Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért gondoltam a 8-as görgőkre, mivel a 0.5 grammal könnyebbre is reagált és nem lett jobb. Viszont ha a 8.5-öst rakom bele, az meg lehet, hogy sok lesz?!
Próbáld 8.5-össel,akkor biztosan fogod tudni hogy jobb vagy rosszabb lett e,itt a hozzáértők már mondták hogy fentről kell indulni !
De az előgyújtást sem árt majd megnézetni,bár ha jól húz akkor nagy baj azzal nem lehet,de a fogyasztást az is nagymértékben befolyásolja !
próbáld meg 8-as görgőkkel,veszíteni nem fogsz semmit.
Szerintem a gyújtást nem nézte. Ha mást nem tavasszal elviszem egy 3-ik szervizbe. Lassan kezd a hócipőm tele lenni vele, de még nem adom fel.
A kontraszt rugót egyenlőre nem piszkálom, inkább a görgőket cseréltetném ki. A 8 grammos mehet? Elvileg ha a 7es nem jó, 8asnál nehezebb görgőt nem kéne? A gyári 7.7-es a fojtatlan motornál, amúgy 6.2 az eredeti gyári görgő súly.
Lefordítva összsúlyban: Most 45, a gyári 46,2, a 42 kevés, kérdés, hogy a 48-ra mit reagál?
gondolom a szerelő megnézte hogy van e előgyújtás,nagyon sokat számít az is.
Igen,de a kontrasztrúgóval is lehet szórakázni,lehet abból kellene gyengébb,de előbb a görgőt próbáljátok meg.
A mostani is hozzá értő állítólag. Annyit mondott, ha tuning variátort tennénk bele, jobban menne.
Megcsinálnám én ha nem félnék hogy elrontom.
Hát ez az, a fogyasztással van bajom nekem is. A könnyebb görgő nem jó, már próbáltam. A nehezebb még vissza van. Ha most 7.5 van akkor a 8 grammost kellene kipróbálni?
Mondjuk az is lehet hogy a szíj ki megy teljesen de túl hamar és nem tud alattad kipörögni,ez esetben könnyebb görgők kellenek,látni kéne azt a motort egy hozzáértőnek.
Én is most okosítom magam add el és vegyél minarelli vagy Piaggó blokkosat,idióta aki kitalálta a morínit,mondjuk nekem a crosserben soha semmi bajom nem volt vele,télen nyáron pöccre indult,egyszer volt annyi hogy víz került a porlasztóba de lusta voltam szétszedni,pár km-en keresztül fulladozott de kidolgozta és ennyi,lehet nekem szerencsém van motorok terén,így utólag örülök hogy a lepukkant külcsine ellenére megvettem,de így is költeni kell rá,szerencsére szerelőre nincs szükség,na meg nem is hagynám hogy hozzányúljanak,de ha nem értenék hozzá akkor kénytelen lennék.
Szerintem a hátsó szíjtárcsára gondolt.
Azzal nem vitatkozom hogy ennyit tud,a valós 70 még rendben is lenne,de az 5 literes fogyasztás az nem,gondolom a szerelő az előgyújtást is megnézte,biztos vagyok abban hogy a szíj nem megy ki teljesen amikor le van terhelve,próbáljátok meg nehezebb görgőkkel,ha azokkal rosszabb akkor könnyebbekkel,ha sehogy sem jó akkor gyengébb kontrasztrúgóval,azt is mondanám hogy lehet rövid a szíj,de sztenderen kimegy teljesen tehát az kilőve,Gyújtás,porlasztó,variátor,ezeknél kell a hibákat keresni,vagy add el és vegyél egy minarelli blokkosat,mert ez sem megoldás hogy a gatyeszt is szerelőre költöd és semmi javulás.
Állítólag a Morini blokkos a leggyengébb konstrukció a Minarelli, Piaggio blokkhoz képest. Lehet, hogy túl nehéz vagyok neki.
Az enyémen hátul dobfék van, elöl van tárcsafék. Kipufogót is kérdeztem a szerelőtől, azt mondta nincs eltömődve. Azt tudom, ha most sem lesz jobb a fogyasztás megy vissza a régi szíj + a súbertű is.
Nem tudom, hogy mit kellene kicserélni, ez már nekem is magas.
Szerelő azt mondta, ez ennyit tud.
Most olvasgatok,a Malaguti Crosser moríni blokkos,sokáig olyan robogóm volt keveset fogysztott 85-öt ment,érdekes dolgok vannak.
Értem,csak az a gyanús hogy a régi szíjjal jobban megy,sokat zabál,keveset megy,nem értem......magas ez már nekem.
A 70 az még oké,na de akkor legalább megállítaná 4 liter,mert valamiért valami,engem is zavarna ha az enyém 5 felett enne,pedig az enyém viszi a valós 80-at,az ő mocija pedig sokkal modernebb,az Olaszokat sem értem,mert a jó bevált minarellit minek cserélték le?
Az ő gépe morini blokkos,hátul 130mm-es tárcsával.A gyengébb(gyárija=piros malossi)kontrasztot nem igazán szereti.Szerintem ott a kipuff lesz a bűnös.
hátra egy fokozattal gyengébb rúgót,vagy előre nehezebb görgőt,logika ezt diktálja,nézd meg milyen színű hátul a rúgó,és tegyetek bele gyengébbet,mondjuk pont a variátor az amihez hülye vagyok,de biztosra veszem hogy ha teljesen kimenne a szíjad akkor nem 70 lenne a vége,ha 70-nél nagyon pörög akkor nyílván hogy könnyűek a görgők,vagy erős hátul a kontraszt,ahogy írod régi szíjal jobban megy,ebből tutira a többiek is arra fognak következtetni hogy erős a kontrasztrúgód,mivel a régi szíj kopottabb annak nem kell annyira összenyomnia a rúgót mint az újnak.
Ha 4.5-öt enne azt nem sokallanám, na de 5 és az felett!? Még akkor is ha 115 kiló vagyok.
Én is nagyon szeretem, úgy tapasztaltam, hogy elég megbízható. Több mint 1000 km-t mentem vele amióta meg van és hibátlanul teszi a dolgát! (kop-kop-kop) A régi Babettáró, Simson robogóról ezt nem lehet elmondani.
Végre el hozhattam a motort a szerelőtől. Ugyan úgy megy mint előtte, ill. kicsit gyengébben, de 1 fokozattal lejebb lett téve a súbertű.
+ a régi szíjjal mint ha jobban ment volna. Érdekes.
Mekkora görgőket tegyek bele? Most 7.5-ös garnitúra van. Milyen kontrasztrugót?
Lemértem a fogyasztást,120 Km 4.5L ebben a hidegben,bár szerintem a hideg nem befolyásolja mert nem automata szívatós,szerintem egy SR-nek ez kb reális fogyasztás.