Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És azt,hogy állítja a kevesebb benzinhez a kevesebb levegőt?Beszűkíti a légszűrő beőmlőjét?
Őzbarna most is a gyertya mert el tudja égetni normálisan azt a benzint amit kap,szerintem ha belerak egy kisebbet és belövik hozzá a porlasztót persze visszaveszik a levegőt is akkor sem lesz világosabb a gyertya,amikor nekem felakadt a tűszelep és sokat kapott a mocim nekem is őzbarna volt a gyertyám,ha belerak egy 76-os fúvókát szerintem nem lesz baj,azt pedig hogy keveset kap lehet érezni,ha ésszel csinálja valaki akkor nem ragad meg,kevesebb benzint fog kapni kevesebb levegővel,azért kipróbálni kilehet,ha nem lesz jó visszarakja a 85-öset és kész.
Sziasztok Nem lenne valakinek elfekvőben olcsó kipufogója?
Keeway Matrixra kell elvileg ugyanaz rámegy mint az SR re.
nem kell hogy szép legyen csak használható.Gyári kellene.Semmi tuning!
"...de az biztos hogy nem fog megragadni a dugó..." Ez azért továbbra is bátor kijelentés fehérre/világosbarnára égett gyertyánál.
Igazad lehet és remélem, hogy sikerül valamit javítani, ha mást nem a fogyasztáson.
A fúvóka választás egyszerű,meg kell kérdezni egy szakértőt hogy abba a motorba amibe gyárilag 72-es fúvóka van milyet ajánlana.
A lényeg az hogy ha kisebb fúvókát raksz bele nem biztos hogy többet fog menni végre,de az is lehet mivel ha picit kevesebb a benzin és több a levegő természetesen egészséges módon akkor jobban pörög,tehát terhelés alatt is lehet hogy ki fog pörögni ahogy kell,de az biztos hogy nem fog megragadni a dugó,és az is biztos hogy kevesebbet fog fogyasztani,ha meg majd szétkopik a kuplungod akkor a helyedbe tennék hátra egy kicsivel gyengébb kontrasztot,akkor a végsebességed is nőni fog,mert ha jó a vario és a görgők is újak,valamint a porlasztó is faja,akkor nagy a valószínűsége hogy terhelés alatt azért nem megy ki a szíj mert nagyon erős a kontraszt
Az se rossz! Sőt van még a BlueDragon Warez oldal, ott is rengeteg minden van! Ingyen lehet regisztrálni és le lehet tölteni a különböző tárakról.
Én torrent-el nyomom.
Egészségedre! Neten, Youtube-on találsz mindenféle filmet! (reklám nélkül és ingyen van!) Én is így TV-zek.
A gyorsulása nagyon tetszik, állva hagyom az autókat a piros lámpánál!
Max ha elkopik a varió, veszek bele Malossi variátort, azt írják azzal is lehet kicsit javítani rajta.
Lényeg a lényegben, hogy megcsináltam a villanykályhát és megittam az ajándék sörömet. Mostmár csak egy jó filmet kellene kiválasztani és elaludni közben...
Ha mindenáron a végsebesség a lényeg, akkor talán lehetne valamit kezdeni a hajtással. Áttétel változtatás, stb. De arra számítanod kell, hogy alacsony fordulaton döglött lesz a masina. Városban pedig ez nem jó. Szerintem hagyd a fenébe. De Te tudod.
Vissza lesz téve a régi Mitsuboshi szíj, azzal nyerek 4 km/h-t!
Rendelek hozzá 76 vagy 78 vagy 80-as gyári főfúvókát. Még kitalálom. Ha nem lesz jobb, megy vissza a 85-ös.
Ma kaptam választ egy tuning szakitól és azt írta, kizárólag ccm növeléssel lehet elérni végsebesség, teljesítmény növelést. Ez van.
(ez olyan mint a régi viccben: Elmondhatjuk, hogy az "Itt a piros - hol a piros" világbajnoka itt nyugszik vagy itt vagy itt!)
Akkor hajrá. Vagy jobb lesz van nem. Ha nem, akkor ne erőltesd, mert a motor látja kárát.
Köszönöm! Akkor legalább ezt kizárhatjuk.
Sztem kizárható a membránhiba. Ha rossz lenne, nem lenne rendes alapjárat, gyorsulás, egyenletes járás meg pláne.
Nem arról van szó, hogy kire hallgassak vagy kire ne, az a baj, hogy nem tudni mi van a motorba és "környékén"! Van valami membrán is benne, lehet az se úgy működik ahogy kellene? Mennyi az üzemideje a membránnak? 10 éves a motor.
Végzek a melóval este gyertyát cserélek, ha hazaértem. Van egy új ugyan olyan ami benne van. BPR7HS kell bele.
Akkor ne hallgass kinterre,próbának tutira jó lesz bele,de az biztos hogy a 85 az sok,sőt a két fúvóka között még szemmel is fogod látni hogy a 85-ös nagyobb.
Lehet ráférne egy új gyertya is,ha benya van reménykedj hogy csak a gyertya adta meg magát.
Szerintem is a hajtás a ludas,ami a fúvókát illeti kinternek igaza lehet,nem lehet tudni hogy 75-e a 75 egy tágított fúvókánál!
Lehet a hátsó rúgó túl erős,mert hiába megy ki a szíj szenderen,terhelés alatt nem biztos hogy pörög annyira hogy össze tudja nyomni a kontrasztot!(sztenderen nekem is kiment az 5.5-ös görgőkkel,terhelés alatt viszont nem,én a kontrasztot cseréltem volna ha lett volna másik,de mivel görgőt kaptam nehezebbet pluszba,így azzal oldottam meg.)
Az újabb videó technikai okok miatt sajnos elmarad! Pöccre indult, pöfögött kb. fél percig oszt' leállt!
Tuti, hogy 75-re van tágítva, készletből vették a "tágítót"!
"...a hajtásban lesz a gonosz.." Nemnem, a gonosz én vagyok!