Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen szerelőhöz szoktam vinni időnként. Annyit mondott, próbálgatni kell. Hát köszi!
Épp most beszéltem telefonon egy szakértővel.
NEM cserélek főfúvókát! Marad a 85-ös. Sajna szar konstrukciós (Morini) motort vettem. Ez van.
Nagyon pörög és ezért fogyaszt sokat.
Azt mondtad szerelőhöz hordod a gépet.Ő is kisebb főfuvit ajánl?Nem a fogyasztásból indulunk ki,ha a karbit hangoljuk,hanem a motor viselkedéséből.Aki már állítottbe karbit,az felül a mocira,és 2 perc alatt megmondja kell e kisebb főfuvi.
Igen, pont ezaz, hogy a kiherélt kipuff jobban szelel. Egyúttal valószínűleg több üzemanyagot/levegőt fog fogyasztani. Te meg azt mondod hogy a 85-ös fúvókát kisebbre cseréled, egyúttal a nyitottabb kipufogóval. Már leírtam párszor, többet nem fogom, ha felesleges. Meg általában egyszerre csak egy dolgot szoktunk változtatni/cserélni, hogy követni lehessen a motor viselkedését. Na befejeztem a témát.
Az enyémben alapból nagyobb fúvóka van. (85)
Miért b.sznék rá? A tuning kipufogók is jobban szelelnek, vagy rosszul tudom? Ha a gyári főfúvóka 72, akkor egy 78-assal mitől lenne baja?
Herélt kipuffhoz nagyobb fújóka jár - legalábbis így magyarázta ki nekem a Zárpi.
Szerintem durván rá fogsz ba...ni, ha kisebb fúvókát raksz bele, pláne a kipufogót is kiherélteted. De a döntés a Tiéd...
Napokon belül kész lehet a kipufogóm is, kipucolják + kiveszik a katalizátort. Elvileg ez is dob a végsebességen.
Az eredményre én is kíváncsi vagyok de nagyon! Lehet meg is öregszem hamar de nem érdekel!
A fúvókacserével meg kell várni a jobb időt, + februárra ígérték a fúvókát, ha megrendelem még január közepe előtt.
Hát sok motoron megfizettem a mai "tudásomért" a tanulópénzt.
Háttal nem kezdünk mondatot de ez van
Szerintem a fojtott motorban máshogy oldják meg a fojtást,eleve nem vehetik el az üzemanyagot egy bejáratós mocitól,gondolom annyira azért nem hülyék,szerintem nem a főfuvival,de nem tudom,az biztos hogy a 76-78 jó lesz bele,kíváncsi vagyok az eredményre.
Legalább Te meg tudod csinálni!
Köszi szépen! Kisebbet nem merek bele tenni, a nagyobbal meg sok változás nem hiszem, hogy lesz. + a 72-es gyári főfúvóka a fojtott motorhoz készült gondolom 50 km/h-hoz.
Ahogy mondod,ha sok a benya az megfogja a mocit,ma ezt megtapasztaltam,nyílván levegővel utána tudnék állítani,de attól nem fogyasztana kevesebbet,így nem is fogom lemérni a fogyasztást,amint lesz alkalmam szétkapom hogy mi a hiba
igen,szerintem jó lesz a 78-as is,ha mégsem akkor beleteszed a 76-osat,szerintem jó kombó.
Kérdés, hogy ez minden esetben így van-e? Az biztos, ha jobb a keverési arány akkor több erő is van a motorban. Gondolom.
Nem akarok 2-3 literes fogyasztást egy karburátoros motoron, csak szeretném ha nem enné le a hajamat. Első körben ha beletennénk 78-as főfúvókát, az is javítana a fogyasztáson és talán a dugó sem ragad meg!?
Amit ma tapasztaltam a végsebességed nőni fog,persze minden motor más.
Az Italmondo-nál van Polini fúvóka 1180 Ft/db! Még se 6000!
Csak 2-es lépcsőben lehet rendelni, 72,74,76 stb...
Lehet meglépem a 76-78 kombinációt, akkor már csak lemegy a fogyasztás is és talán a végsebesség se csökken le.
75-ös is nagyobb mint a gyári,szerintem az optimális lehet bele.
én 72,75-ben gondolkodnék,de még a 80-as is jobb mint a 85-ös,persze ha egy kicsivel több benyát kap mint a gyári érték az nem probléma,a döntés a tied
Csináltam már régebben olyat hogy a menet nem egyezett a fúvókán,a menetvágó megoldotta,persze ETZ volt az alany,de bevált.
Az biztos! Kemény mint a bakaszar!
Van egy másik cég, ott 900 Ft egy fúvóka de csak februárra jönne meg.
Lehet, hogy rendelek tőlük 2 db-ot, más méretben, azt írták a méret tuti csak a belső átmérőt adjam meg. Ki kellene találnom, hogy milyen méretű legyen. Nekem már az is jó lenne ha kevesebbet enne.
76-78-asban gondolkodom.