150-es blokkot nem szeretnék, így is elég lesz ledolgozni a büntit, ha bemérnek a zsaruk!
Jogsim csak 50-es segédmotor + B kat. autóból van.
Majd ha nyerek a lottón, leteszem az A korlátlant és veszek egy 400 cm-es hiper szuper nagyrobogót! Arra az asszonyt is rá tudom ültetni.
Köszi szépen! Abban az esetben gondolkodom 70-es hengerben, ha ennek rossz a kompressziója + valami huncutság van a motornál.
Azok után, hogy fából faragott volt az egyik variátor görgő, bármit el tudok képzelni.
Nekem 8-tól lefelé 4-ig van szettem....
Végigpróbáltam már mindent.
Fogyiba nem jelentős a változás.... ami értelmszerű, hiszen nagyobbnál a motor erőlködik.....
Kicsinél viszont szétpörög.....vagyis a nagy fordulatszám miatt eszik.
Lehet könnyebb görgők kellenének bele,mert ha erőlködik a motor sokkal többet zabál mintha pörögne,tetess bele könyebb görgőket,vagy hátra erősebb kontraszt rúgót.
Igen igaz,de nekem komplett szettre van szükségem,külső tárcsa,szíj,STB,tehát mindennel együtt,,mert a mocimon minden gajjra ment,úgyhogy nekem a komplett szett kell,ezért döntöttem az olcsóbb gagyibb mellett,azaz a motoforce mellett,az üzlet megmondta hogy végülis ez középkategóriás,nem sokkal rosszabb mint a pollíni.
Pár hete írtam már valakinek, hogy a fehér gyertya nem lehet hogy kicsi hőértékű?
Tegyél bele egy nagyobbat...
Ha most pl 7-es, akkor 8-ast....
És ezért mondom hogy 2T....
Nekem életemben eddig 6db 2T-s motorom volt (jelenleg 3 van a garázsba) mindegyik 5-6L körül eszik.....
A 4T-s Bandit 200km/ó-nál eszik 6L-ert...de ugye az már 86LE
Sajnos ha 4T-re váltasz (pl. Honda CBF125) akkor meglesz a 1,8-as fogyid, de annak is 90-100 a vége.....(kollégám elmondása, aki tavasszal vette)
http://www.robogoalkatresz.eu/...
meg van ez,a pollínit fölöslegesnek és drágának tartom,mert ugye ehhez még kellene egy külső tárcsa is,a 30-at tuning mentes motorhoz sokallom,de olyat meg nem akarok ami semmire sem jó,esetleg RMS-t találtam még szettben,de azt nem ajánlják,az üzlet szerint pedig a motororce vagy mi nem sokkal rosszabb mint a pollíni,úgyhogy erősen a motorface felé hajlok,remélem jól írtam a nevét.
Még mindig azon agyalok hogy melyik variót vegyem bele,de erősen hajlok a motoforce felé,remélem jól működik és nem zabálja meg a főtengelynél az illesztést
Összerakásnál a görgőkre kell valamilyen kenőanyag?tudja valaki?
Igaz,van amin nem lehet spórolni,én is veszek inkább egy újat,bár ezek a kis gépek termosz nélkül is elvannak,nekem legalábbis termosz nélkül is felmegy a mutató 1-2 km-en belül,ebben a hidegben,természetesen a hűtő fullba le van takarva.
Az enyém 96-os,mint kiderült 50-es és gyári kipu van rajta,szanaszét kopott variováltó és repedezett kopott szíj,mondjuk hátul a gumi nem 60-as hanem 70-es,így viszi a valós 80-at.
Valószínűleg a varió valami jó minőségú lehet és azért ilyen a teljesítménye,fogyasztás 4 liter,16.5-ös delortó porlasztóval.
Véleményem szerint minőségi varióval és hátulra picit nagyobb gumival lehet a fogyasztást is csökkenteni valamelyest,és növelni a teljesítményt.
Ilyenkor mit lehet tenni? 1-el nagyobb hőértékű gyertya?