Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyertya egyik fele barna a másik fehéres.
Ilyenkor mit lehet tenni? 1-el nagyobb hőértékű gyertya?
A diesel puttonyosom meg elmegy 7 literrel de az is más kategória.
Hosszú távon 6 liter elég neki.
150-es blokkot nem szeretnék, így is elég lesz ledolgozni a büntit, ha bemérnek a zsaruk!
Jogsim csak 50-es segédmotor + B kat. autóból van.
Majd ha nyerek a lottón, leteszem az A korlátlant és veszek egy 400 cm-es hiper szuper nagyrobogót! Arra az asszonyt is rá tudom ültetni.
Köszi szépen! Abban az esetben gondolkodom 70-es hengerben, ha ennek rossz a kompressziója + valami huncutság van a motornál.
Azok után, hogy fából faragott volt az egyik variátor görgő, bármit el tudok képzelni.
Nekem 8-tól lefelé 4-ig van szettem....
Végigpróbáltam már mindent.
Fogyiba nem jelentős a változás.... ami értelmszerű, hiszen nagyobbnál a motor erőlködik.....
Kicsinél viszont szétpörög.....vagyis a nagy fordulatszám miatt eszik.

Ezért kell kitapasztalni, hogy melyik a jobb.
Lehet könnyebb görgők kellenének bele,mert ha erőlködik a motor sokkal többet zabál mintha pörögne,tetess bele könyebb görgőket,vagy hátra erősebb kontraszt rúgót.
megmérem majd hogy most milyen van benne,mert szerintem mintha picit hamar váltana,ahhoz majd tudok viszonyítani valamennyire.
Igen igaz,de nekem komplett szettre van szükségem,külső tárcsa,szíj,STB,tehát mindennel együtt,,mert a mocimon minden gajjra ment,úgyhogy nekem a komplett szett kell,ezért döntöttem az olcsóbb gagyibb mellett,azaz a motoforce mellett,az üzlet megmondta hogy végülis ez középkategóriás,nem sokkal rosszabb mint a pollíni.
Elsőre a 6-ot.....majd lefelé....
Na várjál:-)))

A linkedben: Polini Hi-Speed variátor szerepelt.....24-ért, amit Én tettem be az 14,5......

Amit most tettél be az meg Polini Eco Kit variátor szett 24,5-ért...

Nem ugyan az a kettő...
Kérdés az hogy melyik görgőszettet tegyem mellé,5,5? vagy a 6?
szerintetek?
http://www.scooterracing.hu/pr...
ugyan annyi,ehhez is kell külső tárcsa,máris 30 fölött van,mindegy megrendeltem ezt:
http://www.egumotors.hu/4237-v...
majd kiderül hogy milyen,a mostanitól tutira jobb
Azért kicsit turkálj a neten!

Itt már majdnem fél áron megkapod:
http://www.scooterracing.hu/pr...
Pár hete írtam már valakinek, hogy a fehér gyertya nem lehet hogy kicsi hőértékű?
Tegyél bele egy nagyobbat...

Ha most pl 7-es, akkor 8-ast....


És ezért mondom hogy 2T....
Nekem életemben eddig 6db 2T-s motorom volt (jelenleg 3 van a garázsba) mindegyik 5-6L körül eszik.....
A 4T-s Bandit 200km/ó-nál eszik 6L-ert...de ugye az már 86LE

Sajnos ha 4T-re váltasz (pl. Honda CBF125) akkor meglesz a 1,8-as fogyid, de annak is 90-100 a vége.....(kollégám elmondása, aki tavasszal vette)
Nekem is eszik az 50-es 5L-ert és még 60-at se megy szembeszélbe...

A 70-es 6 körül eszik most, és 81 a vége.....de mit írják lassan 200k-ba van....

2T-től ne várj sebességet, és 2L-es fogyit....
Valamit-valamiért.....
http://www.robogoalkatresz.eu/...
meg van ez,a pollínit fölöslegesnek és drágának tartom,mert ugye ehhez még kellene egy külső tárcsa is,a 30-at tuning mentes motorhoz sokallom,de olyat meg nem akarok ami semmire sem jó,esetleg RMS-t találtam még szettben,de azt nem ajánlják,az üzlet szerint pedig a motororce vagy mi nem sokkal rosszabb mint a pollíni,úgyhogy erősen a motorface felé hajlok,remélem jól írtam a nevét.
Attól függ hogy milyen vario.
Motorforce-ból az 50-es henger egy fos, RMS-ből pedig a variószíj nem vált be (ha jól emlékszem).
Szarazon fut a gorgok 99%-a. Stage 6 gorgoknek kell talan, es amelyikhez kimondottan adnak zsirt.
Még mindig azon agyalok hogy melyik variót vegyem bele,de erősen hajlok a motoforce felé,remélem jól működik és nem zabálja meg a főtengelynél az illesztést
Összerakásnál a görgőkre kell valamilyen kenőanyag?tudja valaki?
figyelek rá,a mutató nem éri el a piros tartományt,féltől picit megy feljebb.
Ezzel a full letakarassal vigyazz, nehogy megfozd a hengerfejed!
Igaz,van amin nem lehet spórolni,én is veszek inkább egy újat,bár ezek a kis gépek termosz nélkül is elvannak,nekem legalábbis termosz nélkül is felmegy a mutató 1-2 km-en belül,ebben a hidegben,természetesen a hűtő fullba le van takarva.
Az enyém 96-os,mint kiderült 50-es és gyári kipu van rajta,szanaszét kopott variováltó és repedezett kopott szíj,mondjuk hátul a gumi nem 60-as hanem 70-es,így viszi a valós 80-at.
Valószínűleg a varió valami jó minőségú lehet és azért ilyen a teljesítménye,fogyasztás 4 liter,16.5-ös delortó porlasztóval.
Véleményem szerint minőségi varióval és hátulra picit nagyobb gumival lehet a fogyasztást is csökkenteni valamelyest,és növelni a teljesítményt.