Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kompressziót (sűrítési végnyomást) nem %-ban mérjük ám. BAR a mértékegysége. 12-14 bar az király, 10-12 az jó, 8-10 az megfelelő, 6-8 elmegy, 6 alatt kuka vagy felújítás. Nagyjából. Persze ezek csak az én megfigyeléseim. Nem biztos hogy így van...
Na ma többet tudtam meg a mociról. Kompresszió 90%-os, variószíj kimegy teljesen, minden oké. Marad a 85-ös főfúvóka mert ha kisebb lesz, nagyon keveset kap. Lejjebb lett téve a súbertű.
Erre varrjon gombot valaki!
A Ditech-től ódzkodok mint vakond a napfénytől! Ezért vettem karbist.
Tudom, hogy jó szándékkal segítitek a hozzá nem értőket!
Amúgy meg egyáltalán nem sértődöm meg semmin! Van egy mondás: "Aki kutyával játszik, bot legyen a kezében!"
Az biztos, hogy a kísérletezés sokba lehet. De ha egyszer összeállt a rendszer, onnantól van az örvendezés!
A Leó megvan, pihen a garázsban. Hétvégén ha lesz egy kis időm, akkor szaladok vele egy kört.
A Leo megvan még vagy inkább valami japánra váltottál? Izgalom=0, de legalább megbízható.
Tény hogy mikor összeraktam nagyot lépett. Ragadtunk az ülésbe. Azt az érzést nem adnám semmiért. Meg elég dögös autókinézete is volt. De akkorsem kéne sajátnak.
Mondjuk az sem egy mindennapi bevásárlóautó, ennyi nyűgöt el lehet nézni szerintem ~200 paciért cserébe.
Utoljára egy Lancia Delta Integrale volt nálam javításon. Utálatos szar. Az idióta egyedi megoldásaival....
A kinézete tényleg adja, az olaszok "néha" azért tudnak szépet alkotni. ;) Ld. autók - bár olasz autóm nem volt -, de azokat a városi legendákat, hogy az olasz kocsik döglődnek, szerintem el kell osztani 2-vel, és reális képet kapunk. Az SR-ekre is igaz lehet, ha nem egy bontószökevény kerül az emberhez és karbantartja, ezekkel sincs gond.
Szarnak szar, de azért az elől-hátul tárcsafék, és a kinézete is bejövős, ez nem vitás. Csakhát ugye a blokkba (ditech) bele lehet kakálni egy nagyot.
"Könnyű a más nyomorán viccelődni! " Mi mindig együtt érzünk és minden tőlünk telhetőt megteszünk itt a fórumon, motoros Társainkért.
Talán a legnagyobb nyűgje a hozzá nem értés , egy csavarhúzóval és egy harapófogóval nem lehet megjavítani ! A találgatás az drága !
És főleg ha azt is nézzük, hogy újan milyen drága!
A Ditech-nek volt jó pár nyűgje, konstrukciós hibája - legalábbis az elmúlt 1-2 évnyi kommentet visszaolvasva. Volt, akinek nagyon bejött, míg a többség szidta, mint a bokrot. Beleöntött egy csomó pénzt, és mégsem ment.
Az enyém karbis, nem ditech! Annak utána néztem, hogy ne legyen injektoros. Miért szar az SR? Motorozni élmény vele nekem! (Jawa Babetta, Simson robogó és 20 év után)
Kinter írta meg a nagy igazságot: "Az SR úgy szar, ahogy van. Főleg a ditekk." Vagy hasonló szavakkal. Szóval mind ugyanabban a szarban lépkedünk...
Könnyű a más nyomorán viccelődni!
Majd emlékezzetek rám amikor hasonló "szarban" lesztek!
Ha megyek tankolni majd előtte gyűjtést szervezek benzinre! :-P
12-es keihin van rajta. Szerelő mondta mikor legutóbb szétszedte.
És mi lesz a fogyasztással? :) Így is már 5-öt eszik Yapci gépe, egy 17,5 v 21-es torkúval maga után húzhatná a benzinkutat.
Rá kell dobni egy delortót,egyből hasítani fog
12
Úgy emlékszem, hogy 12,5-ös Keihinről volt szó korábban.