Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem nem az a baja vele hogy 70-et megy hanem hogy 70-et megy és ötöt zabál,menjen 70-et de akkor érje be négy literre,vagy egyen ötöt,de menjen 80-at.
500 Internal Server Error
nginx......
Nem tudom mit vársz egy 50-es szekértől. Egy percig nem gondolkoznék semmin. Hagynám ahogy van és járnék vele.
Nem tudom letölteni,pedig marha jó lenne,talán tudnék segíteni hogy kell e kisebb fúvóka vagy nem,de így is azt mondom hogy nagy a 85-ös.
Letölteni sem tudod?
Van egy 75-ös tágított Babetta főfúvóka, azt bele lehetne tenni? Sokkal rosszabb talán nem lenne? Végsebesség nem csökkenne a kevesebb benzintől?
Nem akarok hűlyeséget írni,de nem lehet hogy a régi kipuból felkapott valamit?A kompresszió jó?gyűrűtörés stb?
Kár hogy nem tudom megnézni a videót...
Az enyém pont ugyan ez a típus,ezeket jól lehet tuningolni...majd a szakik megmondják hogy
Ha nagyobb főfuvit teszel bele nem biztos hogy jobban fog menni,ha kisebbet nem biztos hogy rosszabbul,ha 85-ös helyett 80 asat teszel bele,valószínű jobban fog pörögni és jobb lesz a végsebesség,szerintem a több benzin nyomatékot ad,több levegővel viszont jobban pörög,tehát ha kisebb a főfuvi több levegő jut az égéshez,egyébként a te karbid valószínű kicsi is ehhez a nagy főfúvókához,nem lehet megfelelően belőni az arányokat,próbáld ki,majd meglátod,el kellene találni a főfúvókát,ki kellene próbálni kisebbel nem pedig nagyobbal,sok mocival kísérleteztem már,gyári motor még ha falsot is szív nem szoktak ennyivel nagyobb főfuvit tenni bele mint amekkora a tiedben van.
Sziasztok ! Olyan kérdésem lenne nem nagyon vagyok othon ebben a témában van egy járkálos Sr 50 -em És esetleg lehet valahogy tuningolni ? Kipufogóra gondoltam elsőnek h van-e esetleg hozzá ? stb.. Köszi a segítséget várom válaszaitokat :) a kép csak illusztrálció de ilyen tipus az hiszem 93-as
Azt írtad a másik gép csövével sem jobb a helyzet.Így inkább beállítás gond lehet.
Egy probat meger persze.....ez lemaradt
A haveromnak van egy rallyja. Lehet megkerem hogy probaljuk ki azon igy kiderulhet hogy moci vagy cso gond van
Azért én beraknám az erősebb kisrugókat a kuplungba.
A 70es moci cuccait pakoltam at. Szerintem ha a kek rugokat pirosra cserelem nem lesz nagy valtozas. A 4gos gorgot meg kompenzaltam piros kontrasztal direkt hiszen ha hagyom a gyari rugot akkor evidens lenne egy 3gos.
Terhelten hangolunk.Ha rajta ülve nem pörög fel,erősebb kuplungrugó,és könnyebb görgő kell.Váltós gép is felpörög 4.-ben is ha a kerék a levegőben van.
Jol felporog..... ezert nem ertem hogy ha rajta vagyok akkor miert nem
Igen, ezt mondták. Telefonon beszéltem velük, ők is foglalkoznak robogó tuningolással. Azt javasolták inkább adjam el és vegyek egy Minarelli vagy Piaggio blokkosat.
Nem adom el, nekem tetszik is, külsőleg sincs lestrapálva és pöccre indul.
Azt nem tudom, ha esetleg 90-es főfúvókát tennénk bele, attól nem menne kicsit jobban? A fogyasztást tekintve az a 2-3 dl már nem számít sokat.
Ez ok,de az új kipuffhoz hozzá akarod(kell) hangolni a hajtást.Tehát beindítod,nyélgáz,és ilyenkor mit tapasztalsz,ez a lényeg.
Az egümotors ezt így hasraütésre megmondta?
Most mivan? A motorod csak 25 km/h-val megy? A gyári kipufogóval meg 60-70-et? Nem értem. Egy kipufogócsere ennyire drasztikus változást nem okoz. Hacsak persze nincs fullra eldugulva. Vagy továbbra sem értem...
Beázott a trafó vagy az ECU.
:-)))
Képzeld Én néha játszom is vele, hiszen sok helyen nem tudok 80-al menni - még ha szeretnék se:-))
Miaz,hogy ha megtéped a gázt?Robogó hajtásbeállításkor két gázállás van.0 és tő.