A kompressziót (sűrítési végnyomást) nem %-ban mérjük ám. BAR a mértékegysége. 12-14 bar az király, 10-12 az jó, 8-10 az megfelelő, 6-8 elmegy, 6 alatt kuka vagy felújítás. Nagyjából. Persze ezek csak az én megfigyeléseim. Nem biztos hogy így van...
Na ma többet tudtam meg a mociról. Kompresszió 90%-os, variószíj kimegy teljesen, minden oké. Marad a 85-ös főfúvóka mert ha kisebb lesz, nagyon keveset kap. Lejjebb lett téve a súbertű.
Erre varrjon gombot valaki!
Tudom, hogy jó szándékkal segítitek a hozzá nem értőket!
Amúgy meg egyáltalán nem sértődöm meg semmin! Van egy mondás: "Aki kutyával játszik, bot legyen a kezében!"
Tény hogy mikor összeraktam nagyot lépett. Ragadtunk az ülésbe. Azt az érzést nem adnám semmiért. Meg elég dögös autókinézete is volt. De akkorsem kéne sajátnak.
A kinézete tényleg adja, az olaszok "néha" azért tudnak szépet alkotni. ;) Ld. autók - bár olasz autóm nem volt -, de azokat a városi legendákat, hogy az olasz kocsik döglődnek, szerintem el kell osztani 2-vel, és reális képet kapunk. Az SR-ekre is igaz lehet, ha nem egy bontószökevény kerül az emberhez és karbantartja, ezekkel sincs gond.
A Ditech-nek volt jó pár nyűgje, konstrukciós hibája - legalábbis az elmúlt 1-2 évnyi kommentet visszaolvasva. Volt, akinek nagyon bejött, míg a többség szidta, mint a bokrot. Beleöntött egy csomó pénzt, és mégsem ment.
Az enyém karbis, nem ditech! Annak utána néztem, hogy ne legyen injektoros. Miért szar az SR? Motorozni élmény vele nekem! (Jawa Babetta, Simson robogó és 20 év után)
Erre varrjon gombot valaki!
Amúgy meg egyáltalán nem sértődöm meg semmin! Van egy mondás: "Aki kutyával játszik, bot legyen a kezében!"
Majd emlékezzetek rám amikor hasonló "szarban" lesztek!