Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó, végülis igaz, de erről már annó volt szó. Lehet másféle tűszelepet is használni, de ez nem mezei júzernek való. Alapból ugye ha hiba van egy Aprilia robogónál, nem rögtön a benzinszintre gondol az ember.
Hát nem egyszerű ez tény!
Piciket kell rajra csavarni,na meg figyelni hogy ne túl sokat járjon alapjáraton,mert megszívja magát,és ugye ha megvan szívatva akkor eleve kijjebb tekeri az ember a csavart mint kellene,egy két gázadásra jól reagál a többire már fulladni fog....,tehát a gázkarral is játszani kell mert az ember rosszul állítja be ugye ha meg van szívatva STB,nem olyan egyszerű az
A múltkor egyszer állítottam a levegő csavaron, mehettem beállíttatni szerelővel! Bármerre tekergettem csak rosszabb lett!
Inkább nem nyúlok hozzá egyenlőre, megpróbálok tavaszra újítani egy könnyebb kontrasztrugót.
Nem! a fogyasztás a fúvóka miatt van,és valamennyire a váltó is közre játszik,nem optimális fordulaton vált,pörgetni kell hogy menjen,STB,akárki akármit mondd rakd vissza a gyári fúvókát,a tűt vissza oda ahol volt,a levegő csavaron vissza,STB,egyébként a levegőt úgy kell beállítani hogy pörgős stabil alapjárat legyen,ha az nem jól van beállítva cseszheted,be indítod a mocit,bemelegíted,hagyod hogy visszamenjen alapjáratra,lassan elkezded befelé csavarni,lejjebb megy az alapjárat,(dúsabb keverék)ekkor elkezded lassan kifelé csavarni amíg a legjobban el nem kezd pörögni,ekkor már szegény a keverék,(valószínű gázadásra le is fulladna),ekkor jön az hogy lassan befelé kell csavarni amíg 2 üteműhöz képest stabil egyenletes(tehát a betekert és a kitekert állapot közé kell állítani),de mégis pörgős alapjárat nem lesz,ekkor optimális a benzin levegő keverék!
Főfúvóka cserére most nem volt idő sajna.
Lehet, hogy ezért nem megy jobban! Lassan már mindent kicseréltetek rajta és lehet, hogy a fogyasztás is ezért sok.
Ha pedig azt akarod hogy kevesebbet fogyasszon akkor tegyétek vissza a gyári főfúvókát,1 literrel kevesebbet fog zabálni,és nem lesz nagy teljesítménybeli eltérés,ez saját tapasztalat,nem robogóval hanem MZ,ETZ,Simson,Yamaha DT,STB.
kör sr.- ről van szó.
Helló.Fekvő mina blokkos sr-be bontott gyujtáskapcsolót keresek kulcsal.Évjárat függő?
A fekete az nem is biztos hogy gyári ahogy most így olvasgatok,a fekete az kifejezetten erős,tuningolthoz javasolják,malossi variohoz STB,csoda e hogy nem megy többet 70-nél?
Össze fog az jönni,ami a rúgót illeti,biztosra kell menni,mindenképpen a mostaninál gyengébb kell bele,a szerelőnek tudnia kell hogy a tiedben lévőnél melyik egy fokozattal gyengébb,ha túl gyengét raktok bele akkor sokkal hamarabb fog felváltani a váltó,és csúszhat az ékszíj is.
Köszönöm szépen! Megérdeklődöm még egy szerelőtől, hogy Ő mit mond. Én még ennyit se értek hozzá.
Előbb utóbb csak össze áll már, a kipufogót levettem és most van "belezés" + belső takarítás alatt.
Én a fehéret javaslom,de majd a többiek megmondják,de én fehéret tennék bele.
A görgőket én is benne hagynám, mivel Stage6 minőségi lett most bele rakva. A kontraszt rugót jó lenne tudni, hogy pontosan melyiket mert nem szeretnék kísérletezni, így is elég sokba van a szerelés.
Nem lehet tudni zár e vagy nem,ezért is bízik mindenki a manuálisban,az enyém is jobban pörög ha rajta van a szívató,szerintem a tieddel sincs baj,csak jobb a manuális.
Nem tudom,én úgy tudom hogy az automatát manuálisra érdemes lecserélni mert nem tudni hogy rendesen működik e,ami pedig a rúgót illeti ha gyári akkor az erőssége a piros malossi rúgóval egyezik meg,itt olvastam a fórumon,de ez annyit jelent hogy túlságosan erős,tehát gyengébb kontrasztra van szükséged,mert azt is leírták már itt hogy a gyári az nem az igazi...,bennehagynám azokat a görgőket amik most vannak benne és kicserélném a kontrasztrúgót gyengébbre,a többiek vagy megerősítenek vagy megcáfolnak ebben.
Hideg indításnál kb. 10-20 másodpercig felpörög, utána vissza áll alapjáratra. Ha így reagál akkor a szivató elzár nem? Vagy szopat és nem teljesen zár?
Valaki javasolta a piros Malossi-t, de az meg 30%-al erősebb a gyárinál vagy pont ugyan olyan. Már nem emlékszem.
És azt hogyan, miképp lehet megnézni?
Ha már szóba jött azt is meg kellene vizsgálni hogy jól működik e,mert ha a szívatód nem zár teljesen,vagy épp sokkal melegebb motornál zár mint kellene akkor amiatt tutira leeszi a hajad.
Akkor is normális az hogy hidegen picit dadog,a malagutim rendesen fulladozott télen amikor elindultam vele,az is morini blokkos volt,mégis vitte a 85-öt,télen sokáig kellett melegíteni.
Fekete kontrasztrúgó azaz gyári,emlékezetem szerint a tied nem szereti a gyári kontrasztrúgót,azaz a morini blokk nem szereti,itt van olyan aki meg tudja neked mondani hogy milyet tegyél bele,de ezek szerint az lesz a baj,ezért nem megy rendesen.
Az enyém automata szivatós.
Hát az enyém ha beindítom és visszatolom a szívatót egyből leáll,szerintem 2 üteműnél az a normális ha hidegen szívató nélkül fulladozik,a fekete rúgó nem tudom milyen erősségű.