Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudod mekkorára van tágítva? Tuti nem. Tehát nem mérvadó, csak időtöltés. Polini fúvóka nem kell bele, csak rendes, odavaló.
Köszi szépen! Csinálok egy tőgázas sztenderes videót is és ha kész elküldöm! Bármi lehet, varió, kuplung, ki tudja mit barmoltak el benne?!
Már többször szét volt szedve a variátor de a szerelő nem mondta, hogy kopott lenne.
Megnéztem a vidit.Amennyi ebből lejön nem karburációs hiba miatt kevés a végseb.Bár menet közbeni videó kéne,mert terheletlenül mást mutat.És minimum egy tőgázas videó is jó lenne,mégha sztenderen is.Csinálj egy ilyet az is árulkodó,de szerinem a hajtásban lesz a gonosz.
Régebbi képeken a gyertyakép sem utalt karbi hibára.Nem lehet,hogy kopott a variód?
Szerintem az utóbbi, általában 5 megáig komálják a csatolmányokat.
Akkor rossz e-mail-címet adtál vagy túl nagy a file! (7 MB)
Elküldtem a videót, köszönöm ha megnézed!
Mi a baj a tágított Babetta fúvókával? A menet egyezik, kipróbálni se lesz jó? Ha működne veszek bele Pollini főfúvókát!
A videóból ítélve jól van belőve,de szerintem akkor is nagy a főfuvi,azért eszik sokat,kisebbel sem fog jobban menni lehet,de jóval kevesebbet fog fogyasztani.
De most jó az oldal,le tudom tölteni.
Nem kaptam mailt!
Kacsaszalag.
Hűtőtakarás.
Kb. eddig mehet fel a mutató.
Nagyon picit megmozdul a mutató, de 1/4-ig sem megy fel. Télen úgysem járok vele, tavaszra majd jó lesz.
Nem melegszik fel a motor? Nem is fog ilyen hidegben, termosztát ide-termosztát oda. Ha azt szeretnéd hogy jó legyen neki és elérje az üzemi hőmérsékletet, akkor takard el a hűtőt. Legalább a felét, sőt...
Na a PNG nem jó....
Amúgy szerintem kapott rendesen, és ezért van a leömlő megerősítve.
Hiszen a net szerint így néz ki eredetileg
Legalább már ezt tudom:-)))

No ez az..... hosszadalmas - és ez általában költségest is mutat:-))
Mivel december van, egy rakás pénz így is elment már - szóval erre már nem költök. A fekete moci annyira legyen működőképes, hogy melóba tudjak vele járni, használható legyen. Ezt most nem akarom fejleszteni, tunningolni.

Ha száguldozni akarok, arra ott a tuningolt SR, vagy a Bandit:-))
Ez egy next-r,bár a,leömlője szerintem nem gyári(picit vaskos),de így is hangolható,csak picit hosszadalmasabb buli.
Amúgy azért nem erőszakoskodom, mert minek?
Most elvittem a gyári csővet egy másik mesterhez. Holnapra kész. És nem csak a repedést csinálja meg, hanem megerősíti az egészet.

Ha most elkezdenék rugózni, meg görgőket venni, akkor a dupláját elkölteném. (vagy a 5x.-ét), mivel ahogy néztem a kuplungba is olyan régi NAGY rugók vannak (8 menetes)....tehát kellene egy új kuplung - ahoz mondjuk kapok rugót...csingcsing 7000ft alap
Akkor görgők....minimum 900-1100ft/szett....csingcsing 2-3000ft alap
Mivel fehér-piros rugó van, így vennék egy középszerűt is csingcsing 2-3000ft


Szóval a kipu miatti tesztelgetés elvinne ~ 13-15.000-ret, miközben 3000-ért megvan holnapra a cső.

Ez meg vagy eladó lesz (ha már megcsináltam normálisan), vagy be lesz építve a 70-es hengerrel.
Jöhet nekem is a vidit.Mailom megtalálod.(katt a nickre)
Ilyen képek vannak.....még "gyári" vagyis kapott állapotban (ez volt a hirdetésben)
Dobj már egy képet arról a kipuffról.70-esre való csövet simán hozzá lehet hangolni 50-eshez.Jól meg kell forgatni.Erős kisrugó,könnyű görgő had forogjon,és lesz ott gázcsere.
Milyen szűkmarkúak az üffelek... 1 sör. Legalább egy tálcával toljanak!

Azon gondolkodom, hogy a termosztát karimájába lehet, hogy túl nagy likat reszeltem? Próbáltam kb. akkora felületet kikaparni, mint az előzőn lévő lyuk volt. Na mindegy, ez már így marad.
Még a kávé előtt vagyok, jaja. Egyenlőre egy az ügyfelektől kapott sör van előttem, de ezt sajnos csak este, munka után nyalhatom be. Vagy még akkor sem, mert meló után lesz egy kis villanyszerelésem. Tegnap elment a fűtés az egyik szobában (villanykályha).