ezek az 5.5 ös görgők nem képesek rá hogy összenyomják a malossi rúgót,miért nem gondolkoztam, lehet még a 6-os is kevés lesz,de nem érdekel,belerakom és úgy marad a rohadék,nem fogok még görgőket is venni.
Igen nagy idióta vagyok,gondolhattam volna hogy az 5.5-ös görgő a gyári hátsótárcsához való,ami ugye 115 ös nem 117-es,és ugye nem malossi,most szedhetem megint szét hogy belerakjam a 6-os görgőket így is megy óra szerint 80-at marha jól és folyamatosan húz,de érezni hogy a szíj nem megy ki addig ameddig kell
Összedobtam a mocit,most jön a tesztkör,megnéztem hátul piros kontrasztrúgó van,a kuplung kis rúgói pedig sárgák,most már meg is néztem milyen alkatrészek vannak benne,mint kiderült,a kuplung és a hátsó tárcsák cakk pakk Malossi,ezért megy ez így,a vario nem tudom milyen típusú lehetett,háromszög van rajta vagy mi a frász,a szíjat meghajlítottam totálisan repedezett volt,a hajlításra majdnem el is tört,először hézagoló alátét nélkül raktam össze a variot mert nem küldtek hozzá,szar volt az egész,utána beraktam mellé azt a hézagolót ami az előzőnél volt,igy már frankón van benne erő elindulásnál,végsebesség mindjárt kiderül,most jön a tesztkör,menetrögzítővel raktam fel a variót és a kuplungot,remélem ha szét kell szednem nem lesz baja a menetnek?
Az lenne a kérdésem, a képek alapján vajon ebben a könyökben lehet még fojtás? Ez a hátulja ahol a kipufogó rácsatlakozik, az egész könyököt nem mertem levenni!
Én is remélem,bár nem a legdrágább variot vettem,de azért láttszik hogy oda figyeltek a motoforce variónál is a gyártásra,kérdés hogy mennyit fog bírni,milyen anyagból készült,minden esetre ami most fent van az már nagyon rossz állapotú ha leszedtem dobok fel róla egy fotót,a vario nyomólap és a tárcsa kötött van kb egy fél centis kottyanás,a csúszkák nem bele valók,stb.
Ha netán kellene valakinek akkor eladó EGYBE (konzol-Doboz), mivel ugye a nejemnek lett a mocijára készítve, de Ő úgy sem fogja a motort arra használni, amire kiharcolta.....vagyis nem kell a doboz se.
Mivel az idomot meg kell fúrni, ezért tanácsolom hogy vagy ezt az idomot is vegye meg az illető a konzolhoz (és akkor az eredeti megmarad) - vagy ki kell fúrnia a sajátját....
Szóval a konzol - doboz: 7000ft
Idommal együtt: 12.000ft
De ha van fekvő minarelli sportkipuja valakinek arra még rá is fizetnék.....
Végre ma megérkezett az új vario szett,ha minden jól megy holnap össze is dobom a mocit,a csomagban a vario az 5.5-ös görgőkkel volt összerakva,a 6 garamosok,zárt fóliában vannak,úgy döntöttem úgy rakom össze ahogy megérkezett a cucc,remélem nem kell még egyszer szétszednem,remélem jó lesz az 5.5-ös görgőkkel,csak a hó ne essen mert akkor cseszhetem a tesztet
én nem sok km-ert raktam még bele,de az előző tulajok tuti kímélték a mocit az órában 64 ezer km van,de biztos vagy nem a gyári óra,vagy másik blokk van benne,vagy csak egyszerűen profi ujította fel,mert olyan mint az óramű
Nem minden eredeti belevaló-t szedtek ki csak a katalizátort!
Más minden marad! Egyébként én is azt szeretném, hogy működjön ha megyek vele! Nem jókedvemből hordom szerelőhöz, sajnos én nem értek hozzá. A jelekből ítélve az előző gazdája "faszányosan" össze gányolta. Mivel nem volt pénzem újra, győzöm rendbe tenni ezt a használtat.
Ez sajnos így van. Nem mondom, nagy ritkán én is közelről előzök
kerékpárost, gyalogost, motorost, de csak akkor ha már nem tudok lefékezni időben! Általában mindig méterekre elkerülöm, (és nem azért mert én is motoroz(om)tam) hallottam már olyat is, hogy beszédült a kerékpáros, gyalogos az autó elé.
Az a baj, hogy nem csak én használtam! 2003-as a motor és idén augusztusban vettem. Amúgy én Repsol 2T Moto Scooter olajat használok. Csak elég drágán adják mifelénk, itt 3000 Ft/liter a neten néztem több helyen is 2000 FT/liter.
Vannak furcsa dolgok az biztos! Köszi szépen! Ki fog derülni, ha elkészül! Remélem pár napig nem töri össze senki a kocsiját és akkor össze hegesztik a kipufogómat végre!
No igen, a hangsúly a "hangolt"-on van. Azaz nem kibelezzük a dobot, kiszedünk minden - eredetileg bele való - cuccot, hanem sportkéményt rakunk rá. Mindegy, én maradok a gyári megoldásoknál, se időm, se pénzem "tuningolni" a kávédarálómat. Üzembiztosan menjen, azt' jónapot.
2T-nél biztosan nem. De ha komplett hangolt kipufogót teszel rá és faszántosan összehangolod az egész motort, akkor nőni fog a teljesítmény. Persze nem +50 lóerő.....
Itt van pár kép.
Ha netán kellene valakinek akkor eladó EGYBE (konzol-Doboz), mivel ugye a nejemnek lett a mocijára készítve, de Ő úgy sem fogja a motort arra használni, amire kiharcolta.....vagyis nem kell a doboz se.
Mivel az idomot meg kell fúrni, ezért tanácsolom hogy vagy ezt az idomot is vegye meg az illető a konzolhoz (és akkor az eredeti megmarad) - vagy ki kell fúrnia a sajátját....
Szóval a konzol - doboz: 7000ft
Idommal együtt: 12.000ft
De ha van fekvő minarelli sportkipuja valakinek arra még rá is fizetnék.....
Remélem jó lesz a mocid a görgőkkel! :-)
Más minden marad! Egyébként én is azt szeretném, hogy működjön ha megyek vele! Nem jókedvemből hordom szerelőhöz, sajnos én nem értek hozzá. A jelekből ítélve az előző gazdája "faszányosan" össze gányolta. Mivel nem volt pénzem újra, győzöm rendbe tenni ezt a használtat.
És melyiket érdemes megvenni? Ami most van az automata szívatós Keihin 12.
kerékpárost, gyalogost, motorost, de csak akkor ha már nem tudok lefékezni időben! Általában mindig méterekre elkerülöm, (és nem azért mert én is motoroz(om)tam) hallottam már olyat is, hogy beszédült a kerékpáros, gyalogos az autó elé.