Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azé nem bíri indítani, me nem 50-es. Hanem 70-es. Vagy le van égve az önindítód vagy pár tekercs a forgórészen nem működik. Pl. azért mert a sok indítástól túlmelegedett és leolvadt a kommutátorról a derót. Vagy csak pusztás rövidek a szénkefék és nem adják át a teljes áramot. Vagy testhiba vagy akármi. Az olaj visszajelző indításkor minden motornál világít. Ezzel lehet visszaellenőrizni az izzót. Menet közben ha elfogyna az olaj, a hibás izzó nem tudná mutatni hogy hiba van. Persze ettől még menet közben kiéghet az izzó vagy szétrázódhat benne a szál, de az nem baj. Úgyis rájössz ha megáll a gép...
Érdekes hogy hidegben az első rúgásra indul,az önindító viszont képtelen hidegben beindítani,ez mitől lehet?az akku jó,szabadonfutó új,viszont amikor indítózok világít az olaj lámpa,testelési vagy elkötési probléma lehet?
az enyém még gyári,furcsállom is hogy még nem rohadt le,a malagutim 2000-res évjáratú volt,de arról lerohadt
Bárki-bármit mond, akkor is nekem van a legszebb kipufogóm a León.
Van még egy motor szerviz kb. 40 km-re tőlünk, ott még nem jártam a mocival. Nyáron ha szabadságon leszek elmegyek oda ha nem fog jobban menni. A közelben sajnos nem tudok robogó mágust.
azért mielőtt veszel egy porlasztót győződj meg róla hogy ez a mostani jól van e behangolva,el kellene vinned egy robogó mágushoz,aki ráül megy vele egy karikát és megmondja a frankót,de a videó is sok mindent elárul majd
Mindenképpen teszek fel videót, ha kész lesz ez a nyüves kipufogó!
A végsebesség is ki fog derülni, hogy mennyi. A görgőket már nem cserélném, szerintem azok jók. (7.75 gramm Stage6) Lehet, hogy nyáron veszek egy nagyobb karburátort, (Dellorto 17.5) azzal biztosan jobban megy majd.
Én azért eljárnék munkába lottó ide vagy oda, max. keresnék egy még jobb munka helyet, ahol azt csinálom amihez értek és szeretek és ami a végzettségemnek megfelelő.
Elmegyek Kinter1 mellé robogószerelést tanulni!
Nyáron én is megyek vele azért kicsit hosszabb távra is, (40-50 km) egy kedves barátom lakik ilyen messze. Neki is van motorja de az 50-es Scarabeo.
Ha én nyerek a lottón nem járok robogóval,munkába meg sehogy
yapci,de azért majd dobjál fel egy videót ha össze lesz dobva a moci,alapjárat,gázreakció STB,van itt pár szaki akik sok mindent meg tudnának a videóból állapítani (N.S.,Kinter meg vannak itt egy páran akik otthon vannak a témában),egyből megmondják jól van e beállítva motorikusan a cucc,nekem is mondták hogy a 6-os görgővel kezdjek de én hülye nem hallgattam a tapasztaltabbakra,mondjuk mindegy mert utána úgy is megnéztem volna az 5.5-össel magamat ismerve
Én is melóba járásra használom,meg nyáron jó lesz vele ide oda mászkálni,nem szeretek amúgy sem aszfalton száguldozni,én a terepmotorozás híve vagyok,úgyhogy nyáron majd lesz az is,szerencsére oda annyira nem kell a jogsi,nekem is csak B van.
Ezt köszi, hogy "mondod"! Mostanában nem hiszem, hogy lesz rá valóm de soha nem lehet tudni!
Ha veszel valamikor is nagyot, csak kis kerekűt ne. Nekem volt 5 évig egy 400-as burgmanom... Utána kellett enduró, hogy ne vegyem észre a tetű gödröket. A nagy robogó még jobban észreveszi a lyukakat. 187 kg, és hosszú mint az állat.

Hamar rájöttem, hogy 1 motor nem tud kiszolgálni. Kell 1 robogó amivel a tescoba járok sörért és tejért, meg melózni, rohangálni és kell egy rendes motor. Én lemondok a tuningról... Mondta, a szerelőm, hogy van a minában tartalék... mondom az enyém marad gyári. Az sem zavar ha csak óra szerint 75-töt megy.
Nagyon kényelmes, hogy nem kell váltani, kuplungolni! 100 felett a fene akar száguldozni. A mai közlekedési morál sem teszi lehetővé, hogy motorral 150-200-al lehessen döngetni. Sajnos.
Ha már nagymotor, szerintem vegyél váltósat, ne egy guruló fotelt. Munkába járni, rohangálni jó a robesz is, de egy rendes váltós motornak is megvan a "fílingje".
Meg kell fizetni a nevet is, de sokszor az olcsóbb a "drágább"! Főleg ha nem válik be! Neked szerencséd volt, van!
Semmiképpen nem veszek 50-es papírokkal nagymotort, nem ér annyit. Így is 9-10 perc alatt hazaérek ha motorral megyek munkába. Kocsival se sokkal rövidebb a menetidő. Ha nyerek a lottón biztosan leteszem a nagymotor jogsit és veszek egy legalább 400-as robogót. Ezzel meg járok munkába.
Mindenki maga tudja, hogy mit vállal be, s mit nem. Hiába mész max. 40-nel ha elgurul melletted egy motoros rendőr, és egyből levágja, hogy ez egy 180-as szörny.
Igazad lehet,de ez a 70-es mocival is igaz,ugyanis le van írva hogy tuningolt mocival nem szabad közúton szaladgálni,legalábbis vizsgáztatás nélkül nem,baleset után úgy is bevizsgálják a mocit,ha 70-es akkor is bukta van,meg ha 40-nél többel mész akkor is bukta van,amikor megállítanak akkor nem nagyon kötekednek,én kizárólag erre gondoltam,okirat hamisítás,50-esként vettem és kész,az a helyzet hogy igazad van,viszont nagyon sokan csinálják úgy ahogy én leírtam.
Én is azért beszélek óra szerinti sebességről mert ugye az a mérce,óra szerinti 80-85 gyárinál már tökéletes,enyém szerintem a malossi hátsó hajtás,és ugye,az üzlet által sport variátorként meghirdetett cuccos miatt viszi a 95-öt,egyébként tőlük is lehet kérdezni,értenek hozzá,azt is ők mondták hogy a malossi felső kategória,a motoforce pedig közép tehát nem az alja,jobb mint az RMS mégis olcsóbb,de rosszabb mint a malossi vagy mint a pollíni,de csak egy picivel,meg ugye a márkát kell megfizetni leginkább,lehet ha pollínit vagy malossit veszek azzal sem menne jobban,majd ha nyerek a lottón betesztelem
Egy 180-as Runner azért elég nagyra nőtt egy 50-eshez képest, és a fakabátok sem teljesen hülék. Én nem kockáztatnék 50-es papírokkal, mert ha netán csatt lenne, helyből okirathamisítás, a biztosító nem fizet... Szóval én meggondolnám.
Nekem nem kell lefesteni, ezen más gondok vannak, lesznek?! Szerintem motorikusan jó állapotban van és az elektronikája is működik. (kop-kop)
Az első lámpa erőssége siralmas, de sötétben nem megyek vele messzire úgy se.
Nekem ha viszi az óra szerinti 80-85-öt ezzel a szíjjal, már elégedett leszek. Ha meg kap új Mitsuboshi szíjat az úgy is rátesz 4 km/h-t. Bőven jó.
Az enyém kb 5-7km/h-t csal,majd lemérem GPS-el is,88-a valós végsebesség egyébként,legalábbis amikor 80-at megyek 87-et mutat,majd lemérem,mert már nem emlékszem pontosan,de amúgy nekem így tökéletes,ugyanis én sem fogok rá többet költeni,tavasszal átfestem és ennyi,vehetnék hozzá 70-es hengert,19-es karbit,Pollíni variót meg minden egyebet,de ez mind kidobott pénz lenne,akkor inkább egy 125-ös 180-as Runner,a Rendőr úgy sem cseszteti a normális robogósokat,50-es papír kell hozzá és kész,vagy 125-ös négyütemű...
Ennél jobban ne menjen, ez bőven szép és jó! Viszont az óra mindig csal! GPS-el érdemes bemérni, az a biztos. Az enyém 58-ig pontos, de utána 4-et csal felfelé. Nálam az óra szerinti 74 az a valós 70.
Nem szeretnék kísérletezni a kuplung rugókkal, épp elég lesz tavasszal a kipuff könyök levétel + a szíj csere! Majd akkor szórakozok a kuplunggal + rugóival ha elkopott vagy beszart. Remélem ez nem most nyáron fog bekövetkezni! Költöttem már rá éppen eleget.
Szerintem a variátort csak kísérletezgetéssel lehet eltalálni,nekem szerencsém volt,illetve pont olyan görgőt küldtek ami klaffol a hátsó hajtásomhoz remélem bírni fogja egy darabig,nem hajtom,nekem elég a 60-max 70,de megnyugtató hogy tudom ha menni kell akkor megy 90-et is,meg így legalább tudom hogy ettől jobban nem nagyon lehetne behangolni,szerintem egy 50-estől a 95-ös végsebesség több mint jó,úgy tudom ez már egy 70-estől is szép teljesítmény lenne.
Jó lenne olyan "szakit" találni aki vágja a robogó variátor-kontraszt-kuplungrugó témát! Ez akkor derül ki ha ráteszem a kipufogót. A régi szíj azért is jobb mert Mitsuboshi, ami benne van új pedig Athena. A Mitsuboshi szíj sokkal jobban tapad és ez is elvett 4 km/h-t a végsebességből sajnos. Meglátom, hogy a nyitottabb kipuffal mit csinál és ha így kiviszi az óra szerinti 80-at akkor megvárom ha elkopik a szíj, ha nem lesz sokkal jobb, tavasszal megy rá az új Mitsuboshi szíj. Az már biztos, hogy füstölni így sem fog jobban és szerintem hangosabb sem lesz.