Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy 125-ös négy üteműrőr el szokták hinni hogy 50 köbcentis,mondjuk szerintem jobb az SR,de volt Malagutim,Yamahám is,mindegyikkel elégedett voltam,de az SR viszi a pálmát pedig óckodtam tőle.
Én már égettem ki azzal régebben simsonét,szerintem ki lehet,amúgy van egy olyan elméletem hogy nem tud kimenni a variátor szíjad teljesen terhelés alatt,meg kéne próbálnotok hátra gyengébb kontrasztrúgót tenni!Vagy előre picivel nehezebb görgőket,ha most mondjuk túl jól gyorsul,a gyorsulásból picit veszítenél de végre többet menne,én minden esetre a rúgóval próbálkoznék.
Elektromos hőlégfújóval ki lehet égetni a kipufogót?
Most nincs pénzem új kipufogóra.
Ahogy a dolgok állnak már mindegy a fogyasztás. Ha így is úgy is fogyaszt 5 litert 100-on, legalább menjen valós 75-80-at!
A nagyobb motor necces mert nincs jogsim csak 50-esre + ha munkába megyek a nagyobb motor nem biztos, hogy befér az ajtón. Kint nem merem hagyni, valaki "rátesz" valamit!
A borító dekni a portól véd, dekoráció, illetve ami a legfontosabb, biztonsági okai vannak.
Pormentes úton, a kockázatot vállalva (nadrágot bekapja, szíj-szakadás, stb.), szerintem egy próbaútra működik a dolog.
Jobban menne, de ehhez a karbit is hozza szokas hangolni. Nyitott(abb) kipuff--nagyobb fofuvi--gyorsabb--nagyobb fogyasztas.

Ha kevesnek erzed az SR-t, szerintem egy nagyobb motor lenne a jo megoldas.
Vajon egy LeoVince TT kipufogóval jobb lenne a végsebessége egy olyan Morini blokkos SR 50-nek ami jelenleg 70-et megy?
Igazán nincs mit! Örülök ha tudtam segíteni!
Köszi a tanácsot,szét fogok nézni.
Ja, szépen zümmögnek ezek a kis gyöszök. :) Vigyorgok is minden leszálláskor. Üzemszerűen már csak tavasszal fogom munkára.
Kérdezd meg Baján a Bolvári Motor céget! Rengeteg bontott alkatrészük van SR-hez is! Én már vettem tőlük bontott eredeti Aprilia hátsó sárvédő toldatot 1500-ért, + komplett index búrákat 2800-ért.
Köszi! Majd tavasszal megnézem, most hideg van a szereléshez!
Az enyém úgy néz ki mint egy bontószökevény,szar az összes idom legalábbis van ami törött az idomok pandoiddal vannak egymáshoz fogatva stb,szerencsére csak külsőleg barmolták össze mert azért vételnél megnéztem vannak e a blokkon szerelési nyomok STB,na meg abból indultam ki hogy gyári kipufogó van rajta jók a fékek,STB,szóval műszakilag szerencsére korrekt,nem csörög nem kopog,mondjuk a külcsinre a gatyámat is rákölthetem,nem tudom honnan lehetne beszerezni az összes gyári elemet,marhára elvannak cseszerintve ,mondjuk simán arra vettem hogy melóba járjak vele,de amikor ráültem rádöbbentem hogy ezzel még motorozni is élmény,érdemes vele foglalkozni
3-4 csavarral fogasd fel, nem kell az összes.
Borító dekni nélkül lehet vele menni, vagy azt mindig vissza kell rakni?
Nem tudom, hogy merre, a szabályozó alátét vagy mi az lett feljebb téve, ezáltal a tű lejjebb megy. Gondolom.
Nagyon remélem, hogy jó lesz, már a második szerelővel nézetem át!
Fékpadnak is jó lesz az.
Mind jó és szép,egy valamibe tudnék belekötni az hogy sztenderen kimegy a szíj teljesen az kevés,menet közben kell megnézni terhelés közben hogy amikor eléri a végsebességet vajon ki megy e a szíj,ehhez kell a filces megoldás,vagy terhelőpadon megnézni vagy mi a szöszön
Valaki keresett még a jómúltkor tükröt.Megtaláltam!
Akkor az nálam felfelé:)
Jól be kell hangolni a karbit,jó lesz az.
A tű helyzete fentről a második vonalba lett téve, előtte a harmadikban volt. Gondolom az alátét vagy mi a neve nem tudom.
Nekem %-ban mondták a kompressziót, megkérdezem, hogy mennyi BAR pontosan.
Ha lejjebb teszed, akkor még többet fog kapni....hiszen a tűt jobban megemeli. Vagy Én tudom rosszul?

Ha már teljesen lent van akkor szoktam nagyobb fúvókát mondani....és akkor lehet fentről megint kezdeni.