Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyesmi a vége csatlakozás, csak meg kellene pucolni, hogy jobban lássam. Van egy kis szutyi körülötte.
Tűzkarika emlékeim szerint nincs, mert kúpos a cső vége. Ilyesmi tömítés van: http://www.motopol.hu/images/1...
Fogalmam sincs, hogy milyen tömítés van az enyémnél, kipucolnám ha érdemes leszedni. És így ahogy fent van valamivel ki lehetne kormolni? Valami drótkefével?
"tvingelit" Ebben a dialektusban még nem hallottam. Klingerit, esetleg.
Az alátét a legolcsóbb (én vmi 500 Ft-ért vettem), ami problémásabb lehet, az maga a csavar. A kipuffnál elég nagy hőhatások, hőingadozások érik, könnyen berohad a csavar. Nekem cserélni kellett a csavarokat.
Azért köszi szépen! Kizárólag azért szedném le, hogy megnézzem a könyök leömlőt a fojtás miatt.
Lehet a tiednél tűzkarika van,az enyémnél lapos tömítés,annál ez a megoldás jó volt,ha nem muszáj ne szedd le a csonkot.
Igazából egyszer használatos,én mindig tvingelitből vagy mi a frászból szoktam vágni,ezért lehet itt lehurrognak de be szoktam véknyan kenni hőálló sziloplasztal a gyárit ha már egyszer szétszedtem,meg ha teljesen új akkor is úgy teszem föl,és utána nekem nem szokott ezzel probléma lenni,annó DT,nél hengerfejhez is a használt tömítést raktam vissza(újra nem volt pénzem),azzal sem volt gondd,vékony réteg sziloplaszt és jó lesz,bár az a sziloplaszt amiről én beszélek drágább mint egy tömítés.
Bocsi előre is ha hülyeséget kérdezek!
Le tudom szedni az SR kipufogó könyököt úgy, hogy vissza is tudom tenni? Olvastam, hogy egyszer használatos alátét van ott.
A kipufogót már levettem, azzal nem lesz gond szerintem, ha ugyan úgy össze hegesztik.
Hirtelen megoldásnak jó,mondjuk amíg gyorsba nem szerzel egy másikat,nekem működött,falsot nem szívott,de azért jobb nem szórakázni,kellemetlen ha emiatt lerobban a moci
A szelvedoragasztot szoktak javasolni, az jol kot.
Én annó hülyegyerek koromban kikentem a DT-nek a szívócsonkját piros sziloplasztal,nem volt vele gond,de ma már biztos nem csinálnék ilyet
Köszi! Nem SR-ről van szó, csak eszembe jutott ez a tipp. Minden esetre kipróbáljuk.
Ha ki van repedezve, akkor hiába kened bármivel. Egyébként a Leó karbi membránja volt megkövesedve. Glicerin és szilikonzsír megpuhította. Az SR-ben nincs ilyen alkatrész. Egyébként minden gumialkatrész szereti ha kenegetik, ápolják. Puha marad és nem repedezik szanaszét. Csakhogy manapság ritka az igazi gumi cucc, szinte mindent műanyagból csinálnak. Azt meg kenheted....
Kinter, asszem te írtad az egyik hsz.-ben (kerestem, de ez a beépített fórumos kereső sz..r), hogy a León (vagy más motoron) a szívócsonkot vagy más gumi tömítést szilikonzsírral vagy szilikonsprével "kűtted meg" és még használható lett. Vagy ha más valaki írta, legyen kedves erősítse meg v. cáfolja.
Az enyém mina blokkos,tökéletesen megvagyok vele elégedve,ezeket a mocikat amúgy sem a téli nagy hidegre tervezték.
Nem rossz robogó, de azért kell választani, mert beáll az óra középre? Ne viccelj. (ettől függetlenül én is szeretnék egy ilyet)
Attól hogy nem mindegyiknél áll be középre üzemszerűen működnek,a lényeg hogy ne forrjon fel,és hogy hamar bemelegedjen,nem lényeg hogy a hőfok ingadozik,amúgy meg az utángyártott termoszok annyira gagyik hogy nem zárnak rendesen,amikor elzárnak nem ül vissza rendesen a helyére STB,az enyéme nincs már benne mégis jól működik,ha esik az eső meg sem moccan a mutatóm,de a moci akkor is jól működik,természetesen ebben a hidegben termosz nélkül le kell takarnom teljesen a hűtőt.
Lehet, hogy a pigi blokkos gép jobban van megtervezve...
Ezek szerint ilyen robit kell választani!
Pigi blokk kicsit másképp van megtervezve.Ott van kiskör is(hengerfej össze van kötva a szívóággal),mint az autóknál.Minán,morinin ilyen nincs.
Az enyém úgy működik, mint egy autóé (piaggio blokkos).
Nyáron 1-2 km, most télen pedig 3-4 km után áll be középre a vízhőfok mutató (nem tudom hány fok, mert azt nem jelzi), és ott is marad, akárhogy hajtom is, akármilyen idő van.
Ez kezdetektől fogva, "gyárilag" így működik (első tulaj vagyok), és számomra ez így megnyugtató.
E miatt gondolom, hogy ha nem áll be / változik menet közben terhelés hatására vagy az időjárástól függően a hűtővíz üzemi hőmérséklete, akkor elsőkörös ötletem, hogy vagy a termosztát nem működik megfelelően, vagy eldugult a hűtőrendszer, vagy a vízpumpa nem ad le megfelelő teljesítményt, vagy esetleg levegős a rendszer...
Ezért is jó az SR50-es közösség, általában minden kérdésre van építő jellegű és gyors válasz.
Vagyis a pipával,remélem akkor nem lesz ilyen probléma,az előző tulajdonos kissé elhanyagolta.
Gumiból van,mondjuk az sem mai már,szerintem el van érve a vezeték,azt hiszem cakk pakk át kell néznem az egészet,de ha nem döglött volna be akkor is zavarna hogy telibe kapja a vizet meg a szutykot,majd olyan gyújtókábelt teszek rá ami egybe van préselve a vezetékkel,de tuti alulra fabrikálok valamit ami takarja legalább a hengert.
Milyen gyertyapipád van?Ha nem gumi(szilikon),cseréld le egy ilyenre,az nem ázik be.