Blokk középnél nincs tömítés. Azt ragasztani szokták, benzin, olaj és hőálló cuccal. Mivel 2T, így a beszívott benzin-levegő-olaj először a forgattyús házba kerül, sűrítés után megy fel a dugó fölé.
Oldalra kottyanhat,fel le viszont nem,a kopogás az azért is lehet mert kifúj a forgattyúsháznál a moci,a főtengelyt megnézni igazán akkor tudod ha már a blokkon kívül lesz.
Hozzáértőktől kérdezném, hogy mi történik akkor ha a 85-ös főfúvóka helyett berakunk egy gyári értékű 72-est? Gondolom a fogyasztás csökken.
Gyorsulás, végsebesség hogyan változik? Most zabál mint állat 5 liter felett.
Így van,és a blokk csavarok meghúzását a forgattyúsháznál kell kezdeni,ahol most a problémátok van,és átlóba húzni,így nem lesz ilyen problémátok vele.
A tömítést nagyon véknyan be szokták kenni szilikon pasztával akkor tuti a dolog,főleg ha valami szakbarbár úgy szedte szét a blokkot hogy megsértette az illesztéseknél.
Örüljetek hogy egyáltalán megy,lent a főtengelynél történik az elősűrítés,a porlasztóból az üzemagyag oda megy elsőként,és a felömlőkön keresztül onnan jut be a robbanástérbe,tehár ott nem csak hogy farsot szív de nem is tudja feljuttatni a naftát a dugó a robbanástérbe,vegyetek bele gyári tömítést az a legjobb megoldás.
Ismerősöm SRje 70ccm is amikor beindítjuk(kézi szívatós) és az első indulásnál odahúzzuk neki jól gyorsul utána megállunk vele és ismét gyorsulnánk már nem megy.Észrevettük ahogy össze van rakva a blokk ott köpi ki az olajat,benzint.
1.Gondolom nem jó a tömítés és ott farsot szívhat,ott kelingerit tömítés van ezeknél is ugye?
2.Szerintetek ezzel megoldódik a gond?
3.Amúgy szabad ennyi benzinnek kerülnie lentre a főtengelyhez?
Kösz előre is!
Legfőbb oka egyébként a légtelenítés ahogy azt Kinter írta,láttam már olyat is amin nem volt luk hanem úgy oldották meg hogy ahol zár a termosz ott volt 3 gyári bemarás.
Nem kérdeztél böszmeséget,a kis luk azért van mert amíg nem nyit a termosz addig is kell minimális áramlás nehogy túl nagy legyen a nyomás,meg a feltöltésnél is kell a kis luk,mert teljesen zárt termosznál igen nehéz lenne feltölteni a rendszert,valamint ha tönkremegy a termosz akkor is nagy szerepe van a kis luknak,rengeteg oka van hogy ott van az a kis luk...
Ismét hűtővíz, meg a bubik. Szóval ha egy zárt rendszerről van szó (márpedig a hűtőkör elvileg az), milyen bubikat és hova dolgoz ki a rendszer? :) Magyarán az esetleg benne lévő levegőt ez szerintem ki nem böfögi. Ez a kis lyuk nem azért van, hogy legyen egy minimális hűtőfolyadék áralmás? Lehet, hogy böszmeséget kérdeztem.
A csavarokkal csak óvatosan a hűtő környékén. Bőven megfelel oda a vékony rézdrót (tekercshuzal) és a kartonpapír is. Elvégre is csak tavaszig lesz fent a hűtőn és a kutya sem látja belül.
Ha tartós - igényes megoldást akarsz akkor vágj ki egy darab lemezt vagy műanyagot és pici csavarokkal fogasd fel. (akár színre fújva)
Én elmennék egy műanyagos boltba (100ft-os, 1€-os bolt) vennék egy 1-200ft-os kis tálcát....abból kivágnám a kívánt formát.....
(Én specc kört vágnék és pár furatot tennék bele)
és 3 csavarral felfogatnám a ventilátor burkolatára, mint a légterelőt.
Sziasztok,ugye megrendeltem ezt a szettet: http://www.egumotors.hu/4237-v...
Ehhez ugye két görgőszett jár,na most valaki azt írta hogy kezdjem a 6-ossal,de ugye a szettben van 5.5-ös is,gyárilag az 5.5 ös van megadva,kérdés melyiket tegyem bele?Gyári tuningmentes a moci.
sziasztok!olvastam különböző oldalakon hogy ha télen szeretném használni a mocit(sr50www 2001es karbis,levegős,mina)érdemes letakarni a hűtőventillátor felét.csinált már valamelyikőtök ilyet?és ha igen hogy oldottátok meg?válaszotok előre is köszi!
Gyorsulás, végsebesség hogyan változik? Most zabál mint állat 5 liter felett.
Értem akkor jól gondoltam blokkszéthúzás
1.Gondolom nem jó a tömítés és ott farsot szívhat,ott kelingerit tömítés van ezeknél is ugye?
2.Szerintetek ezzel megoldódik a gond?
3.Amúgy szabad ennyi benzinnek kerülnie lentre a főtengelyhez?
Kösz előre is!
Én elmennék egy műanyagos boltba (100ft-os, 1€-os bolt) vennék egy 1-200ft-os kis tálcát....abból kivágnám a kívánt formát.....
(Én specc kört vágnék és pár furatot tennék bele)
és 3 csavarral felfogatnám a ventilátor burkolatára, mint a légterelőt.
Egy próbát megér.....
De ha gyárilag 5,5 van írva, akkor tedd be azt.
http://www.egumotors.hu/4237-v...
Ehhez ugye két görgőszett jár,na most valaki azt írta hogy kezdjem a 6-ossal,de ugye a szettben van 5.5-ös is,gyárilag az 5.5 ös van megadva,kérdés melyiket tegyem bele?Gyári tuningmentes a moci.