Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Naná.
Amit a korábban fejtegettünk, hogy a katalizátor "lefűrészelése" az álmoskönyv szerint sem jelent jót.
Igen, de ez így lett megálmodva.
Persze ha szét volt esve, akkor fojthatta a motort ez tény. De mivel kiszedted, ezért össze kéne hangolni a rendszert.
Mintha ilyesmit írtam volna én is. Dehát az ő gépe, hadd próbálkozzon. A nyitottabb kipufogó, nagyobb karbit, nyitottabb légszűrőt kér. És még ez esetben is lehet gyengébb a motor, ha nincs hozzáhangolva a kipuff, meg a varió, meg a .......stb.
Sajnos ez népbetegség. Hiába megyek a 150-es Leó-val valós 90-el, a barom akkoris megelőz, csak mert motor. Szerintem ahhoz hogy ne előzgessenek, legalább egy 400-as gép kell. De ez meg felesleges, mert az autós úgyis rádtapad és csak veszélyhelyzetbe sodrod magad, ha gyorsan mész. Nem beszélve az esetleges bírságról, mert ugye a trafi valószínűleg az elől menőt kapja el hamarabb.
Úgy raktam össze.
Attól függ hogy milyen olajjal használtad.
Ha jól emlékszem talán Malagutinál láttam ilyet, de fene se tudja már.
Tegnap nem mondtam egy saját történetet. Morini blokk igaz ditech. Vettem egy gianneli reverse-t annyi volt vele, hogy a könyök át volt alakítva, mert gyárilag minás volt talán. Egyébként szép volt majdnem gyárinak tűnt. A könyöknek minden szelete nagyon szépen nézett ki. Felraktuk, ahogy gyorsult úgy halkult, majd max 70... A szerelőm felrakta a motorjára, mert nem hitte el... Azzal is szar volt. Még szét is vágtuk mert nem hittük el. Semmi baja nem volt, csak az átalakítás. Pedig az sem volt kókány... eladtam. Azóta csak gyári. De majd beszámolsz. Én szorítok, hogy sikerüljön.
A kipufogót csak kiégetni tudod, a drótkefe felesleges időtöltés. Ha szutykos a tömítés körül, akkor új tömítés kell, azt hiába kened bármivel.
Ha bekened a csavarokat rézpasztával, akkor soha többet nem ragad be. 100 év után is bontható.
Akkor szerencséd volt!
Ez sajnos így van! Bármi lehet benne! Akár a varióban fából faragott görgő is!
Én azért vettem ezt mert megtetszett a formája, kinézete + ez az egy normális darab volt a legközelebbi kereskedésbe ami szép állapotban volt. Lehet, hogy mákom van, hogy Morini blokkos, mivel nem lehet annyira tuningolni. Megnéztem a blokk, karburátor környékét és nagyon szép állapotban volt. Ha meg mertem volna kockáztatni a 125-ös de 50-es papírokkal akkor az lett volna, de az többe is lenne. Hát ezért vettem ezt a 2003-as SR 50-est.
Létezhet, hogy ha a 12-es karbi helyett felnyomok egy 17,5-öst akkor jobban fog menni a motor?
www.egumotors.hu
Itt minden beszerezhető.
Jaja,motorvásárlásnál még van egy aranyszabály,nem szabad úgy megvenni hogy de jól néz ki,mert sajna sokan esnek ebbe a hibába,megveszem mert tettszik,új a fényezés STB,közbe meg csak ki van pofozva,és össze vissza van tákolva,én is egy fiatal sráctól vettem de gazdag gyermek volt,tudtam hogy lustább ő attól mint hogy tákolgassa,jól is jártam vele,bár nagyon le van pukkanva külsőleg,de szerencsére ez a legnagyobb baja.
Ez van:-))

Azért nem dühöngtem, mert csere volt......vagyis nem kellett megvennem + 10-15-20.000-ért.
Bár a 2 kis csavar, tömítés...stb az érdekes volt, mivel a felújító kitt-ek kapcsán felhívtam 5 NAGY boltot.....ahol az ONLINE SHOPban szerepelt.
Kiderült, hogy a weben még van, de amúgy nincs - mivel 2 beszálíító van, akik csőd közelében vannak.
Kérdezem: És akkor mi a megoldás?
Válasz: semmi....nem tud mást mondani.


Szóval nem is lett. Úgy kellett vadászni a szervízbe - ahol rohadt nagy mákomra ezt az 1-1db-ot találtuk.




Én épp ezért vettem mély áron mind a 2 SR-t, mert számítottam rá, hogy sokba lesz.
És épp ezért nem szeretnék használt nagymocit venni soha többé....mert bár olcsó, de sosem tudni mikor áll meg.
Amiket eddig vettem így jártam.
A TZR-em este hazamentem, reggel nem indult.....
Futura - szét ment.....de előtte is többet volt a szervízben, mint alattam...

A GS és a GSF 0km-es volt. Szívom a hitelt, de eddig még nem állt, csak ha Én állítottam le:-)))




Szóval az tény, hogy aki motort, kocsit akar venni használtan, gari nélkül - az ne fillérezze ki magát. Tartalékoljon egy rakást még az esetleges bajokra.
Pont erről beszélek,yapci motorja is ilyen szakemberek kezében volt mint a te porlasztód
Szerintem katalizátor nélkül jobb lesz,de igazán csak akkor lesz jó ha meg lesz szüntetve az indokolatlanul sok benzinmennyiség,én azt mondanám hogy jó a 85-ös,ha azt szakember állapította meg hogy ez kell bele,de amint az előzmények mutatják,fából volt a görgő kifaragva STB,gondolom a fúvókát is azért tették bele mert pont az volt otthon nekik...
Én mikor a 17,5-ös karbi helyére feltoltam a 21-est - MÁR erősebb lett és jobban is ment....pedig be se volt állítva a karbi, mivel a drága eladó egy 5-6-os csavarral pótolta a keverékcsavart és az alapjáratit:-)))
Nincs valakinek egy elfekvő fekvő, mina kipuffogója?
Nem kell szalon állapot, de azért ne is rohadjon szét fél év múlva.
Nem gyári érdekel! de más konkrét elképzelés nincs.
Ha azt vesszük, a katalizátor maga is egy fojtás - méghozzá nem is olyan kicsi.
Ha az enyém is vinné a GPS szerinti 80-at, hozzá se nyúltam volna!
Elképzelhető, hogy szerencsém lesz és a nagyobb főfuvival és a kevésbé fojtott kipuffal jobban fog menni!?
Az biztos, össze volt omolva a katalizátor, romokban hevert belül!
Szerintem az sem tesz jót egy motornak se, hogy megfojtja a kipuff!