Annyit olvastam róla, hogy ez valami duplafalú alulemezből van.
Hegesztve a test nincs külön - -legalábbis ha a tompító gányolását nézem, akkor a testhez nem nyúltak.
No találtam tömítést Keeway-est...
600ft?
No akkor majd inkább vágok magamnak:-))) (+1200 postával kicsit drága lenne)
Megjött tegnap ez a Technigas kipu.
Látszik, hogy nem mai darab, kicsit kókányolt....
Feltettem, az alaphang szép.....
Indulás...... MAX 20.....
A tompítón mindenhol jön a füst..... szóval se tömítés, se hézagolás.....semmi.
Levettem a tuningról a dobot és átraktam....
Szintén MAX 20......
A kérdés.:
a., koszos a kipufogó belül?
b., 50-esre túl nyitott? (bár ebben kételkednék, mármint hogy ez lenne a gond), hiszen kipufogó nélkül is lehetne akár menni, csak qurva hangos lenne:-)))
Mindenesetre levettem. Holnap beviszem, és a szokásos módon kipucolom. A dobot meg újra gyapotozom, tömítem.
Az az érdekes, hogy nincs súlya...
Az eddigi kipufogók vagy 2-3x nehezebbek voltak.
Az összeállítás: 12-es Keihin karbi 85 főfúvóka, új 7.75 Stage6 görgőkészlet, új Athena szíj, gyári kuplung, gyári kipufogó katalizátor nélkül, 92% kompresszió, 50-es henger, fojtások nélkül, gyorsulás nem rossz, (115 kg alatt sem) végsebesség max.: 68 km/h
Az első lámpa most a legkisebb bajom! Készen lett a kipufogó VÉGRE, de szinte semmi változás! Végsebesség óra szerint 70-72 max, ez valós 66-68.
Készítettem egy videót, ha nem sikerül feltenni ide, feltöltöm a netre és beírom a linket. Hozzáértő szakik segítségét, véleményét kérném a végsebesség 5-10 km/h növelése céljából. (Ez van, nagyobb motorra nincs pénzem, ezt is törlesztem még!) Köszi szépen előre is!
Az enyémbe emlékeim szerit 35W-os ízzó volt.
Ez a lámpa 25 vagy 30W-os vagyis kisebb a terhelése a rendszernek, de mivel már önmagában is foncsoros, így a motor foncsorja csak dob rajta.
A gyári lámpával olyan 3m-ert láttam előre, ezzel 7-8m-ert.
Szóval elektronikailag egyáltalán nem rosszabb.
Melegedése sincs, hiszen 1 év alatt már kiolvadt volna a helyéről:-))) Bár az is igaz, hogy eddig folyamatosan ha talán 20 percet ment a motor, hiszen városban használom, ahol 1-1 etap max 5km
Az önindítónál nem találtam hibát,mindegy mert rúgásra egyből indul,egyszer döglött le most találtam meg a hibát,a gyújtókábel el volt törve ráadásul meg is volt szakadva,csoda hogy ment,lehet 70-es a henger,de akkor szerintem emelgetné az elejét nem tudom,melegen pöccre indul önindítóval is,remélem jó ideig még nem esik a hó,mert egyszer próbáltam a havas utcán mire kiértem a sózott útra leizzadtam,mondjuk a mostani hajtással lehet jobban viselkedne,kiszámíthatóbb,a sós víztől már nem félek szpoilerek kellenének mert ezek amik rajta vannak siralmasak,arra sem méltóak hogy átfessem,kár a festékért ezekre az ütött kopott műanyagokra,szpoilerekre még rászánok egy kis pénzt,többet nem nagyon éri meg rákölteni,amilyen külső állapotban van azt lehet rá mondani hogy bontószökevény,nem tudom minek kellett az összes szpoileren áthajtani a csavarfejet,letörni a füleket STB.szar az egész.
Múltkor beszéltem egy villamossági szerelővel de eléggé húzta a száját!
Én meg inkább nem barkácsolom, egyenlőre így marad. Valaki egyszer említette, hogy elképzelhető a 125 SR első lámpája erősebb és állítólag az is jó bele, de nem hiszem.
Nálam 50-es henger, 7.75 görgők, Athena szíj, gyári kipufogó katalizátor nélkül, holnap kiderül, hogy mennyit megy, kész van a kipufogó!
Eddig fojtott volt. A kuplungot nem tudom, gyárinak nézem.
Fokozat nálam:-)
1., gyári
2., fehér
3., kék/sárga
4., piros
Fehér kontraszt (ugymond 2-es fokozat, mert erősebb mint a gyári, de gyengébb a sárgánál) a Piros nagyon erős....az a polcon pihen
A kuplung kis rugók viszont KÉKek (sárgával megegyező vagyis 3 fokozat) - 2extrém kuplung (alap beállítással)
és 65-ös görgők....
Malossi Xspecial szíj....
cserélt végáttétellel.....
Leovince TT kipuff-al
21-es karbival (80-as főfúvival)
Jelenleg ez van a gépben.
Mindent kombináltam mindennel......csak rosszabb lett.
Gyári óra itt már kiakad, de telefonos GPS-el 82 a csúcs......kis lejtőn
Szélcsendben, egyenes szakaszon 76....
A feketéhez most ugye megvettem a sport csővet....
Szóval majd szép lassan.....
Januárban megveszem a hengert....februárba a főtengelyt....utána a maradékot....
Ha még meglesz.....mert tegnap is volt érdeklődő a feketére.
Az enyém 70-es, mégis elvan kb. 4 lityiből, a mostani időben is. 120 km 5 liter. Igaz ésszerű használattal, melóba járok vele, nem álladó csutka gázon közlekedve.
A neten csak összehasonlításokat láttok (ami ígéretes, ha már egy Polinihez hasonlítják), de semmi egyéni véleményt.
Mivel a gyári csövem szó szerint szétrohadt a "feketén", és mivel hirtelen ezt találtam (11 ropi) így megvettem.
Remélem nem futottam csöcsre....mert azt általában csak a nőkön szeretem:-))
meg nem is kajál többet soha 4 lityitől,akitől meg vettem nem tudja hogy 70-es e mert ő tatától vette 50-esként,ettől függetlenül lehet kapott egy két tuningot,már csak ha a malossi hajtásból indulok ki,de a kipu is gyári,na mindegy,nem agyalok mert csak akkor fogom megtudni ha valami miatt le kell szednem a hengert,ez meg remélem sokára lesz.
Köszi a segítséget,szerintem nem hetvenes mert a hengerben benne van a gyári jelzés,de ettől még lehet 70-es,szerintem nem tudom,mindjárt szétkapom és megvizsgálom,én is arra tippelnék hogy 70 es,nem tudom,ezért nem veszem le a hengert
Hegesztve a test nincs külön - -legalábbis ha a tompító gányolását nézem, akkor a testhez nem nyúltak.
No találtam tömítést Keeway-est...
600ft?
No akkor majd inkább vágok magamnak:-))) (+1200 postával kicsit drága lenne)
A cső és a dob közti tömítést hol találok? (az a 3 ágú)
Ha rákeresek akkor általában csak a henger és a kipuf közti tömítést adja ki a google
MINDENKINEK SZÓL A KÉRDÉS!
Megjött tegnap ez a Technigas kipu.
Látszik, hogy nem mai darab, kicsit kókányolt....
Feltettem, az alaphang szép.....
Indulás...... MAX 20.....
A tompítón mindenhol jön a füst..... szóval se tömítés, se hézagolás.....semmi.
Levettem a tuningról a dobot és átraktam....
Szintén MAX 20......
A kérdés.:
a., koszos a kipufogó belül?
b., 50-esre túl nyitott? (bár ebben kételkednék, mármint hogy ez lenne a gond), hiszen kipufogó nélkül is lehetne akár menni, csak qurva hangos lenne:-)))
Mindenesetre levettem. Holnap beviszem, és a szokásos módon kipucolom. A dobot meg újra gyapotozom, tömítem.
Az az érdekes, hogy nincs súlya...
Az eddigi kipufogók vagy 2-3x nehezebbek voltak.
http://data.hu/get/7212323/Apr...
Az összeállítás: 12-es Keihin karbi 85 főfúvóka, új 7.75 Stage6 görgőkészlet, új Athena szíj, gyári kuplung, gyári kipufogó katalizátor nélkül, 92% kompresszió, 50-es henger, fojtások nélkül, gyorsulás nem rossz, (115 kg alatt sem) végsebesség max.: 68 km/h
Készítettem egy videót, ha nem sikerül feltenni ide, feltöltöm a netre és beírom a linket. Hozzáértő szakik segítségét, véleményét kérném a végsebesség 5-10 km/h növelése céljából. (Ez van, nagyobb motorra nincs pénzem, ezt is törlesztem még!) Köszi szépen előre is!
A hengerfedelet vedd le (4db csavar) és mindjárt kiderül.
Ha a 40mm akkor 50-es, ha 47mm akkor 70-es....
Nekem a polini hengere rá van írva egy szám.... a net szerint ez 50-es...... De közben mégis 47mm....
Az enyémbe emlékeim szerit 35W-os ízzó volt.
Ez a lámpa 25 vagy 30W-os vagyis kisebb a terhelése a rendszernek, de mivel már önmagában is foncsoros, így a motor foncsorja csak dob rajta.
A gyári lámpával olyan 3m-ert láttam előre, ezzel 7-8m-ert.
Szóval elektronikailag egyáltalán nem rosszabb.
Melegedése sincs, hiszen 1 év alatt már kiolvadt volna a helyéről:-))) Bár az is igaz, hogy eddig folyamatosan ha talán 20 percet ment a motor, hiszen városban használom, ahol 1-1 etap max 5km
Én meg inkább nem barkácsolom, egyenlőre így marad. Valaki egyszer említette, hogy elképzelhető a 125 SR első lámpája erősebb és állítólag az is jó bele, de nem hiszem.
Eddig fojtott volt. A kuplungot nem tudom, gyárinak nézem.
ÉG ÉS FÖLD......
És az egészhez kell egy kis FBS, meg 1 Spot lámpa + foglalat.
Ez ~ 1000ft....és bármikor visszaállítható eredetire.
http://www.ipari-led.hu/shop_o...
Fokozat nálam:-)
1., gyári
2., fehér
3., kék/sárga
4., piros
Fehér kontraszt (ugymond 2-es fokozat, mert erősebb mint a gyári, de gyengébb a sárgánál) a Piros nagyon erős....az a polcon pihen
A kuplung kis rugók viszont KÉKek (sárgával megegyező vagyis 3 fokozat) - 2extrém kuplung (alap beállítással)
és 65-ös görgők....
Malossi Xspecial szíj....
cserélt végáttétellel.....
Leovince TT kipuff-al
21-es karbival (80-as főfúvival)
Jelenleg ez van a gépben.
Mindent kombináltam mindennel......csak rosszabb lett.
Gyári óra itt már kiakad, de telefonos GPS-el 82 a csúcs......kis lejtőn
Szélcsendben, egyenes szakaszon 76....
A feketéhez most ugye megvettem a sport csővet....
Szóval majd szép lassan.....
Januárban megveszem a hengert....februárba a főtengelyt....utána a maradékot....
Ha még meglesz.....mert tegnap is volt érdeklődő a feketére.
Szerintem - mivel végigpróbálgattam őket - szinte nincs különbség.
Valami biztos van, de Én biza nem éreztem semmit.
A neten csak összehasonlításokat láttok (ami ígéretes, ha már egy Polinihez hasonlítják), de semmi egyéni véleményt.
Mivel a gyári csövem szó szerint szétrohadt a "feketén", és mivel hirtelen ezt találtam (11 ropi) így megvettem.
Remélem nem futottam csöcsre....mert azt általában csak a nőkön szeretem:-))