A csövet kipucoltam, újra tömítettem - nincs is vele gond. (szerintem)
Hazaértem, feltettem.....NULLA....ugyan az. max 15 azt is siralmasan
Lecseréltem a tuningolt kuplungra a hátsó részt (erősebb kontraszt PIROS, erősebb kuplungrugók KÉK - és ugye 107-es kuplung a 105 helyet).....
próba....
25, de az is nyögvenyelősen és főleg ha megtépem a gázt, majd megkeresem a "holtpontját"...
Emlékeim szerint 4g-os görgők vannak benne, de ugye a piros kontraszthoz már annak is jónak kellene lennie.
Sajna mivel 16x13-ból van egy rakás - így nem tudok próbálgatni, mert ebbe még a gyári 15x12-es kell.
Ráadásul variót se tudok cserélni, mert anno egy RMS csillag megette a főtengely végét, így macerás levenni a régit.....
(ha megcsinálom 70-esre, akkor veszek bele új főtengelyt)
Szóval erre mint mondanak a szakik?
Létezhet, hogy ez a cső erősebb motort igényel? (vagy már a kompresszióm nem az igazi - bár a gyári csővel megy lazán 60-70-et)
Az feltűnt, hogy míg a gyári leömlő mondjuk 20mm átmérőjű, addig ez 25-30-as simán....vagyis jóval nagyobb.
Sziasztok! Még két éve vettünk egy 2003 évi ditech-et. Semmi baja nem volt egészen nyár végéig. Egyszer véletlen kinnt hagytam az esőben. Legközelebbi indításnál ment minden. Gyújtás volt. Megnyomtam az indító gombot és pafff. Elment a gyújtás. Azt hittük biztosíték lesz a ludas de újakkal sem volt semmi. Akksi fullra töltve semmi gyújtás. Mi lehet a gondja-baja a kicsikének?
Vettem én is egy Apiriliát, igaz RX-et. De most én egy Ts-sel szívok. Még sosem égettem ki enduró rezót. Azt sem tudom, hogy van e benne katalizátor vagy bármi tupisság.
Ha van valami jó ötletetek, várom! És köszönöm!
85......80......78....75.....
Amilyet épp tudsz venni.....de 85-ről hirtelen 72 az nagyon nagy ugrás....
Mondjuk, mint hogy eszel rendesen egész nap......a következő nap meg csak 2 szendvicset.....
De szerintem (laikusként, hiszen ezért informálódom serényen) képtelenség az, hogy ennyire nem akar menni.
Kipróbáltam cső nélkül (rohadt hangos volt az utca:-))
Még úgy is megy.....pedig annál nyitottabb/fojtattlanabb megoldás nincs:-))
Az mondjuk érdekes momentum, hogy kiöblítettem oldószerrel....
Betettem a tatyóba, hazajöttem.
2 óra múlva az egész folyosó olyan volt mintha kiborult volna 3L technokolrapid (a régi, jó verzió)....az oldószernek max mint a régi körömlakklemosó (aceton) szag kellett volna hogy legyen.
Szóval valami biztos oldódott a kipuffba, különben nem lett volna ilyen.
De délutánra kiderül.
Ha nem megyen előre a téma, akkor vihetem megint a régit hegesztetni. Igen szépen repedt....
A leömlő és a tágulótér illesztésnél körberepedt olyan szinten, hogy a kb ~7cm felületből már csak 2cm tartja.
Csak nem akartam ezzel vesződni, mert múltkor is egy kis lyukra 3000-ret kért az egyik kipufogós.....szóval még 2 hegesztés és megvan ennek az ára, ami viszont sokkal jobb állapotban van (fémügyileg)
No meg ugye nem Én lennék az első aki csak leveszi a gyárit és egy sport csövet tesz fel.
Lehet hogy gyorsabb lenne, lehet hogy lassabb (hiszen a kipu oldal nyitott, így a bejövő oldalon is nyitni kellene), de hogy max 12-15km/ó - miközben a motor megfullad?
Ha a kerék a levegőben lóg, akkor elkezd kipörögni, de csak úgy ahogy melegszik a kipu....ezért a gyanú, hogy tele van. És a fő poén, hogy az első körben mint ha vizet prüszkölt volna kifelé.
Régen a MINT-em csinált ilyet. Ott a leömlő volt tele, legalábbis a szerelő ezt mondta. Itt viszont nem láttok semmit.
Ezért kérdezem a szakiktól, hiszen Én még ilyennel nem találkoztam és az SR-ekhez is 1 éve van közöm....
Egyébként ha egyenletesen és nagyon jól húz,mekockáztatnék még valamennyivel nehezebb görgöket,5.5-össel az enyém 80-at ment,6-ossal 95-öt, de nehezen éri el a 95-ös végsebességet,ha nehezebbet tennék bele talán többet is menne,azért nem mindegy,szerintem az enyémbe is valamivel még nehezebb kellene,de nem érdekel így marad,majd ha kikopik a görgő megpróbálom picit nehezebbel,érzem hogy hangyányit jobban pörög mint kellene... viszont folyamatosan egyenletesen és 80 ig egyenletesen gyorsul.
vagy az órám vagy a Km spirál nem bírta a kiképzést,nem mutat az órám tököm ki van mán,ami azt illeti nem nagyon izgat hogy 70-es vagy 50-es,lényeg hogy ketyeg
A végsebesség óra szerint 70-72, ez gps szerint 66-68 mivel 4-et csal. Menet közben nem csinálok videót, elejtem a telefont + hideg is van most. A hangja kicsit ércesebb lett a katalizátor kivétele miatt.
A csövet kipucoltam, újra tömítettem - nincs is vele gond. (szerintem)
Hazaértem, feltettem.....NULLA....ugyan az. max 15 azt is siralmasan
Lecseréltem a tuningolt kuplungra a hátsó részt (erősebb kontraszt PIROS, erősebb kuplungrugók KÉK - és ugye 107-es kuplung a 105 helyet).....
próba....
25, de az is nyögvenyelősen és főleg ha megtépem a gázt, majd megkeresem a "holtpontját"...
Emlékeim szerint 4g-os görgők vannak benne, de ugye a piros kontraszthoz már annak is jónak kellene lennie.
Sajna mivel 16x13-ból van egy rakás - így nem tudok próbálgatni, mert ebbe még a gyári 15x12-es kell.
Ráadásul variót se tudok cserélni, mert anno egy RMS csillag megette a főtengely végét, így macerás levenni a régit.....
(ha megcsinálom 70-esre, akkor veszek bele új főtengelyt)
Szóval erre mint mondanak a szakik?
Létezhet, hogy ez a cső erősebb motort igényel? (vagy már a kompresszióm nem az igazi - bár a gyári csővel megy lazán 60-70-et)
Az feltűnt, hogy míg a gyári leömlő mondjuk 20mm átmérőjű, addig ez 25-30-as simán....vagyis jóval nagyobb.
Vettem én is egy Apiriliát, igaz RX-et. De most én egy Ts-sel szívok. Még sosem égettem ki enduró rezót. Azt sem tudom, hogy van e benne katalizátor vagy bármi tupisság.
Ha van valami jó ötletetek, várom! És köszönöm!
85......80......78....75.....
Amilyet épp tudsz venni.....de 85-ről hirtelen 72 az nagyon nagy ugrás....
Mondjuk, mint hogy eszel rendesen egész nap......a következő nap meg csak 2 szendvicset.....
De szerintem (laikusként, hiszen ezért informálódom serényen) képtelenség az, hogy ennyire nem akar menni.
Kipróbáltam cső nélkül (rohadt hangos volt az utca:-))
Még úgy is megy.....pedig annál nyitottabb/fojtattlanabb megoldás nincs:-))
Az mondjuk érdekes momentum, hogy kiöblítettem oldószerrel....
Betettem a tatyóba, hazajöttem.
2 óra múlva az egész folyosó olyan volt mintha kiborult volna 3L technokolrapid (a régi, jó verzió)....az oldószernek max mint a régi körömlakklemosó (aceton) szag kellett volna hogy legyen.
Szóval valami biztos oldódott a kipuffba, különben nem lett volna ilyen.
De délutánra kiderül.
Ha nem megyen előre a téma, akkor vihetem megint a régit hegesztetni. Igen szépen repedt....
A leömlő és a tágulótér illesztésnél körberepedt olyan szinten, hogy a kb ~7cm felületből már csak 2cm tartja.
Csak nem akartam ezzel vesződni, mert múltkor is egy kis lyukra 3000-ret kért az egyik kipufogós.....szóval még 2 hegesztés és megvan ennek az ára, ami viszont sokkal jobb állapotban van (fémügyileg)
No meg ugye nem Én lennék az első aki csak leveszi a gyárit és egy sport csövet tesz fel.
Lehet hogy gyorsabb lenne, lehet hogy lassabb (hiszen a kipu oldal nyitott, így a bejövő oldalon is nyitni kellene), de hogy max 12-15km/ó - miközben a motor megfullad?
Ha a kerék a levegőben lóg, akkor elkezd kipörögni, de csak úgy ahogy melegszik a kipu....ezért a gyanú, hogy tele van. És a fő poén, hogy az első körben mint ha vizet prüszkölt volna kifelé.
Régen a MINT-em csinált ilyet. Ott a leömlő volt tele, legalábbis a szerelő ezt mondta. Itt viszont nem láttok semmit.
Ezért kérdezem a szakiktól, hiszen Én még ilyennel nem találkoztam és az SR-ekhez is 1 éve van közöm....
Létezik, hogy ennyire koszos?
Mert különösebben csak az elején füstölt...de a jó Leo is ugyan ezt csinálta
Ha keveset ledadog
Ha sokat akkor megfullad
Ha ilyen kellene akkor ezt simán kicserélem egy pakolással:-)) csak meg kell fúrni. Ilyenek 1000-rével vannak a kezeim ügyében:-))
Ehhez ilyen kell:
http://www.egumotors.hu/compon...
http://www.egumotors.hu/2830-k...