Fogalmam sincs, hogy milyen tömítés van az enyémnél, kipucolnám ha érdemes leszedni. És így ahogy fent van valamivel ki lehetne kormolni? Valami drótkefével?
Az alátét a legolcsóbb (én vmi 500 Ft-ért vettem), ami problémásabb lehet, az maga a csavar. A kipuffnál elég nagy hőhatások, hőingadozások érik, könnyen berohad a csavar. Nekem cserélni kellett a csavarokat.
Igazából egyszer használatos,én mindig tvingelitből vagy mi a frászból szoktam vágni,ezért lehet itt lehurrognak de be szoktam véknyan kenni hőálló sziloplasztal a gyárit ha már egyszer szétszedtem,meg ha teljesen új akkor is úgy teszem föl,és utána nekem nem szokott ezzel probléma lenni,annó DT,nél hengerfejhez is a használt tömítést raktam vissza(újra nem volt pénzem),azzal sem volt gondd,vékony réteg sziloplaszt és jó lesz,bár az a sziloplaszt amiről én beszélek drágább mint egy tömítés.
Bocsi előre is ha hülyeséget kérdezek!
Le tudom szedni az SR kipufogó könyököt úgy, hogy vissza is tudom tenni? Olvastam, hogy egyszer használatos alátét van ott.
A kipufogót már levettem, azzal nem lesz gond szerintem, ha ugyan úgy össze hegesztik.
Hirtelen megoldásnak jó,mondjuk amíg gyorsba nem szerzel egy másikat,nekem működött,falsot nem szívott,de azért jobb nem szórakázni,kellemetlen ha emiatt lerobban a moci
Ha ki van repedezve, akkor hiába kened bármivel. Egyébként a Leó karbi membránja volt megkövesedve. Glicerin és szilikonzsír megpuhította. Az SR-ben nincs ilyen alkatrész. Egyébként minden gumialkatrész szereti ha kenegetik, ápolják. Puha marad és nem repedezik szanaszét. Csakhogy manapság ritka az igazi gumi cucc, szinte mindent műanyagból csinálnak. Azt meg kenheted....
Kinter, asszem te írtad az egyik hsz.-ben (kerestem, de ez a beépített fórumos kereső sz..r), hogy a León (vagy más motoron) a szívócsonkot vagy más gumi tömítést szilikonzsírral vagy szilikonsprével "kűtted meg" és még használható lett. Vagy ha más valaki írta, legyen kedves erősítse meg v. cáfolja.
Attól hogy nem mindegyiknél áll be középre üzemszerűen működnek,a lényeg hogy ne forrjon fel,és hogy hamar bemelegedjen,nem lényeg hogy a hőfok ingadozik,amúgy meg az utángyártott termoszok annyira gagyik hogy nem zárnak rendesen,amikor elzárnak nem ül vissza rendesen a helyére STB,az enyéme nincs már benne mégis jól működik,ha esik az eső meg sem moccan a mutatóm,de a moci akkor is jól működik,természetesen ebben a hidegben termosz nélkül le kell takarnom teljesen a hűtőt.
Az enyém úgy működik, mint egy autóé (piaggio blokkos).
Nyáron 1-2 km, most télen pedig 3-4 km után áll be középre a vízhőfok mutató (nem tudom hány fok, mert azt nem jelzi), és ott is marad, akárhogy hajtom is, akármilyen idő van.
Ez kezdetektől fogva, "gyárilag" így működik (első tulaj vagyok), és számomra ez így megnyugtató.
E miatt gondolom, hogy ha nem áll be / változik menet közben terhelés hatására vagy az időjárástól függően a hűtővíz üzemi hőmérséklete, akkor elsőkörös ötletem, hogy vagy a termosztát nem működik megfelelően, vagy eldugult a hűtőrendszer, vagy a vízpumpa nem ad le megfelelő teljesítményt, vagy esetleg levegős a rendszer...
Gumiból van,mondjuk az sem mai már,szerintem el van érve a vezeték,azt hiszem cakk pakk át kell néznem az egészet,de ha nem döglött volna be akkor is zavarna hogy telibe kapja a vizet meg a szutykot,majd olyan gyújtókábelt teszek rá ami egybe van préselve a vezetékkel,de tuti alulra fabrikálok valamit ami takarja legalább a hengert.
Le tudom szedni az SR kipufogó könyököt úgy, hogy vissza is tudom tenni? Olvastam, hogy egyszer használatos alátét van ott.
A kipufogót már levettem, azzal nem lesz gond szerintem, ha ugyan úgy össze hegesztik.
Ezek szerint ilyen robit kell választani!
Nyáron 1-2 km, most télen pedig 3-4 km után áll be középre a vízhőfok mutató (nem tudom hány fok, mert azt nem jelzi), és ott is marad, akárhogy hajtom is, akármilyen idő van.
Ez kezdetektől fogva, "gyárilag" így működik (első tulaj vagyok), és számomra ez így megnyugtató.
E miatt gondolom, hogy ha nem áll be / változik menet közben terhelés hatására vagy az időjárástól függően a hűtővíz üzemi hőmérséklete, akkor elsőkörös ötletem, hogy vagy a termosztát nem működik megfelelően, vagy eldugult a hűtőrendszer, vagy a vízpumpa nem ad le megfelelő teljesítményt, vagy esetleg levegős a rendszer...