Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Blokk középnél nincs tömítés. Azt ragasztani szokták, benzin, olaj és hőálló cuccal. Mivel 2T, így a beszívott benzin-levegő-olaj először a forgattyús házba kerül, sűrítés után megy fel a dugó fölé.
Oldalra kottyanhat,fel le viszont nem,a kopogás az azért is lehet mert kifúj a forgattyúsháznál a moci,a főtengelyt megnézni igazán akkor tudod ha már a blokkon kívül lesz.
Hozzáértőktől kérdezném, hogy mi történik akkor ha a 85-ös főfúvóka helyett berakunk egy gyári értékű 72-est? Gondolom a fogyasztás csökken.
Gyorsulás, végsebesség hogyan változik? Most zabál mint állat 5 liter felett.
Még annyit hogy leszedem a hengert és a hajtókar mennyit lóghat oldalra mert nekem gyanús hogy még tűgörgős is,mert furán zörög-kattog onnét?
ez is igaz!köszi!
jó ötlet! köszi!lehet hogy ez lesz.
Így van,és a blokk csavarok meghúzását a forgattyúsháznál kell kezdeni,ahol most a problémátok van,és átlóba húzni,így nem lesz ilyen problémátok vele.
Most néztem meg délután jobban fordulatra még a gumira is ráköpi a benzint
Értem akkor jól gondoltam blokkszéthúzás
A tömítést nagyon véknyan be szokták kenni szilikon pasztával akkor tuti a dolog,főleg ha valami szakbarbár úgy szedte szét a blokkot hogy megsértette az illesztéseknél.
Örüljetek hogy egyáltalán megy,lent a főtengelynél történik az elősűrítés,a porlasztóból az üzemagyag oda megy elsőként,és a felömlőkön keresztül onnan jut be a robbanástérbe,tehár ott nem csak hogy farsot szív de nem is tudja feljuttatni a naftát a dugó a robbanástérbe,vegyetek bele gyári tömítést az a legjobb megoldás.
Ja és olyan 50-60 a végsebbegése nagyon sokára mert lassan pörög fel!
Ismerősöm SRje 70ccm is amikor beindítjuk(kézi szívatós) és az első indulásnál odahúzzuk neki jól gyorsul utána megállunk vele és ismét gyorsulnánk már nem megy.Észrevettük ahogy össze van rakva a blokk ott köpi ki az olajat,benzint.
1.Gondolom nem jó a tömítés és ott farsot szívhat,ott kelingerit tömítés van ezeknél is ugye?
2.Szerintetek ezzel megoldódik a gond?
3.Amúgy szabad ennyi benzinnek kerülnie lentre a főtengelyhez?
Kösz előre is!
Legfőbb oka egyébként a légtelenítés ahogy azt Kinter írta,láttam már olyat is amin nem volt luk hanem úgy oldották meg hogy ahol zár a termosz ott volt 3 gyári bemarás.
Nem kérdeztél böszmeséget,a kis luk azért van mert amíg nem nyit a termosz addig is kell minimális áramlás nehogy túl nagy legyen a nyomás,meg a feltöltésnél is kell a kis luk,mert teljesen zárt termosznál igen nehéz lenne feltölteni a rendszert,valamint ha tönkremegy a termosz akkor is nagy szerepe van a kis luknak,rengeteg oka van hogy ott van az a kis luk...
Köszi,kipróbálom először a 6 ossal,bár most is ugy érzem hogy néha erőlködik a moci,lemérem milyen van benne és majd ahhoz viszonyítok.
Ismét hűtővíz, meg a bubik. Szóval ha egy zárt rendszerről van szó (márpedig a hűtőkör elvileg az), milyen bubikat és hova dolgoz ki a rendszer? :) Magyarán az esetleg benne lévő levegőt ez szerintem ki nem böfögi. Ez a kis lyuk nem azért van, hogy legyen egy minimális hűtőfolyadék áralmás? Lehet, hogy böszmeséget kérdeztem.
A csavarokkal csak óvatosan a hűtő környékén. Bőven megfelel oda a vékony rézdrót (tekercshuzal) és a kartonpapír is. Elvégre is csak tavaszig lesz fent a hűtőn és a kutya sem látja belül.
Ha tartós - igényes megoldást akarsz akkor vágj ki egy darab lemezt vagy műanyagot és pici csavarokkal fogasd fel. (akár színre fújva)

Én elmennék egy műanyagos boltba (100ft-os, 1€-os bolt) vennék egy 1-200ft-os kis tálcát....abból kivágnám a kívánt formát.....
(Én specc kört vágnék és pár furatot tennék bele)
és 3 csavarral felfogatnám a ventilátor burkolatára, mint a légterelőt.
Én írtam.....
Egy próbát megér.....
De ha gyárilag 5,5 van írva, akkor tedd be azt.
Én úgy gondolom hogy a 6-os enyhén tuningolthoz kellene,de lehet rosszul gondolom.
Sziasztok,ugye megrendeltem ezt a szettet:
http://www.egumotors.hu/4237-v...
Ehhez ugye két görgőszett jár,na most valaki azt írta hogy kezdjem a 6-ossal,de ugye a szettben van 5.5-ös is,gyárilag az 5.5 ös van megadva,kérdés melyiket tegyem bele?Gyári tuningmentes a moci.
köszi!akkor asszem kartonpapír lesz.
Kartonpapír ráragaszt vagy kacsaszallag (duct tape ).
sziasztok!olvastam különböző oldalakon hogy ha télen szeretném használni a mocit(sr50www 2001es karbis,levegős,mina)érdemes letakarni a hűtőventillátor felét.csinált már valamelyikőtök ilyet?és ha igen hogy oldottátok meg?válaszotok előre is köszi!
Én nem szedtem szét még Minát, szóval kiegyezhetünk döntetlenben.