindítom hidegen és nem hagyom felmelegedni, akkor gyertya ----------------------------. Gázlámpa, kiégetés...
"...befosta a gyertyát..." Hasmenés ellen a leghatásosabb az Imodium kapszula. Ha ennyire sokat kap, akkor lehet ám tűszelep is. Bár akkor tócsa lenne alatta, melegen nehezen indulna és nem volna őzbarna a gyertya.
" schubert" Norbi.
Bekeni 'sárval' a légszűrőt. Ha meg fagyott a 'sárval' és nem lehet kenni, akkor elég neki egy két napos büdös zokni is.
Úgy legyen!
Kisebb főfuvi bele,jó lesz az.
Az igaz, hogy tőgázon megyek vele, de nem annyira hosszú távon! 1-2 km-es egyenes szakaszon húzom neki csak, városban lassabban megyek vele.
A karbit én nem bántottam, kizárólag a kipufogót vittem el a karosszériáshoz! A motor ott se volt, állt a garázsban.
Pár napja mentem vele 1-2 km-t és akkor még ment szépen.
Rá 2-3 napra csinálta a gyertyaköpést. Az új gyertyánál is leállt, de el tudtam indítani + csöpögött benzin a kipuffból.
Ezzel a meghajtással ami az enyémben van többet eszik a masina,jobban pörög minden sebességtartományban mint az előzővel (mondjuk szerintem most a normális?),neki is valami ilyesmi lesz a probléma,illetve ez is probléma,mert ha a cipelt sújt nézzük azt mondja rettentő jól húz a gép,ez sem teljesen normális,vagy a görgő könnyű,vagy a kontraszt erős,persze ez is saját tapasztalat.
Pontosan ahogy mondod,ezért tudom hogy neki nem megy ki teljesen a szíj menet közben,terheletlenül nekem is kiment,terhelten már nem,viszont a gyertya beköpéshez kevés a helyben járatás,ott valami nem klaffol,jelen esetben logikus hogy mi.
Azt a motort egy hozzá értőnek kellene átnéznie,mivel fiatal srácok kezében volt nem hiszem hogy látta hozzáértő szerelő,akivel ő csináltatja jártas nagymotorokban de robogóban nem,ebből kiindulva hiába motorszerelő nem erre van szakosodva!én már rég bele tettem volna a kisebb főfuvit.
Az őzbarnás képek úgy emlékszem, hogy terhelt állapotban, menet közben/után készültek. A videón meg sztenderen pöfött a gép. Kinter és N.S. is már írta, hogy terhelten kell belőni a dolgokat. Ha a levegőben lóg a kerék, akkor jó hogy felpörög, kifut a szíj stb., mert jóformán nincs menetellenállás. De ha a motoros súlyával (netán emelkedővel is) meg kell küzdeni, az megint másik eset.
Értem,akkor bizonyos hogy az ő mocijában nagy a főfuvi,én sem értem eddig miért volt őzbarna,de nyilván a kipufogó miatt az egészet újra kell hangolni,lehet a rossz kipu miatt kért akkora nagy fúvókát?
A törött katalizátorra gondolok,mondjuk tudomásom szerint nyitottabb kipufhoz kell a több benzin,zártabbhoz pedig kevesebb.
Egy jól beállított karbi majdnem minden fordulaton közel azonos mennyiségű, minőségű keveréket állít elő. (Vagy kellene, hogy előállítson.) Nagyon leegyszerűsítve ennek a jele az őzbarna gyertya.

Sem az utcán, sem a versenypályán nem lehet állandóan tőgázzal menni. A keverék bizonyos keretek között a fordulatszámmal együtt változik, hol dúsabb, hol szegényebb. Ha megfelelő a fuvik mérete (és ezzel együtt a keverék aránya), akkor ez őzbarna gyertyaképet ad.
mivel mindig tőgázon közlekedik vele jó hogy őzbarna a gyertya,úgy tudom hogy ha egy motort mindig full gázon használnak akkor a gyertya lehet kicsit világosabb, és az normális túlhajtott motornál,neki viszont akkor is őzbarna,az őzbarna optimális használat mellett van meghatározva,nem mindig teljes gázon,lehet megint hülyeséget írtam,előre is elnézést.
Akkor dobd bele a kisebb főfuvit,a tűt állítsd be úgy hogy majdnem a legöbbet kapja,a 75-össel jónak kellene lennie.
Belerakod próbakör és ha azt veszed észre hogy fullad vagy nagyon melegszik akkor vissza a 85-öst.
Fordulaton meg menet közben bizonyára őzbarna lenne,alapjáraton meg helyben járatva igazad van,picit sötétebb kellene hogy legyen a gyertya STB,de a beköpés az már nem normális szerintem,legalábbis én most az enyémet helyben járattam egy csomó ideig hogy bemelegedjen,nem köpte be a gyertyát viszont jobban füstölt elment az alapjárat STB,ezért feszgetem annyira azt az indokolatlanul nagy fúvókát,de az is lehet hogy az alapjárati levegő van túl becsavarva,bocs ha néha hülyeséget írok,természetesen nem tanultam ezeket a dolgokat,a saját tapasztalataimat írom le,mindig sikerült szerencsére frankón belőnöm.
A múltkor még őzbarna volt. Nem az van, hogy csak egy helyben járatod, nem melegszik be és azért köpi be a gyertyát?

Vagy akkor nem csak a katalizátort fűrészelték le, hanem a karbit is "megszerelték".
Már biztos, hogy sok benzint kap, befosta a gyertyát! Tettem bele újat és majd nem azt is! A kipufogó végéből csöpög pár csepp benzin!
100%, hogy rengeteget kap a motor!
A levegőcsavarral kizárólag az alapjárati keverék minőségét állítod!A helyzete 1/4gázig szól bele a keverékképzésbe.Így tőgázon teljesen mindegy,hogy van betekerve semmit nem befolyásol,a végsebességet meg főleg nem.
Nem erre gondoltam,hanem a benzin levegő csavarra,valamint a tűn lejjebb tenni a zégert,de szerintem sejtetted hogy mire gondolok,én ezeket azért írom mert sok motornál próbálkoztam már ilyennel,ETZ-nél pl amikor ki volt kopva a schubert akkor kellett bele 2 -számmal nagyobb fúvóka,legfeljebb 5-tel,ettől stabil lett az alapjárat STB,igaz az etz,ez meg nem,de ha 10-zel nagyobbat tettem bele akkor észrevehetően többet fogyasztott és nem ment jobban,én megpróbálnám kisebbel,ha nem jó akkor pedig visszatenném 85-ös fúvókát,egyébként szerintem azért is eszik sokat mert valamiért nem frankó a váltás,szerintem túlzottan pörög,a videót én is megnéztem,nem mutat arra semmi jel hogy nagy lenne a főfuvi,de akkor is sokkal nagyobb mint a gyári,szerencsés esetben nem hasraütésre került bele hanem végigpróbálgatták,de a görgőzésből kiindulva ezt kétlem.