Szerintem ott valami nem ok.....
Nem értek hozzá, de itt Én arra gyanakodnák, hogy a gyertyával biztos valami gond van (ha több gyertya is ilyen akkor meg az elektronikával), hiszen csak egy oldalra megy az égés?
Szóval kipróbálnék másik gyertyát, vagy akár másik gyártó gyertyáját.
Valaki megtudná mondani az injektorhoz melyik benzincső hova csatlakozik? :)) Amelyiken az a fém spirál van az tudom a benzin pumpáé az marad a bal oldalon? Előre is köszi!
Akkor szerencséd van! És ügyes vagy ha meg tudod szerelni!
Én nem igazán merek hozzá nyúlni, több lenne a kár mind a haszon. Gyertyát, levegőszűrőt kicserélem de itt meg áll a tudomány. Legutóbb is próbáltam állítani a levegő csavaron és jól el szúrtam. Vihettem a szerelőhöz beállítani.
Egyébként én is egy fiatal sráctól vettem ő kb egy évig használta,voltak is fenntartásaim a vétellel kapcsolatban,de szerencsére,nem piszkálták,mondjuk itt ott néhány csavarmenet meg van szakítva,kipufogó felfogatás,légszűrő felfogatás,szerencsére a többi dologhoz nem nyúltak,esztétikailag kell rendbe vágnom,na meg persze komplett variováltó,szerencsére nem szorulok szerelőre,rengeteg motorom volt,csak a varió volt egy kicsit ismeretlen,de szerencsére ebben sokat segítettek ezen a fórumon,hála nekik
Ott a pont! Nagyon úgy néz ki, hogy gányolták! A keze tört volna le annak aki így el baszarintotta!
Állítólag Kecskeméti a motor, és volt másik 2 a két hülyegyereknek, ezt az apjuk használta. Legalább is ez volt a mese amikor vettem.
Gondolom minden szépet és jót kivettek belőle és tákoltak bele amit értek. A nyári villám vágjon beléjük! És még finom voltam.
Át kell nézni az egészet,előgyújtástól kezdve porlasztó variátor,minden,az előző gazdája valószínűleg gányolta,össze vissza állítgatott mindent,azt kifelejtettem hogy hátul a nagyobb gumi is dobott a mocim végsebességén,gyengébb nem lett legalábbis nem észrevehető,amíg a variátort nem tisztogattam meg STB addig az enyém is 5 felett evett,mondjuk benzinből is sokat kapott hiába volt őzbarna a gyerta,most a tű a legszegényebb keverékre van állítva,így világosabb barna a gyertya,jobban is melegszik a moci,azaz annyira amennyire kell,amikor sokat kapott alig mozdult ki a mutató,ha vesz valamit használtan az ember kénytelen átnézni az egészet hogy minden klaffoljon.
Akkor leget hogy még nehezebb görgő kellene,mondjuk ezt kétlem,de az is lehet hogy a kontrasztrúgó túl erős,valószínű nem megy ki teljesen a szíj,na mindegy ha jó a szerelő akkor megoldja a problémát.
Az enyém sem ment többet 70-nél,szétkaptam a variót és láttam hogy szana szét vannak kopva a görgők,3 db valamennyire használható görgő van benne,szétosztottam hogy mindegyik oldalra jusson legalább egy jó,ennyit csináltam és óra szerint 87 et megy,98-as benzinnel 90 fölé is megy az óra.
És ez egy teljesen tuningmentes motor,ami ráadásul 96-os kiadású.
Barna lesz az idővel mindenhol,szerintem még új a gyertya,azért fehér az egyik fele mert még nincs semmi szutyok rárakódva,az enyémbe is pont így volt,most pedig már őzbarna.
Én is úgy gondolom hogy az arany középutat kell megtalálni,időben váltson vissza ha kell,gyári görgőméret szerintem tökéletes ha csak nem tuningolt a moci.
Hát ne csodálkozz hogy sokat evett és nem jól ment,ha a szerelő jól kipofozza kevesebbet fog enni,ha tuningmentes 4 nél nem nagyon zabál többet,a 7-es és a 7,5-ös görgők szerintem nehezek-ezek szerint jól gondoltam,könnyebb görgők kellenek bele,mert erőlködik a mocid.
Jelenleg szerelőnél van a motor. Kértem, hogy nézze meg a kontrasztrugót is, hát ha gyenge. Ahogy elnézem, minden szart átpakoltak ebbe a motorba mielőtt eladták! Nem elég, hogy a szerencsétlen Morini blokkos, még jól telebaszták fostalicska alkatrészekkel.
Jelenleg 7.5-ös görgők vannak a 7-es görgőkkel még úgy se ment.
Nem értek hozzá, de itt Én arra gyanakodnák, hogy a gyertyával biztos valami gond van (ha több gyertya is ilyen akkor meg az elektronikával), hiszen csak egy oldalra megy az égés?
Szóval kipróbálnék másik gyertyát, vagy akár másik gyártó gyertyáját.
A csapatban volt egy 250-es CBF.
A vége (üveghang) 130km/ó... 2-2,5 közt evet.
Az említett 125-ös CBF-et tavasszal vette az idős kollégám.
Most van benne ~ 3000km. Az első pár tankolása átlagba 1,8-ra jött ki.
De azt ne feledd, hogy 125-ös, 4 ütem, 1 henger, 11kw.....injektoros...
Amúgy ha a büntitől félünk, akkor mindenki tartsa be a robogós 40km/ó-ás szabályt:-)) De ugye széttépne az ideg:-))
EZ A VÉGE!
Ha nem nyúlsz hozzá, akkor gyárilag ennyi.
80-nál már pörög mint az atom. Én is csodálkoztam rajta.
Én nem igazán merek hozzá nyúlni, több lenne a kár mind a haszon. Gyertyát, levegőszűrőt kicserélem de itt meg áll a tudomány. Legutóbb is próbáltam állítani a levegő csavaron és jól el szúrtam. Vihettem a szerelőhöz beállítani.
Állítólag Kecskeméti a motor, és volt másik 2 a két hülyegyereknek, ezt az apjuk használta. Legalább is ez volt a mese amikor vettem.
Gondolom minden szépet és jót kivettek belőle és tákoltak bele amit értek. A nyári villám vágjon beléjük! És még finom voltam.
Az enyém sem ment többet 70-nél,szétkaptam a variót és láttam hogy szana szét vannak kopva a görgők,3 db valamennyire használható görgő van benne,szétosztottam hogy mindegyik oldalra jusson legalább egy jó,ennyit csináltam és óra szerint 87 et megy,98-as benzinnel 90 fölé is megy az óra.
És ez egy teljesen tuningmentes motor,ami ráadásul 96-os kiadású.
Szerintem nem erőlködik mert a gyorsulása elég jó. 60-65-ig húz szépen aztán a többit a szél, lejtő megoldja.
Jelenleg 7.5-ös görgők vannak a 7-es görgőkkel még úgy se ment.