Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

MZ hátsó fogaskerék, Honda teló... kész vagy már reggel. Vagy még a kávéra vársz?
"...ha 95-ös lenne ti akkor is azt mondanátok ne tegyen bele kisebbet mert megragad a dugó?.." Szerintem nem mondtam ilyet. De a 85 meg a 95 között erős eltérés van. Bár felőlem rakhat bele 110-es fúvókát is, mert mindig ugyanoda kanyarodunk vissza. Már leírtam a véleményem, de senkit nem érdekel. Azt írtad hogy "idióták kókányolták". Lehet. De most meg egy "tágított 75-ös Babetta" fúvókát akar beletenni. Nekem ennyi bőven elég. Biztosan jobb lesz vele... Sőt én még tennék bele egy 150-es MZ hátsó fogaskereket és egy Honda első teleszkópot is, biztos ami tuti.
No a kipuval kapcsolatban az egyik szervízbő az a válasz jött, hogy ez biza 70-es hengerre van, és ezért ilyen.
Mert hogy a henger feltöltése nem kielégítő, és ezért nem megy.

Így viszont akkor nem szórakozok.
Szépen lekezelem, azt fellógatom a garázsba, oszt ha meglesz majd egyszer a 70-es szett, akkor már nem kell kipura vadászni:-)))
Szerintem az enyémben 72-es lehet, ha jól gondolom az lehet a gyári. 2 éve nálam van a motor sose néztem.
Elküldtem a videót! Köszi ha megnézed!
Sajnos nem hagy nyugodni, hogy nem megy viszont fogyaszt. Ráadásul alapból idegesít, és addig nem nyugszom amíg kicsit is jobb nem lesz. Nem tehetek róla, ilyen vagyok.
A kipufogónál is a karosszériás megígérte, hogy max 1 hét és kész, ha nem nyaggatom még mindig "csinálná"! Igaz, semmi pozitív eredmény, a hangja kicsit ércesebb lett, teljesítmény ugyanolyan, de legalább fel van szerelve és menetkész ha baj lenne a kocsival + ebbe az életbe nem tömődik el a kipufogó!
yapci,mail címre nem tudnád elküldeni a videót?csikin@freestart.hu
nekem is elszállt a Km óra,felakad a gáz,STB,a hideg előhozza a karbantartási problémákat,holnap szét is borítom a picsába,mindent átnézek teljesen rajta,akkor is megérte,mondjuk én komplett 55-ért vettem,eddig mindennel együtt 75-be van,de ha kipu nélkül megy a mocid akkor hogy a frászba lehet túl nyitott a cső?
Nem. Kipu nelkul is beindul es megy is rendesen. Ha kompresszio vagy gyuru gond lenne akkor menni se menne. Ezert gondolok arra hogy ezel a csovel kib..sztam a penzt, hiszen tul nyitott nem lehet. De kuzdok vele:)
egy próba erejéig tutira beletenném,hozzá kell hangolni a porlasztót és jó lesz,ha meg nem akkor is vissza lehet még tenni a 85-öset.
75-ös fúvókához mit szóltok? A gyári 72-höz képest kicsivel az is több.
Ebben is van valami,de szerintem kisebb főfuvi,jó beállítás és máris jobban menne és kevesebbet fogyasztana,abba a porlasztóba nagy a főfuvi,idióták kókányolták,ha 95-ös lenne ti akkor is azt mondanátok ne tegyen bele kisebbet mert megragad a dugó?sok mocival kísérleteztem már,a nagy főfúvóka nem jó semmire,azt kell beletenni amit a gyártó belerakott,esetleg minimálisan nagyobbat,akkor jobban megy,de 85 az sok,és indokolatlan,70-es lenne akkor kellene bele akkora...,conair,a tiedben mekkora a főfuvi?
Levegőszűrőt nem rég pucoltam, kimostam, megszárítottam.
A gyertya aránylag újnak tűnik, nem sokat koptak az elektródák.
Gondolom új gyertyával se menne jobban?
Elképzelhető! Kipróbáljuk mindenképpen, csak legyen jobb idő!
Néztem gyertyaképet, őzbarnás az egyik fele, a másik fehéres.
Egyáltalán nem fekete! Ilyenkor mi a történet?
Ja, erre gondoltam, hogy egy gyerek méretű "zsokéval" kipróbálni, mennyi a vége. Ha emeli az elejét és megbokrosodik, akkor sztem megnyugodhatsz, hogy fasza a paripád, csak nehéz neki a lovas.
Nem vagy bunkesz! Már beszéltem egy barátommal, aki 60 kg, hogy ki kellene próbálni Ő alatta mennyit megy?! Kb. a fele az én súlyomnak. Várom a tavaszt mint Etióp gyerek a segélycsomagot!
Tudom. Én én az ő problémájával kapcsolatban írtam.
Nézni kellene egy tetű gyertyaképet. Ha mocskos és fekete akkor megnézném a szívatót, kitakarítanám a levegő szűrőt.

Mondjuk ha bináris a gázállás akkor produkálhat ilyen fogyasztást.
Yapci problémájára gondoltam.
Ezt eltaláltad! Pontosan így gondolom! Jártam vele 60-al, de nem sok eredménnyel! 1-2 dl-el evett kevesebbet!
A legjobb tuning a fogyás...

Persze nekem is kellene fogynom biztos jobban húzna a szekér.. Bár mióta én végig jártam ezt a tuningos utat, azóta nem tuningolok. Egyszer volt budán kutyavásár. Azóta úgy látom ha valami kevés akkor venni kell nagyobbat. Sokkal nagyobbat.
Az addig rendben van, hogy nem megy jobban, de akkor miért zabál ilyen sokat?
Most lehet, hogy bunkesz leszek és el lesz vágva a gordiuszi csomó: könnyebb "rakománnyal" (néhány mínusz kg) nagyobb lenne a végseb. és kevesebb a fogyasztás.
Hát ja. A morini nem valami super konstrukció. Az enyém gyári 50, 12-es karbi, 3,2L-es fogyasztás, és óra szerinti 85 körül megy, de én 60 körül járok vele. A DRZ fogyaszt 4l-tert és az megy 120 felett is...