Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Enyémbe minden gyári mégsem ragad meg,ha kevés benyát kap akkor fulladozni fog,STB,gyertyaképet kell nézni hogy ne legyen fehér,akkor nem lesz baj,nekem 4 liternél ebben az időben sem eszik többet,és 87 a végsebesség.
Ha jól van beállítva a porlasztó akkor nem.
96000 forintért tettem le tavaly az A korlátlan jogsit úgy,hogy nem vesztegettem meg senkit:) Nem hiszem,hogy olcsóbb lett.
Ha a 85-ös főfúvókát lecserélem 75-re, megragadhat a dugattyú?
A gyári főfúvóka méret 72-es. Ja és a mostani fogyasztás 5 liter körül van, kicsit sokallom. Keihin 12-es karbi van rajta.
76os főfúvóka volt a motoromba és elfogyott az üzemanyag amikor húztam neki most elméletileg 80 as van benne csak már meg sokat kap és lehet hallani a hangján hogy nagyon sok neki viszont most nem fogy ki.Olyan sok lenne ez a 4?78sal nézem meg szerintetek?
Az biztos! Egyenlőre gyűjtök rá.
Ráadásul a jogsit, csak 1x kell letenni. Ami pénz meg rámegy a motor tuningba kútba dobott pénz.
A "poén" az, hogy 190.000-ért vettem + amit ráköltöttem kb. 60.000 (új görgők, új szíj, új termosztát, új első gumi)
Ha az Aprilia Leókat nézzük, 150-esek kb. 200 E körül mennek. Szerintem bele lehet alkudni az átírást stb. Az SR-ed mondjuk elmegy 150 E-ért. A jogsi 70-80 E. Lehet, hogy rosszul számolok, de 150 E-ből már lehetne egy nagyobb motor és jogsi. Szerintetek?
Köszi szépen, nézegetem addig a nagyobb mocikat, vannak még csodák! Legtöbbször az olcsó a drága. Tapasztaltam.
Ha lenne 3-400 ezrem, akkor nem gondolkodnék, mennék jogsit letenni + nagyobb motort venni!
A környezetvédelemről inkább nem írnék. Addig amíg a buszok, kamionok, nagynyomású dieselek stb... okádják a kormot, füstöt, addig nem tud érdekelni. Az én szívó dieselemnek semmi füstje nincs!
Ha lesz pénzem lesz nagymotor!
Ki kellene számolni, hogy mennyi idő alatt térülne megy egy 150/250-es masina. A mostani 5 literes fogyasztást kb. elfelezheted, cserébe még menni is fog. Nemtom most mennyi egy A korl. jogsi mostanság. A kormány szélességét meg le lehet mérni vagy neten rákeresni, hogy beférjen a kapun.
A 150-es vagy 250-es Leó kifejezetten karcsú. Szerintem a kör SR-nek nagyobb a segge. Ezért vettem én is Leó-t. A munkahelyen a lépcsőházban tárolom. Szűk az ajtó, de lazán beférek.
Sok pénz belemegy, eredménye 0. Hacsak nem költesz rá olyan 3-400 ezret. De akkorsem lesz tartós. Ennyiből kijön a korlátlan A jogsi+a motor is. De Te tudod.
Természetesen működik, ha találsz kipufogó visszavezető csövet azon a masinán. De azt ne felejtsd el, hogy nem véletlenül van ott az a cső az autókon. Környezetvédelem. Vagy ez csak nekem fontos? Egyébként ha nem akarod hogy elkokszosodjanak a dolgok, akkor néha tankolj negyed tank etanolt (de ne télen!). Kipucol mindent. Próbáltam.
Az tényleg nagyon jó! Már annyira nem érdekel a fogyasztás, ha menni megy ahhoz "kaja" kell!
Ha nincs katalizátor az kb. mennyit dob a végsebességen?
A legjobb. Nekem a 150-es Leó mostanság ~3.5 körül fogyaszt. A vége pedig 105-108 km/h.
Jogos, és az lenne az ésszerű. Viszont a nagyobb motor azért sem jó mert nem férek be vele az ajtón. Kint nem lehet hagyni, a sok kis köcsög szétszedné, lefocizná, stb... + a rómaiak is "tennének rá" 1-2 dolgot. Ahol tárolom oda nem megy senki, zárható helység szerencsére.
Zárójeles megjegyzés: amennyit elversz kísérletezgetésre (aminek ráadásul elég kétes az eredménye), ha félreteszed, kijönne belőle egy nagyobb motor és jogsi is. Ez csak egyéni meglátás, lehet érte utálni.
Eleinte én is a kimosós, öblögetős módszeren gondolkodtam de aztán elvetettem. A kiégetés helyett inkább a katalizátort dobatom ki belőle + ha már úgy is "nyitva" pucolják ki a kormot is belőle!
150 ccm-es majd akkor lesz, ha lesz rá pénzem + a jogsira is.
Addig kísérletezgetünk!
Nem egy ismerősömnek a szívó diesel autójában ki lett iktatva a kipufogógáz visszavezető cső! Nincs henger kokszolás, lerakódás, ellustulás! Szerintem ez itt is működik, ha az autóknál bevált.
Gondolj bele.....

A hőlégfúvó általában 400 C....
A leömlőket 6-700 C-s sprayvel fújuk.....vagyis ha 600 C a gáz, akkor az is kiégetné..... (nyél gázon se lesz sokkal több, hiszen 1L víz is 100 fokon forr, meg 200000L víz is.... hülye példával)


Én általában olyanokat olvastam, hogy disznópörzsölő.....
Vagy Rezsóra felrak és felízzít (ami szerintem kizárt, hiszen túl nagy a felület - így a hő eloszlik.)

Én oldószerrel pucolom.....
Átmosatom....majd ledugózom és hagyom ázni.
Utána ismét átmosatom.....
Adok neki gőzmosást (180fokon) így az oldószer HUSSSSS:-))) hiszen ekkora hőfokon elpárolog fél perc alatt
Utána meg 8 baros légfúvatás.....

Egy hátránya van:-))
Olyan szinten kipucolja, hogy ahol gyenge már az anyag, ott ki is lyukad a nagy nyomásra:-))) Ezért voltam 4 hete kipuffogósnál:-)))
Helló 250 4T 2,6L/100Km 123Km/h végre.

Ez szerintem jó megoldás!
Nem?