"...ha 95-ös lenne ti akkor is azt mondanátok ne tegyen bele kisebbet mert megragad a dugó?.." Szerintem nem mondtam ilyet. De a 85 meg a 95 között erős eltérés van. Bár felőlem rakhat bele 110-es fúvókát is, mert mindig ugyanoda kanyarodunk vissza. Már leírtam a véleményem, de senkit nem érdekel. Azt írtad hogy "idióták kókányolták". Lehet. De most meg egy "tágított 75-ös Babetta" fúvókát akar beletenni. Nekem ennyi bőven elég. Biztosan jobb lesz vele... Sőt én még tennék bele egy 150-es MZ hátsó fogaskereket és egy Honda első teleszkópot is, biztos ami tuti.
No a kipuval kapcsolatban az egyik szervízbő az a válasz jött, hogy ez biza 70-es hengerre van, és ezért ilyen.
Mert hogy a henger feltöltése nem kielégítő, és ezért nem megy.
Így viszont akkor nem szórakozok.
Szépen lekezelem, azt fellógatom a garázsba, oszt ha meglesz majd egyszer a 70-es szett, akkor már nem kell kipura vadászni:-)))
Sajnos nem hagy nyugodni, hogy nem megy viszont fogyaszt. Ráadásul alapból idegesít, és addig nem nyugszom amíg kicsit is jobb nem lesz. Nem tehetek róla, ilyen vagyok.
A kipufogónál is a karosszériás megígérte, hogy max 1 hét és kész, ha nem nyaggatom még mindig "csinálná"! Igaz, semmi pozitív eredmény, a hangja kicsit ércesebb lett, teljesítmény ugyanolyan, de legalább fel van szerelve és menetkész ha baj lenne a kocsival + ebbe az életbe nem tömődik el a kipufogó!
nekem is elszállt a Km óra,felakad a gáz,STB,a hideg előhozza a karbantartási problémákat,holnap szét is borítom a picsába,mindent átnézek teljesen rajta,akkor is megérte,mondjuk én komplett 55-ért vettem,eddig mindennel együtt 75-be van,de ha kipu nélkül megy a mocid akkor hogy a frászba lehet túl nyitott a cső?
Nem. Kipu nelkul is beindul es megy is rendesen. Ha kompresszio vagy gyuru gond lenne akkor menni se menne. Ezert gondolok arra hogy ezel a csovel kib..sztam a penzt, hiszen tul nyitott nem lehet. De kuzdok vele:)
Ebben is van valami,de szerintem kisebb főfuvi,jó beállítás és máris jobban menne és kevesebbet fogyasztana,abba a porlasztóba nagy a főfuvi,idióták kókányolták,ha 95-ös lenne ti akkor is azt mondanátok ne tegyen bele kisebbet mert megragad a dugó?sok mocival kísérleteztem már,a nagy főfúvóka nem jó semmire,azt kell beletenni amit a gyártó belerakott,esetleg minimálisan nagyobbat,akkor jobban megy,de 85 az sok,és indokolatlan,70-es lenne akkor kellene bele akkora...,conair,a tiedben mekkora a főfuvi?
Levegőszűrőt nem rég pucoltam, kimostam, megszárítottam.
A gyertya aránylag újnak tűnik, nem sokat koptak az elektródák.
Gondolom új gyertyával se menne jobban?
Ja, erre gondoltam, hogy egy gyerek méretű "zsokéval" kipróbálni, mennyi a vége. Ha emeli az elejét és megbokrosodik, akkor sztem megnyugodhatsz, hogy fasza a paripád, csak nehéz neki a lovas.
Nem vagy bunkesz! Már beszéltem egy barátommal, aki 60 kg, hogy ki kellene próbálni Ő alatta mennyit megy?! Kb. a fele az én súlyomnak. Várom a tavaszt mint Etióp gyerek a segélycsomagot!
Persze nekem is kellene fogynom biztos jobban húzna a szekér.. Bár mióta én végig jártam ezt a tuningos utat, azóta nem tuningolok. Egyszer volt budán kutyavásár. Azóta úgy látom ha valami kevés akkor venni kell nagyobbat. Sokkal nagyobbat.
Most lehet, hogy bunkesz leszek és el lesz vágva a gordiuszi csomó: könnyebb "rakománnyal" (néhány mínusz kg) nagyobb lenne a végseb. és kevesebb a fogyasztás.
Hát ja. A morini nem valami super konstrukció. Az enyém gyári 50, 12-es karbi, 3,2L-es fogyasztás, és óra szerinti 85 körül megy, de én 60 körül járok vele. A DRZ fogyaszt 4l-tert és az megy 120 felett is...
Mert hogy a henger feltöltése nem kielégítő, és ezért nem megy.
Így viszont akkor nem szórakozok.
Szépen lekezelem, azt fellógatom a garázsba, oszt ha meglesz majd egyszer a 70-es szett, akkor már nem kell kipura vadászni:-)))
A kipufogónál is a karosszériás megígérte, hogy max 1 hét és kész, ha nem nyaggatom még mindig "csinálná"! Igaz, semmi pozitív eredmény, a hangja kicsit ércesebb lett, teljesítmény ugyanolyan, de legalább fel van szerelve és menetkész ha baj lenne a kocsival + ebbe az életbe nem tömődik el a kipufogó!
A gyertya aránylag újnak tűnik, nem sokat koptak az elektródák.
Gondolom új gyertyával se menne jobban?
Egyáltalán nem fekete! Ilyenkor mi a történet?
Mondjuk ha bináris a gázállás akkor produkálhat ilyen fogyasztást.
Persze nekem is kellene fogynom biztos jobban húzna a szekér.. Bár mióta én végig jártam ezt a tuningos utat, azóta nem tuningolok. Egyszer volt budán kutyavásár. Azóta úgy látom ha valami kevés akkor venni kell nagyobbat. Sokkal nagyobbat.