Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem igazán merek hozzá nyúlni, de úgy emlékszem fekete rugó van benne.
A kuplungrugókat se néztük még meg. Bármi lehet.
Ha ezekben a hidegekben kicsit tovább kell járatni, elvileg akkor nem kap annyi benzint? Elindultam vele 1-2 perc pöfögés után és az utca végén még megtorpant amikor húztam neki. Pedig csak a súbertű lett 1-el lejjebb téve.
Vegyél bele egy úszót...nem tudom minek barmolnak bele azok akik nem is tudják mi a frászt csinálnak
Igen ennek fix az úszója.A volt tulaj nagy eszével kifúrta és benzint töltött bele hogy nehezebb legyen! Folyt is belőle a benzin akkor a túlfolyón!
Vegyük azt hogy már majdnem folyik a túlfolyón,de még nem,akkor kaphat többet a moci,Téli indításnál autómata szívatósnál ezért javasolják hogy indítás előtt dőlcsük meg a mocit,mert akkor dúsabb keverékkel fog indulni mivel az úszóházban több lesz a benya,nem kötekedni akarok de ez így van,alacsony benzinszint szegényebb keverék,magas benzinszint dúsabb keverék,akinek pedig írtam még nagyobb fúvókát is tett bele...
Halkan jegyzem meg,hogy a dell phbn(phvb) karbomon is lehet benzinszintet állítani.A tűszelep ülékét lehet óvatosan odébb préselni.Az más kérdés,hogy dellortokon nincs rá szükség,viszont utánzatokon(motoforce phbn 17,5)gyakran elkerülhetetlen.
Magglasabb úszószint miatt nem kap többet a moci,hacsak nem olyan extrém magas az úszószint,hogy befolyik a benya a forgattyúsházba.
Ez totál így van,a gyárilag beállított benzinszintet,vagy azt a másik fülecskét hülyeség babrászolni mert az egészből csak egy nagy rakás szar lesz...
SR karbit még nem szedtem szét. Libertyt szereltünk már, annak fém nyelve volt, ezért gondoltam, hátha hasonló. Még tanuló vagyok.
Ha ezt a fület elhajlítod, akkor az egész karbi el van baszva. A gyári beállítás minden esetben jó, kivéve pár extrém esetet. Pl ha túlzottan megdöntöd a karbit, de ez ugye csak egyedi építésű masináknál lehet igaz, vagy ha teljesen más karbit raksz fel mint kéne. De ez gondolom itt nem áll fent.
Amit előbb belinkeltem azon igen,viszont ahogy Kinter írta az SR-ben ez a Típus kéne hogy legyen:
http://www.egumotors.hu/4379-p...
ezen pedig nem lehet állítíni.
a benzinszintről még annyit jegyeznék meg hogy ha elfogy az úszóházból menet közmen a benzin akkor nem feltétlenül a szintet kell babrálni,hanem azt a másik fülecskét picit hátrébb kell hajlítani hogy a benzin hamarabb után tudjon fojni,ugyanis a másik fülecskével lehet állítani azt hogy hirtelen mennyi benzin tud átfolyni,remélem nagyjából ez érthető,ha viszont túl sokat állítúnk azon a kis fülecskén akkor a moci hepe hupás úton túlfolyhat STB,nem annyira egyszerű dolgok ezek,érteni kell hozzá utána szabad csak ezeket babrálni.
Ez Keeway nem Aprilia.
És ha ezt a fület meghajlítjuk, nem változik a benzinszint?
én nem tudom,mert az enyémnek is műanyag,lehet hogy nem mindegyikben az?mert ő azt írta hogy elálította,már nekem is magas...
Már csak az a kérdés, hogy milyen motor benzinszintjéről beszéltek. Merthogy az Aprilia SR50-nek műanyag úszója van, azon hogy nem állítasz benzinszintet az biztos. Persze a hőlégfúvó bármit megold, de akkorsem értem. Biztosan én vagyok már öreg és fáradt.
Én is most töltöttem föl,így már nem fagy el a cucc,mondjuk reggelente befagy a szívató,felakad a gáz,ebből majdnem volt is egy gyönyörű esésem fagyos úton,mert hátsó fékre nem reagált,szarul állítottam be mert minek is a hátsó ,így maradt az első jeges úton,frankó érzés volt,- fokba simán leizzadtam
Igen,ha magas a szint akkor többet kap a motor,valószínű nem nagyobb fúvóka kellett volna bele hanem a benzinszintet kellett volna csak magasabbra állítani,tedd vissza a kisebb fúvókát,ha szerencséd van akkor ezzel a magasabb benzinszinttel jó lesz!
Ezért jó az én porlasztóm,abba műanyag az úszó gyárilag fix a benzinszint azt jónapot!
Gondolkodtam a dolgokon,szerintem a nehezebb görgőkkel rosszabbul kellene gyorsulnia,hacsak hárul nem valami nagyon erős rúgó van,ha a logikám nem csal megnézhetnéd a színét,mert abból lehet tudni hogy mennyire erős.
Szóval ha magas a benzinszintem az úszóházban több benzint kap a motor,mindegy mekkora a főfúvóka?
Mert eddig ugye húztam neki és lefulladt mert elfogyott az üzemanyag 76os fúvókával most meg 80as van benne.Kicsit magasabbra állítottam az úszószíntett és rendesen hallom a hangján hogy sokat kap és fűstől mint az állat,nem is megy úgy mert nem tud felpörögni rendesen.
Thx!
Fülre eddig mindig sikerült jól beállítanom,kopp kopp
Pont úgy kell ahogy leírtad,de nem kell melegre járatni,ezért van a termoszon a kis luk,illetve ezért is.
Érdekesen reagál a motorod a dolgokra
igen,van amikor kevés,van amikor magas és attól nem folyik túl,és van amikor pont jó,ha magas a benzinszint több benyát kap a moci,azért írtam mert kisebb főfuvival ugye elfogyott a porlasztódból a benzin,logikus hogy nagyobbal még hamarabb elfogyna,hacsak a benzinszintet nem állították magasabbra.
Ki lett cserélve a görgőkészlet 7.75 grammosra! Hát a végsebesség nem igen változott, 1-2 km/h-t csökkent talán, viszont jobban gyorsul. A főfúvókát nem bántottuk egyenlőre majd ha jobb idő lesz.
Kipufogót viszem katalizátort kiszedetni. Kíváncsi vagyok, hogy abba vajon mi van!?
A benzin szintnek mi köze hozzá?Ott elvileg 3 pont van nem 1 amikor kevés és elfogy húzás közben 2 a jó 3 amikor már kifolyik a túlfolyón.Ezen belül még van más is?