Ha most lett esetleg fúrva a henger és új dugót is kapott, akkor nagyon nem erőltetném ezt a kisebb fúvókára cserélést. Az új dolgok összekopásáig kell neki a több üzemanyag és ezzel együtt a több olaj is, mert túl fog melegedni és tolhatod az egészet a szemétre. Persze ha használt a henger és a dugó, akkor más a helyzet, de ott is csak ésszel cserélgesd a fújókákat.
A végsebesség nem csak az üzemanyag ellátáson múlik. Ha sokat kap, akkorsem megy, és ha keveset kap, akkorsem. Van egy ideális keverékarány. Ezt kell megtalálni. Sokat segíthet egy üveggyertya, persze ez nincs minden háztartásban.
Mintha már írtam volna egyszer. Igen, megragadhat. Nem lehet összevissza cserélgetni. Ha a nagyobb fúvókával benzines/kormos a gyertya, akkor lehet kisebbre cserélni. Ha szépen őzbarnára ki van égve, akkor nem.
A menet jó mert kaptam egy anyát és azzal mentem a boltba. Meglátjuk. Nagyon köszönöm a sok segítséget! Gondolom a 8 grammos görgő már túl nehéz lenne?
Az 1.2 gramm igen sokat számít,nem tudom hogy a menet a fúvókán megegyezik e,illetve ha rövidebb vagy hosszabb a fúvóka az olyan mintha egy picit a benzinszint is állítva lenne,de szerintem az észrevehetetlen,úgyhogy ha a menet megegyezik akkor bele lehet tenni,de mielőtt bármit tennétek tegyél fel egy videót,na meg a szíj tuti nem megy ki teljesen,úgyhogy a görgőt valószínű gyárira kell cserélni.
ha a régi szíjjal jobban ment akkor tegyétek bele a 7.7 grammos görgőt,ami gyárilag bele való,mert tuti hogy terhelés alatt nem tudja összenyomni a kontrasztrúgót a vario könnyű görgőkkel!
Én nem ismerem azt a fajta porlasztót,de lehet hogy azt a benzinmennyiséget amit a 85-ös fúvóka átenged nem is tudja az a porlasztó tökéletesen porlasztani,de ha mégis tudja akkor is a 85-ös fúvóka kb 70-es hengerhez kellene,egyszerűen lehet hiába állítasz bármit azon a porlasztón,lehet ezzel a fúvókával egyszerűen nem tud teljesíteni a porlasztód,tegyetek bele gyári vagy legfeljebb ahogy írtad 75-ös fúvókát,hangoljátok be a porlasztót,szerintem ég és föld lesz,ennyi kísérletezgetés után szerintem ennyi bőven belefér.
Ez jó ötlet, köszi! Amint lesz időm teszek fel videót. A szíj, görgők nem egyszerre lettek cserélve! Lehet, hogy a kipufogó van lerakódva és az is okozhat ilyet? A régi szíjjal kicsit jobb volt a végsebesség, pedig az új is kifut végig.
Én drasztikusan a tűt a legszegényebbre állítottam,pörgősebb lett a moci,sőt jobban is húz,attól hogy egy motor nem kap sok benzint nem jelenti azt hogy rosszabbul fog menni,a lényeg hogy a levegő és benzin keveréke tökéletesen be legyen állítva,és persze azért mindkettőből az optimális mennyiséget kapja hogy tökéletes legyen az égés,a 85 ös fúvóka szerintem visszafogja a motorodat,nem tudnál feltenni egy videót hogy milyen az alapjárat,sztenderen hogy pörren,hogy reagál a gázadásra ,STB?szerintem akkor az itteniek lazán megtudnák mondani hogy egyáltalan van e valami baj.
A te mocidnál az is baj hogy egyszerre cseréltetek szíjat,görgőt,és állítottátok el a porlasztót,nem lehetsz biztos benne hogy most a tű elállítás miatt megy rosszabbul,egyszerre egyet kell megnézni és akkor kiderül mi okozza a turpisságot.
4 litert eszik úgy hogy annak kb a fele nyélgáz,a többi városi közlekedés,de az enyém minarelli blokkos,a benzinszint elállítást nem neked írtam,neked nem hiszem hogy az lenne a hiba,szerintem neked lehet segítene a picivel kisebb főfúvóka.
87 végsebesség az gyönyörű! Az enyém gps szerinti 70-nél jobban nem nagyon megy de étvágya az van sajna.
Benzinszintet hol állíthatták el? Az úszónál? A súbertű egyel lejebb lett téve, de picit észre vehető a változás, nem ugrik úgy.
Tudom, BAR-ban szokták megadni, ez egy speciális műszerrel lett nézve.
Benzinszintet hol állíthatták el? Az úszónál? A súbertű egyel lejebb lett téve, de picit észre vehető a változás, nem ugrik úgy.