Vagy mivel ez Morini, vízszintesen van a termosztát, így mindegy, merre néz... A Mina termoszta van függőlegesen, így annál egyértelmű, hogy mi a "felfelé".
Nekem is egyik oldala sötétebb mint a másik,használt gyertyánál nem is vettem észre csak újnál,nekem is pont úgy van hogy az egyik része fehéres a másik őzbarna,de szerintem ez nem hiba,úgy látom te vágod a témát,javíts ki ha tévedek hiba vagy nem?úgy gondolom az egyik oldalra még nincs lerakódva cucc,szerintem csak ennyi.
Illetve én elsőkörben beraknék egy nagyobb főfuvit,mert lehet hogy a túlfolyó karbihoz van befúvókázva.Nr nagyon használd így,mert a szegény keveréktől hamar megragad.
Ne az úszó súlyát változtasd, hanem van egy kis fém nyelv, amit ha meghajlítasz, tudod változtatni az úszó szintjét. Mivel motor/karbitípust nem írtál, a nálam jobbak képzettek ( ) sem fogják tudni megmondani, hogy mégis mennyi az annyi. /úszó magassága/
Én is erre gondolok már meg könnyű!De gyári az úszó,most nehezítsek rajta valahogy? Nem ok nélkül volt rajta a lyuk és a ragasztás akkor hogy benne volt a benzin :/
Sziasztok!
Vettem egy SRt és a vákuuma nem jó ezért egy csap van beszerelve,amikor megnyitom folyik a légszűrő házba a benzin és folyik ki!70 ccm és full tuning!Nagyon megy 30 nál még simán gázra jön fel kerékre.
Na most szétszedtem és megoldódott a benzin folyás(az úszó nehéz volt mert egy lyukon benzin folyt bele)
A gondom hogy most is megy nagyon de akkor amikor folyt jobban ment!De a fő hogy gyorsulok vele tőgázon és kb 200m után szerintem nem kap elég benzint és fullad visszaengedem a gázt utána megint megy!
Köszi előre is!
Köszi szépen a részletes leírást! Ezt egyszerűbb kihámozni, mint a tata halá tata bőtönt. A lyukban igazad, van ezért van, NEM MÁTÉÉ!
Kb. hány foknál kellene nyitnia? Az előző termosz alján 70 4E felirat van asszem. Ez a típusa, vagy azt jelentheti, hogy 70 foknál nyit? (A gugli nem dobott ki semmi érdemit erre.)
A termosztát fölött és a vízpumpa deknijénél lévő csavarokkal meg tudom oldani a légtelenítést, vagy a biztonság kedvéért kéne rá egy lik?
Én először kipróbálnám forró vízben és hőmérővel hogy működik-e, majd fúrnék rá egy pici lyukat. Nem véletlenül van ott. Csak ugye amit mostanság kapni termosztátokat, az már made in china. Ha szerencséd van, akkor kiküzdi magából a levegőt a gép lyuk nélkül is, de ha nincs szerencséd, akkor valahol a csövet vagy a vízpumpa szimeringet fogja kinyomni első indításkor, mert a bennmaradó levegő túlnyomásától nem fog a termosztáthoz eljutni a víz, akkorsem ha már a víz forrni készül. Jól leírtam....
Nem akarok okoskodni de fogadjunk hasonlóképpen neked is a jobb oldala sötétebb,ez azért van mert arra az oldalra hamarabb rárakódik a szutyok,ha egyik fele őzbarna a másik fele fehéres azért van mert ahol benyúlik a nyúlvány ott minimálisan hidegebb is a gyertya,és hamarabb lerakódik rá a szutyok mivel ott van a nyúlvány is vagy mi a szösz,teljesen normális.
Vettem egy SRt és a vákuuma nem jó ezért egy csap van beszerelve,amikor megnyitom folyik a légszűrő házba a benzin és folyik ki!70 ccm és full tuning!Nagyon megy 30 nál még simán gázra jön fel kerékre.
Na most szétszedtem és megoldódott a benzin folyás(az úszó nehéz volt mert egy lyukon benzin folyt bele)
A gondom hogy most is megy nagyon de akkor amikor folyt jobban ment!De a fő hogy gyorsulok vele tőgázon és kb 200m után szerintem nem kap elég benzint és fullad visszaengedem a gázt utána megint megy!
Köszi előre is!
Kb. hány foknál kellene nyitnia? Az előző termosz alján 70 4E felirat van asszem. Ez a típusa, vagy azt jelentheti, hogy 70 foknál nyit? (A gugli nem dobott ki semmi érdemit erre.)
A termosztát fölött és a vízpumpa deknijénél lévő csavarokkal meg tudom oldani a légtelenítést, vagy a biztonság kedvéért kéne rá egy lik?