Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Beöltözök rendesen,kemény a Magyar robogós
Nekem csak 16 km lenne naponta, de az meg a duplája kb.
Akkor elkél a meleg ruha, kesztyű, stb...
Ízületeknek nem tesz jót.
A tied az elmondottak alapján jól szuperál,a fúvóka túl nagy,ha nem is gyárit de egy 75-öset beledobhatnál,már azzal is kevesebbet fogyasztana,és a mai tapasztalatom alapján jobban is menne,gyertyaképem így is jó,érdekes dolgok ezek
Pláne! De ha ennyit szánnék rá tuti, hogy 17-es vagy 17.5-ös karbit vennék!
Kénytelen vagyok,napi 30 km ,a munkaadóm nem fizeti a buszt,így inkább fagyoskodok
6000 Ft ot tuti nem adnék érte,nevetséges az összeg
Még hozzádobsz annyit, és kb. egy új karbit kapsz.
Na ez az. Ha jól működik!
Együtt érzek veled, hogy ilyen hideg időben is motorozol!
Én csak 15 percig mentem a héten egyszer ködös időben szerelőhöz, de a kezem, fejem majd lefagyott. Plexire, szemüvegre ráfagyott a köd!
Az egyik cégtől jött ajánlat gyári főfúvókára, méretet nem tudnak csak cikkszámot és 6000 Ft!
GPS szerint max. 70 legtöbbször 68 utazó.
Nem fityeg,amúgy nekem is jobban bejött az automata,ha jól működik akkor jobb mint a manuális.
Megcáfolom a manuális szívatóról alkotott képem,most jöttem haza,nem ment vissza teljesen a szívató a fagy miatt,vagy megsérült a zárógumi,ugye az alapjárat megszűnt és 75 a végsebesség óra szerint,tehát valós 70!,a gyertya az így is őzbarna,direkt megnéztem!
Ugyan ez lenne a helyzet ha nagyobb főfúvókát tennék bele és normálisan működne a szívatóm,biztos vagyok benne ezek után hogy a te motorod sokat kap a főfuvi miatt,ez ma bebizonyosodott,nem hörög,ráadásul pörög rendessen,jól is húz,de így nagy rakás szar az egész,ha nem értenék hozzá és mindig így ment volna mint ma azt hinném hogy ez teljesen normális,de nem az!
A 70 az a saját órája,vagy gps szerint annyi?
Lehet, hogy nincs baja, ha csak az nem, hogy sokat fogyaszt és 70-nél jobban nem megy!
Ezt látatlanban elég nehéz lesz megmondani, úgy, hogy tulképp a'sse tudjuk, mi baja lehet a robogódnak. Ha egyáltalán van baja. Végig kell próbálgatni, és gyertyakép, menettulajdonságok alapján lehet megmondani, hogy EZ a frankó.
Szerinted melyik főfúvóka lenne az igazi a 72 és a 85 között, hogy ne ragadjon meg és rosszabb ne legyen a végsebesség?
A problémám ott kezdődik, hogy azt se tudom melyik lukba kell fújni!
A szivatót tudom, hogy melyik!
Sokkal kényelmesebb az "ótomata" szivató, nem kell vacakolni vele, viszont a kézi az tuti, hogy megbízhatóbb.
Az hibátlan.
Mint írtam, a túlzottan kis, és a túlzottan nagy fúvóka is ront a teljesítményen. Csak egy ideális karbi beállítás van. Mintahogy a varióhajtást is csak egyféleképpen lehet belőni hogy optimális legyen.
Sosem cserélném le az automata szívatómat. A kényelem ugyebár. Meg persze nekem ne fityegjen ott egy kar a kormányon.
Ilyen időben ha 1-2 percig jár magas fordulaton a motor (az ótómata szivattyú teszi a dógát), normálisnak tekinthető, vagy hamarabb vissza kellene állnia a ~1500-as fordulatra?
Ha ez így működik, akkor valószínűleg jó a szívató, de azt így nem tudhatod hogy teljesen elzár-e. Meleg motornál egy a lyukba jól passzoló csővel bele kell fújni a szívató csatornába. Ha át bírsz rajta fújni, akkor nem zár jól.
Ez hidegben nem hiba. Az automata szívató 2-3 perc alatt elzár, de ekkor a blokk még jéghideg, kéne neki a plussz üzemanyag. Ezt nem kapja meg, ezért torpan/fullad. Az automata szívató nem veszi figyelembe a blokk hőmérsékletét. Nem akarták túlbonyolítani.
Na ez már extrém eset. Azaz inkább az idióta tulaj esete...