az a helyzet a váltóról hogy most számít e a hátsó rúgó olyan szerelőt kellene felhívni aki robogókkal foglakozik,mert akár mennyire ért a motorikus dolgokhoz bizonyára számára a variátor egy igen távoli dolog,mert ugye a görgők a fordulat miatt a centrifugális erő által nyomják össze a kontrasztot,ha pedig alattad a moci 8000 helyett csak 7-et forog akkor a görgök nem fogják összenyomni a kontrasztot,nem hiába jobb a kopottabb szíjaddal,írták itt a fórumon hogy a morini a gyári kontrasztot nem szereti,én hiszek nekik,mondjuk lehet ezzel a kipuval ki fog forogni rendesen,kiderül
Sajnos én nem értek hozzá, lehet beiratkozom egy intenzív robogó szerelő tanfolyamra!
Ma beindítottam így ahogy van csak a kipuff könyökkel, igaz durrogott viszont mikor bemelegedett nem füstölt semmit pedig van + olaj a tankban is! Erre a 7re ígérték a kipufogót, hogy kész lesz. Alig várom, szombaton ki is tudnám próbálni. Ja és első rúgásra indult!
Van köze hozzá pedig,mert ha erős a könnyű görgők végett nem megy ki a szíj,terhelés nélkül nekem is kiment,de amikor ráültem akkor nem,ez van,remélem a tied is jó lesz.
Örülök, hogy jó lett a mocid!
Időközbe beszéltem egy szerelővel és azt mondta a kontrasztrugónak semmi köze a végsebességhez. Állítólag ha a szíj teljesen kimegy, akkor az úgy jó.
Viszont az én sikeres hangolásomból kiindulva,ami persze teljesen véletlenül sikerült,yapci mocia azért nem megy szerintem többet 70-nél,mert a gyári kontraszt van bent neki,és úgy tudom annak az erőssége megegyezik a piros malossi rúgóéval,és szerintem a görgők nem tudják összenyomni azt az erős kontrasztot,sztenderen nekem is összenyomta az 5.5-ös mert teljesen kifutott a szíj,terhelés alatt viszont nem ment 80-nál többet.
Ha 2x olyan erős a piros mint a gyári akkor nem csoda hogy az 5.5-ös görgő nem tudott vele mit kezdeni,a leírásod alapján a 6-os pont el van találva,gondolom nem véletlenül azt küldték pluszba a szetthez.
Köszi a segítséget,úgy van ahogy mondod,biztos hogy malossi,mert a hátsó tárcsák,a kuplung,és a harang is az,kevlár szíj van rajta,gondolom a görgők is jobban kopnak így az erős rúgó miatt,de valamiért valamit,minden sebességtartományban ugyan úgy gyorsít,dombon fölfele nem lomhul be STB,és ami a leglényegesebb,80-ig folyamatosan,fordulatszám változás nélkül,erőteljesen húz,gondolom ha hátra gyengébb rúgót tennék és előre könnyebb görgőket akkor nem enné a szíjat és a görgőket,viszont sokat veszítene a mostani teljesítményéből,lukak lennének a váltásnál STB,ha a logikám jó remélem nem írtam most nagy hülyeséget(ket)
Piros malo(ha valóban malossi),2x olyan erős mint a gyári.Gyári ~20-21kg,piros malo ~42kg.Kicsit enni fogja a szíjat,cserébe viszont nem ejt(egyenletesen gyorsul,luk nélkül).
még a 6-os görgőtől is nehezebbet kérne,vagy erős a piros malossi,80-nál picit megtorpan utána simán felmegy 90-ig-95-nél már lehet érezni hogy vergődik a szíj,mondjuk szerintem pont az ideális fordulaton vált,a gyári varioval nem pörgött ennyire,mindegy jó ez így ahogy van,legalább nem csúszik meg a szíj,mondjuk szerintem,könyebb görgők és gyengébb kontraszt kellene,de a tököm sem kísérletezget,nem költtök rá többet ,így marad azt csocsi
most olvasgatok hogy a piros malossi kontraszt az nagyon erős,jó kérdés mit keres az enyémben,mondjuk 16.5-ös karbi van rajta,lehet 70-es a moci,lehet ezért volt ripityomra törve a szabadonfutó?érdekes,mindegy a lényeg hogy jó
Azt hiszem megtaláltam a kérdésemre a választ,az alátét ha jól tudom akkor gyárilag is ott van,van is neki a külső tárcsán egy kis besüllyesztés,úgy gondolom akkor nem kell ha kopott a szíj,vagy keskenyebb mint kellene,ha nem teszem bele akkor nem a csapszegről indulna a szíj,érdekes hogy az új variátorhoz nem küldtek,
jól gondolom hogy gyárilag is van benne?
Köszi a segítséget,eléggé meg van kopva benne a görgőpálya,meg nem a hozzá való csúszka volt benne,szerintem még jó darabig elment volna ha csak görgőt teszek bele,meg új szíjat,mindegy,így legalább minden új,még lenne egy kérdésem,a gyárinál eredetileg van egy hézagoló alátét a csapszeg egyik oldalánál?vagy az csak úgy benne volt?mert ehhez az újhoz nem küldtek,szokott lenni gyárilag vagy nem?
Köszi a segítséget,sikerült leszedni,természetesen légkulccsal,a menet megmaradt a háromszög és benne egy fordított kifli,(majdnem olyan mint egy csillag)ez a jelzés milyen alkatrészben szokott lenni?hátha tudod,úgy látom vágod a témát ,mert a varión ami a mociba volt egy olyan jelzés van,jól gondolom hogy az a gyári?
6-os görgőkkel jó,óra szerinti stabil90,nagy nehezen 95-ig felmegy az óra,csak tudnám hogy mi hajtja,lehet hogy 70 es? akkor többet enne 4-nél ugye?,már semmit sem értek,meg gondolom akkor nem a gyári kipufogó lenne rajta,lényeg hogy tökéletes lett,nem olyan rossz a Motoforce variátor remélem bírja egy darabig.
Ma beindítottam így ahogy van csak a kipuff könyökkel, igaz durrogott viszont mikor bemelegedett nem füstölt semmit pedig van + olaj a tankban is! Erre a 7re ígérték a kipufogót, hogy kész lesz. Alig várom, szombaton ki is tudnám próbálni. Ja és első rúgásra indult!
Időközbe beszéltem egy szerelővel és azt mondta a kontrasztrugónak semmi köze a végsebességhez. Állítólag ha a szíj teljesen kimegy, akkor az úgy jó.
jól gondolom hogy gyárilag is van benne?
Akkor tavasszal le lesz szedve, ha előbb nem.