A tied az elmondottak alapján jól szuperál,a fúvóka túl nagy,ha nem is gyárit de egy 75-öset beledobhatnál,már azzal is kevesebbet fogyasztana,és a mai tapasztalatom alapján jobban is menne,gyertyaképem így is jó,érdekes dolgok ezek
Együtt érzek veled, hogy ilyen hideg időben is motorozol!
Én csak 15 percig mentem a héten egyszer ködös időben szerelőhöz, de a kezem, fejem majd lefagyott. Plexire, szemüvegre ráfagyott a köd!
Az egyik cégtől jött ajánlat gyári főfúvókára, méretet nem tudnak csak cikkszámot és 6000 Ft!
Megcáfolom a manuális szívatóról alkotott képem,most jöttem haza,nem ment vissza teljesen a szívató a fagy miatt,vagy megsérült a zárógumi,ugye az alapjárat megszűnt és 75 a végsebesség óra szerint,tehát valós 70!,a gyertya az így is őzbarna,direkt megnéztem!
Ugyan ez lenne a helyzet ha nagyobb főfúvókát tennék bele és normálisan működne a szívatóm,biztos vagyok benne ezek után hogy a te motorod sokat kap a főfuvi miatt,ez ma bebizonyosodott,nem hörög,ráadásul pörög rendessen,jól is húz,de így nagy rakás szar az egész,ha nem értenék hozzá és mindig így ment volna mint ma azt hinném hogy ez teljesen normális,de nem az!
Ezt látatlanban elég nehéz lesz megmondani, úgy, hogy tulképp a'sse tudjuk, mi baja lehet a robogódnak. Ha egyáltalán van baja. Végig kell próbálgatni, és gyertyakép, menettulajdonságok alapján lehet megmondani, hogy EZ a frankó.
Mint írtam, a túlzottan kis, és a túlzottan nagy fúvóka is ront a teljesítményen. Csak egy ideális karbi beállítás van. Mintahogy a varióhajtást is csak egyféleképpen lehet belőni hogy optimális legyen.
Ilyen időben ha 1-2 percig jár magas fordulaton a motor (az ótómata szivattyú teszi a dógát), normálisnak tekinthető, vagy hamarabb vissza kellene állnia a ~1500-as fordulatra?
Ha ez így működik, akkor valószínűleg jó a szívató, de azt így nem tudhatod hogy teljesen elzár-e. Meleg motornál egy a lyukba jól passzoló csővel bele kell fújni a szívató csatornába. Ha át bírsz rajta fújni, akkor nem zár jól.
Ez hidegben nem hiba. Az automata szívató 2-3 perc alatt elzár, de ekkor a blokk még jéghideg, kéne neki a plussz üzemanyag. Ezt nem kapja meg, ezért torpan/fullad. Az automata szívató nem veszi figyelembe a blokk hőmérsékletét. Nem akarták túlbonyolítani.
Akkor elkél a meleg ruha, kesztyű, stb...
Ízületeknek nem tesz jót.
Én csak 15 percig mentem a héten egyszer ködös időben szerelőhöz, de a kezem, fejem majd lefagyott. Plexire, szemüvegre ráfagyott a köd!
Az egyik cégtől jött ajánlat gyári főfúvókára, méretet nem tudnak csak cikkszámot és 6000 Ft!
Ugyan ez lenne a helyzet ha nagyobb főfúvókát tennék bele és normálisan működne a szívatóm,biztos vagyok benne ezek után hogy a te motorod sokat kap a főfuvi miatt,ez ma bebizonyosodott,nem hörög,ráadásul pörög rendessen,jól is húz,de így nagy rakás szar az egész,ha nem értenék hozzá és mindig így ment volna mint ma azt hinném hogy ez teljesen normális,de nem az!
A szivatót tudom, hogy melyik!