A szerelő állítólag nagyon jó csak végre már csinálná!
A főprofilja a nagy motorok, ez ugyan az csak kicsiben.
Szerintem is nagy a 85-ös, pláne a fogyasztás!
Ha jó szerelőhöz vitted akkor megtudja állapítani mit barmoltak el,de a 85-ös fúvóka az több mint 10 százalékkal nagyobb mint a gyári,fölöslegesen nagy.
Meg lesz mérve a kompresszió is, remélem az jó. Indul 1-2 rúgásra és az önindítóval is szépen indul, szinte azonnal beröffen. Ha már ment pár percig, az önindítót is elég egy pillanatra nyomni és megy.
Meglátjuk, hogy mit lehet kihozni belőle. Ezért is gondoltam a gyári főfuvit bele. Csak hát nem látunk bele, hogy mit tákolt az előző gazdája.
Nem okoskodni akarok,de ha falsot szív,vagy nem gyári a membrán szerintem akkor hangolni kell a tűvel és a levegőcsavarral,de nem a főfúvókával,ha kopott a motor azon nem nagyon segít a nagyobb fúvóka,nekem a tű amikor megvettem a legdúsabbra volt állítva zabálta a benzint a hőfokmutató épp hogy kimozdult a gyertya pedig őzbarna volt de csak a gyárinál alacsonyabb hőértékű,most a legszegényebbre van állítva a tű,a gyertya valamivel világosabb,jobban húz a motor és nem zabál,a hőfokmutató félig háromnegyedig felmegy a gyári hőértékű gyertyával,ha sokat kap a moci és alacsonyabb a hőértéke a gyertyának akkor is őzbarna lesz,és így már nem lehet kiindulni a gyertyaképből.
Szerintem mindent vissza gyárira,és úgy el lehet indulni valamerre.
Azt nem tudom, hogy szív-e falsot valahol? Változást nem látok rajta, a 85-össel menni megy és fogyaszt rendesen. A legjobb fogyasztása 4.5 volt amikor még jobb idők voltak és letakartam a hűtőt kartonpapírral.
Az ok,hogy gyári a légszűrő,de tökéletesen zár a ház?Biztos nincs rajta egy plusz furat?A ház légbeömlője nincs felbővítve?Ház és karbi között nem szív fals-ot?Ha a 72-es fuvi kellene bele(a beszívott levegőmennyiséghez képest),85-tel úgy darálna(szaggatottan járna,ki sem forogna),hogy azt azért nehéz nem észrevenni,még egy laikusnak is.
A 85-ös fúvókával mutatott gyertyaképed alapján NEM dús a keveréked.Gondolod 72-vel nem lesz szegény?Igaz,hogy ha beteszed,kipróbálod,egy pillanat alatt kiderül,mert tőgázra fulladni fog a gép.(vagy hosszabb tőgázas menetnél teszi ezt,illetve ha nem a gyertyakép megmondja a tutit).
Gyári méretű főfuvi gyári mocihoz addig ok,amíg gyári a légszűrő(a szivacs is),nem szív sehol falsh-ot,ill nem kopik a henger,gyári a membrán.
Karbis Morinin ki cserelt mar termosztatot? Mennyire bontotta le a motort? :) Az oldalidomokat, az ules alatt levo nagy idomot, kapaszkodot szedtem le. Igy meg tudtam emelni a sisaktartot a tankkal olajtartallyal egyutt, kenyelmesen hozzafertem a termosztathoz. Tudtok rovidebb megoldast? :)
A két motoron porlasztócserés megoldást csak példának mondtam,arra volt példa hogy minden moci más beállításokkal jó,ha két full egyforma gyáriról van szó akkor is,szerintem a 85-ös fúvóka az túl nagy,de lehet elég lesz a tűn állítani,de én nem hiszem.
A porlasztó marad, (elvileg még a gyári van rajta) csak a főfúvóka lesz kisebbre cserélve. A tűn könnyebb állítani ahhoz nem kell levenni az egész karbit.
igazából úgy szokott jó lenni a legtöbb,a tű középállást kiindulásnak mondtam,az enyém pl úgy jó hogy a tű a legszegényebbre van állítva,két gyári motoron ha megcseréled a porlasztót nagy valószínűséggel mindkettőt újra kell állítani,ahány moci annyiféle beállítás
Ha jobb lesz a teljesítmény, akkor nagyon fog örülni az én Mamám pici fia! Az egyik szervizben azt javasolták, hogy a zégertűt rakjam fentről a 2-ik helyre. Ha legalább 4 alatt fogyaszt nekem már az elfogadható.
Pont ezért kérdeztem, és azt szeretném, ha nem enné le a hajamat! Hajlandó vagyok kompromisszumra, ha nem is fog úgy gyorsulni mint most és a végsebesség se lesz 70 csak 60-65, bánja a fene. Csak ne hagyjon az út mellett!
Nem fog megszorulni ha nem 70 es henger van a motorodon,és jól belövitek a porlasztót,én visszatenném a gyári fúvókát,a tűn a zégert középállásba raknám,egy picit beljebb csavarnék a levegőcsavaron a kissebb fúvóka miatt,és elkezdeném szépen behangolni,ha jól van belőve a porlasztó akkor a fogyasztásod csökkenni fog,a teljesítmény pedig nőhet.
50-es a moci, biztosan barkácsoltak rajta. Több helyen megkérdeztem és a gyári főfúvóka méret 70-72. A karburátort majd behangolja a szerelő, nekem az a lényeg, hogy ne fogyasszon sokat ha már nem is megy annyira, ill. ne tegyen kárt a kisebb fúvóka semmiben. Ha már egyszer a gyárban a 72-est tették bele, gondolom nem ok nélkül.
Ezt nem tudtam,eddig amiket javítottam mindegyik mociban volt tömítés,amúgy azt a piros pasztát szoktam használni ami 400 fokig hőálló,nem tudom mi a neve,de marha drága.
Attól hogy nagyobb a főfúvóka nem biztos hogy jobban megy,attól pedig ha kisebb nem biztos hogy rosszabbul,az előzményeket nézve akiktől vetted azok gányolták,egy tuning mentes mociba szerény véleményem szerint legjobb a gyári értékű,szerintem a tiedbe most fölöslegesen van bent nagyobb,én biztos visszaraknám a gyárit,de nagy valószínűséggel akkor az egész porlasztót újra kell hangolni,de az már részletkérdés,a fúvóka ami most bent van eleve sokkal nagyobb mint a gyári,pláne ha nem 70-es a mocid.
A főprofilja a nagy motorok, ez ugyan az csak kicsiben.
Szerintem is nagy a 85-ös, pláne a fogyasztás!
Meglátjuk, hogy mit lehet kihozni belőle. Ezért is gondoltam a gyári főfuvit bele. Csak hát nem látunk bele, hogy mit tákolt az előző gazdája.
Szerintem mindent vissza gyárira,és úgy el lehet indulni valamerre.
Gyári méretű főfuvi gyári mocihoz addig ok,amíg gyári a légszűrő(a szivacs is),nem szív sehol falsh-ot,ill nem kopik a henger,gyári a membrán.
A 85-ös tuti nem a gyári mérete.