Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az a helyzet a váltóról hogy most számít e a hátsó rúgó olyan szerelőt kellene felhívni aki robogókkal foglakozik,mert akár mennyire ért a motorikus dolgokhoz bizonyára számára a variátor egy igen távoli dolog,mert ugye a görgők a fordulat miatt a centrifugális erő által nyomják össze a kontrasztot,ha pedig alattad a moci 8000 helyett csak 7-et forog akkor a görgök nem fogják összenyomni a kontrasztot,nem hiába jobb a kopottabb szíjaddal,írták itt a fórumon hogy a morini a gyári kontrasztot nem szereti,én hiszek nekik,mondjuk lehet ezzel a kipuval ki fog forogni rendesen,kiderül
Sajnos én nem értek hozzá, lehet beiratkozom egy intenzív robogó szerelő tanfolyamra!
Ma beindítottam így ahogy van csak a kipuff könyökkel, igaz durrogott viszont mikor bemelegedett nem füstölt semmit pedig van + olaj a tankban is! Erre a 7re ígérték a kipufogót, hogy kész lesz. Alig várom, szombaton ki is tudnám próbálni. Ja és első rúgásra indult!
Van köze hozzá pedig,mert ha erős a könnyű görgők végett nem megy ki a szíj,terhelés nélkül nekem is kiment,de amikor ráültem akkor nem,ez van,remélem a tied is jó lesz.
Örülök, hogy jó lett a mocid!
Időközbe beszéltem egy szerelővel és azt mondta a kontrasztrugónak semmi köze a végsebességhez. Állítólag ha a szíj teljesen kimegy, akkor az úgy jó.
Viszont az én sikeres hangolásomból kiindulva,ami persze teljesen véletlenül sikerült,yapci mocia azért nem megy szerintem többet 70-nél,mert a gyári kontraszt van bent neki,és úgy tudom annak az erőssége megegyezik a piros malossi rúgóéval,és szerintem a görgők nem tudják összenyomni azt az erős kontrasztot,sztenderen nekem is összenyomta az 5.5-ös mert teljesen kifutott a szíj,terhelés alatt viszont nem ment 80-nál többet.
Ha 2x olyan erős a piros mint a gyári akkor nem csoda hogy az 5.5-ös görgő nem tudott vele mit kezdeni,a leírásod alapján a 6-os pont el van találva,gondolom nem véletlenül azt küldték pluszba a szetthez.
Köszi a segítséget,úgy van ahogy mondod,biztos hogy malossi,mert a hátsó tárcsák,a kuplung,és a harang is az,kevlár szíj van rajta,gondolom a görgők is jobban kopnak így az erős rúgó miatt,de valamiért valamit,minden sebességtartományban ugyan úgy gyorsít,dombon fölfele nem lomhul be STB,és ami a leglényegesebb,80-ig folyamatosan,fordulatszám változás nélkül,erőteljesen húz,gondolom ha hátra gyengébb rúgót tennék és előre könnyebb görgőket akkor nem enné a szíjat és a görgőket,viszont sokat veszítene a mostani teljesítményéből,lukak lennének a váltásnál STB,ha a logikám jó remélem nem írtam most nagy hülyeséget(ket)
Piros malo(ha valóban malossi),2x olyan erős mint a gyári.Gyári ~20-21kg,piros malo ~42kg.Kicsit enni fogja a szíjat,cserébe viszont nem ejt(egyenletesen gyorsul,luk nélkül).
még a 6-os görgőtől is nehezebbet kérne,vagy erős a piros malossi,80-nál picit megtorpan utána simán felmegy 90-ig-95-nél már lehet érezni hogy vergődik a szíj,mondjuk szerintem pont az ideális fordulaton vált,a gyári varioval nem pörgött ennyire,mindegy jó ez így ahogy van,legalább nem csúszik meg a szíj,mondjuk szerintem,könyebb görgők és gyengébb kontraszt kellene,de a tököm sem kísérletezget,nem költtök rá többet ,így marad azt csocsi
Azt esetleg tudja valaki hogy a piros rúgó mennyivel erősebb mint a gyári,és kb ehhez milyen súlyú görgő lenne az ideális?
most olvasgatok hogy a piros malossi kontraszt az nagyon erős,jó kérdés mit keres az enyémben,mondjuk 16.5-ös karbi van rajta,lehet 70-es a moci,lehet ezért volt ripityomra törve a szabadonfutó?érdekes,mindegy a lényeg hogy jó
Köszönöm a segítséget
Igen gyárilag is van benne.A többi megállapítás is stimmel.
osszerakasnal meg egy csoppnyi rezpasztat tegy a csavarra, biztos, h nem fog osszegyogyulni :)
Azt hiszem megtaláltam a kérdésemre a választ,az alátét ha jól tudom akkor gyárilag is ott van,van is neki a külső tárcsán egy kis besüllyesztés,úgy gondolom akkor nem kell ha kopott a szíj,vagy keskenyebb mint kellene,ha nem teszem bele akkor nem a csapszegről indulna a szíj,érdekes hogy az új variátorhoz nem küldtek,
jól gondolom hogy gyárilag is van benne?
Ez jó ötlet, köszi! Ha még is nekiesek befújom vele!
Egyszer csak le kell szedned,fújd be WD 40-nel és hagyd egy jó darabig úgy,akkor nem fog beleszakadni...
Köszi a segítséget,eléggé meg van kopva benne a görgőpálya,meg nem a hozzá való csúszka volt benne,szerintem még jó darabig elment volna ha csak görgőt teszek bele,meg új szíjat,mindegy,így legalább minden új,még lenne egy kérdésem,a gyárinál eredetileg van egy hézagoló alátét a csapszeg egyik oldalánál?vagy az csak úgy benne volt?mert ehhez az újhoz nem küldtek,szokott lenni gyárilag vagy nem?
Leszedtem volna csak félek, hogy nem tudom vissza rakni + új tömítésem sincs még. + ha beletörik a csavar akkor Evry Bodri Mutter Fucker!
Gyári minarelli jel.
Gondoltam, hogy ezen a felén nem látszik, de hátha lehet következtetni?
Akkor tavasszal le lesz szedve, ha előbb nem.
Köszi a segítséget,sikerült leszedni,természetesen légkulccsal,a menet megmaradt a háromszög és benne egy fordított kifli,(majdnem olyan mint egy csillag)ez a jelzés milyen alkatrészben szokott lenni?hátha tudod,úgy látom vágod a témát ,mert a varión ami a mociba volt egy olyan jelzés van,jól gondolom hogy az a gyári?
A menetrögzítő nem teszi tönkre a menetet. Menetrögzítőből is van pár féle, ha túl erőset használtál, akkor elég szar lesz leszedni az anyát.
6-os görgőkkel jó,óra szerinti stabil90,nagy nehezen 95-ig felmegy az óra,csak tudnám hogy mi hajtja,lehet hogy 70 es? akkor többet enne 4-nél ugye?,már semmit sem értek,meg gondolom akkor nem a gyári kipufogó lenne rajta,lényeg hogy tökéletes lett,nem olyan rossz a Motoforce variátor remélem bírja egy darabig.
A henger felől szokott lenni egy szűkítő begegesztve, ha van benne.